JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mimi toch prettig dat je nu een oorzaak weet. Voorspellen ze 100% herstel over tijd?

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @mimi: 'fijn' dat ze iets gevonden hebben! nu hopen dat het straks na de operatie weer goed/beter gaat.
    weet je al wanneer je geopereerd wordt?

@sweet: suc6 met contact zoeken met je opa! super dat je dat wilt.

ego:

vanmiddag met isabel naar het weeg halfuurtje geweest en ze is nu 4415 gram en is 58 cm!
    dus 2,5 cm gegroeid in 2 weken tijd, wat gaat het hard zeg...

ze doet de laatste dagen alleen nog maar pogingen om te gaan zitten! als je haar vast hebt of in haar wippertje oid. dan drukt ze zich helemaal naar voren toe. doen jullie kindjes dit ook??
    als ze mijn vingers krijgt trekt ze zich helemaal op!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nooit meer last , dus 100% herstel, zal het nooit worden. dan moeten ze alle zenuwen platspuiten en 2 tussenwervelschijven minimaal vervangen zonder dat darr litteken weefsel van komt. Dat gaat natuurlijk niet en zenuwen kunnen ze niet blijvend platspuiten dus nee het doel is het meerendeel van de dagen vrijwel pijnloos doos/met heel wienig pijn door het leven gaan.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

nog geen idee, brief/advies gaat naar mijn huisarts.
    die gaat operatie afspreken

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hopelijk kun je er snel terecht! des te sneller ben je weer genezen en kun je hopelijk weer je normale ritme oppakken!

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja héél herkenbaar, vooral als hij op mijn opgetrokken benen ligt. Zichzelf dan optrekken aan mijn handen en heel parmantig en tevreden om zich heen kijken als het dan lukt ;)

Mimi: hopelijk kun je snel geopereerd worden en wordt de operatie een megasucces! Zoveel mogelijk zonder pijn lijkt me toch wel erg prettig (domme opmerking, natuurlijk is dat prettig. Sorry hoor.. ;) Weet weinig zinnigs te zeggen behalve sterkte!)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    juju fijn dat je het herkent!! haha ja ze kijken dan echt heel wijs om zich heen, super lief :)

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    naomi, hier ook naar voren en opzij in de wipper!

vanavond lagen ze er allebei voor 20u in! ben benieuwd wat de nacht gaat brengen, want hij viel al na kort drinken in diepe slaap!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    leuk dat jij het ook herkent lauwie!! vind dat zo een lief gezicht hihi. ze owrden al zo groot :p

hier ligt isabel ook al vanaf 8 uur in bed! om 11 uur maak ik haar wakker dan moet ze even drinken en douchen en dan weer slapen. dan slaapt ze daarna lekker door tot vroeg in de morgen...

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    lekker zeg dat ze al doorslaapt, naomi!
    las in oei ik groei dat jort nu ongeveer in het 3e sprongetje (van de vloeiende overgangen) zit. hoop dat hij daarna kan duimen, want hij wil geen speen.
    vind het zo moeilijk om in te schatten wat normaal is om te kunnen rond deze leeftijd want hij was met 2 maanden net zo groot als mijn dochter met 5 maanden! hij oogt dus veel ouder dan hij is.
    vind het sowieso snel gaan, want maandag gaat hij al wennen op het kdv!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zal het oei ik groei boek dan ook nog eens lezen want isabel is maar iets jonger als Jort.

isabel oogt veel jonger omdat ze nog zo klein is en vooral dun haha. maar ze kan echt al heel veel!

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier gewoon een Baby Björn Synergy aangeschaft voor Jenz en naar mijn weten is hij wel degelijk ergonomisch hoor. Is ook ontwikkeld in samenwerking met kinderartsen... Bovendien is deze voor mijn nek en rug veel comfortabeler. ;)

@Mimi Wat dubbel zeg: Aan de ene kant super dat ze de oorzaak weten en dat het gelukkig niets ernstigs is in de zin van ziekte van lyme of herseninfarct e.d. Maar oei, aan de andere kant toch wel pittig met een operatie in het vooruitzicht aan je rug... Sterkte meid!

@ego Jenz heeft vanmiddag zijn prikjes gehad en auw wat deed mijn moederhart zeer. :( Hij gilde het af, bleef er bijna in. Gelukkig werd hij daarna snel rustig tot ongeveer 2 uur na de prikjes. Toen begon hij heel erg te huilen en wilde niet slapen, dus heb hem om half 8 toch maar een zetpil paracetamol gegeven. Nu ligt hij lekker te slapen, dus hoop dat hij vannacht ook lekker doorslaapt.

Ow ja, hij woog nu 5894gr en was 59,5cm. Uhm dan zou hij weer gekrompen zijn... :$ Echt een wonderkind heb ik: groeit, krimpt, groeit en krimpt weer. :D:p

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    naomi, wat kan ze dan allemaal al?

wen, zielig die prikken, he? is die lengte het verschil tussen zh en cb?

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ja in het zkh was hij ruim 2 weken geleden 60cm en nu vandaag bij het cb 59,5cm. Ga maar uit van het zkh aangezien hij daar eigenlijk elke keer opgemeten is en bij het cb pas 1 keer. ;)

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Even een berichtje vanaf ons vakantie adres. We hebben het niet echt getroffen. Diede is gelukkig van zijn koorts af maar nu ligt mijn vriend met koorts op bed! En hij heeft nooit koorts. En ik heb dinsdag een voedselvergiftiging opgelopen. Wat ben ik beroerd geweest. Ook stormt het hier dus echt wandelen gaat ook niet.
    Diede heeft zijn ritme weer omgegooid en slaapt niet meer door! Wel slaapt ook hij al vanaf 20.00! Dus ik kijk wel wanneer hij weer komt. Wakker maken schiet nu niet op. Hij is nu trouwens echt zijn handjes aan het ontdekken. Behalve sabbelen, bekijkt hij ze de hele dag en hij grijpt en pakt dingen vast. Zo leuk!
    Ik reageer dit weekend weer want typen op een telefoon is vermoeiend!

16. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Moosey Jeetje jullie hebben het echt niet getroffen. :( Beterschap voor je vriend en ik hoop dat jullie toch nog een leuke laatste dag hebben. Of komen jullie maandag pas terug? Wel leuk dat Diede zover al is met zijn ontwikkeling en zijn handjes heeft ontdekt.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey jeetje dat is echt erg:(
    Eindelijk geniet tijd en dan dit weer:(
    Veel beterschap allebei!

Wen het is afschuwelijk heh die spuitjes.
    Ik heb een spuitfobie zelf en de laatste keer bij het cb ( werd hij 1 dag later 8 weken) kreeg hij onverwacht al de spuitjes.
    Ik heb zitten huilen bij hem en ik was bang dat hij mijn stress over nam van mijn angst want ik moest hem vasthouden!
    Hopelijk heeft hij er niet te veel last van, hier iig gelukkig niks van gemerkt.

Lauwie hoe is het met jort vandaag??

Hier vandaag zowel de puckababy als de pacco gekocht om te kijken welke meneer ;) het prettigste vind.
    Viel me vandaag ineens heel erg op als je hem strak tegen je aanhoud dat hij veel rustiger is!
    Dus ik had zoiets het is het proberen waard.
    Maar durf nu niet direct te gaan slapen.
    Ff af en toe controleren, en dan morgen klagen dat ik moe ben :p ;)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi wat heftig zeg!!!
    Ik hoop toch dat je een stuk minder last gaat krijgen nu meid!!

Hier Seyhan ook met zijn rechtop zitten en proberen zelfs "te staan" hij drukt zich maar omhoog met zijn beentjes als hij met zijn gezicht naar mij toe zit.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik ben wel op een gegeven moment de koemelk artikelen gaan laten.
    Dus hij heeft geen afgekolfde bv meer gehad nu sinds hij de pepti heeft aangezien ik zelf me ook niet zo prettig in mijn vel voelde, wel nog steeds gekolfd.

20. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Meiden!!
    Vandaag (10-3) heeft ons meisje dr eerste 2 prikjes gehad.
    Ze heeft zich bij de eerste ontzettend groot gehouden gaf geen kick, maar bij de 2de ging ze toch wel huilen toen het vloeistof erin gespoten werd, echt zielig:(
    Maar ze heeft zich er heel geod onder gehouden.
    Ze heeft ook geen koorts gehad, wel was ze wat huilerig, en wilde graag bij mij zitten, maar vodn ik helemaal niet erg, lekker knuffelen en dr afleiden door met dr te spelen:)
    Nou slaapt ze heerlijk na een dag vol spanning:) dus nu maar kijken hoelaat ze wakker word.
    ik had dr voor de voeding van 20:00 wakker gemaakt omdat dat moest, omdat ze soms de nijging hebben ontzettend lang door te slapen anders.. maar nu ligt ze lekker te slapen en ik ga dr ook niet wakker maken nu, als ze de nacht doorslaapt vind ik dat ook wel erg lekker:)
    Morgen naar amsterdam toe, naar mn zus:) word ook gezellig!!:)
    nah dit was ik weer ff gauw, ga nu lekker slapen ook!!:)

xxx

Deel Deze Pagina