JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik had vriend verkeerd begrepen. In ergste geval is het 4ml per dag. Normaal 2 keer 1ml zag ik op flesje. Eerste dagen niet meer dan dat. Nou, dan doen we dat. Gaan niet lopen dokteren.

Gelukkig slaapt hij nu wel vanaf 12 uur. Zat na zijn fles flink winden te laten. Ja, dat deed ik ook na mijn bevalling van dat spul. Toch heeft het bij mij 5 dagen geduurt tot ontlasting.

2. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sweet: meid, wat frustrerend, ik hoop dat het snel beter gaat allemaal en dat je kunt genieten van je kindje!

@Elif: lekker, Seyhan pas om 4 uur wakker. Hopen dat het of zo blijft, of nog beter gaat binnenkort. Voor je het weet slaapt hij de nacht door :)

@ego: Roosmarijn drinkt slecht uit de borst, kost teveel moeite. Waarschijnlijk moe van de chemo... We geven haar nu afgekolfde melk uit een flesje en dat werkt goed. Hadden gelukkig nog wat flesjes in de vriezer. Ik moet twee keer kolven voor 1 flesje van 100 cc.

3. sweetchocolate

Maartje: Vervelend!!! Vooral ook dat je nu weer moet kolven. Gelukkig heb je dan genoeg in de vriezer. Is ze altijd zo'n slechte drinker na de chemo?

Ego: Lactulose doet zijn werk. Niet te zuinig ook. Waren op verjaardag van mijn neefje, heel veel prikkels. Neefjes en nichtje schreeuwen, geen rekening houden natuurlijk (kan dat ook neit echt verwachten van ze...). Sliep hij net, schrikt hij weer wakker van de geluiden. Arme Jayden. Hij heeft zich goed gehouden, ondanks de vele prikkels. Sliep als een blok in slaap in de auto. Toen wij hem thuis uit de maxi cosi haalde voelde ik dat zijn broek vies was. En dat was geen urine! Jeetje. Gelijk alles uit. Schoongemaakt en daarna lekker in bad. Pyama aan en naar bed. Moet zeggen, hij heeft heel veel prikkels gehad, maar sliep als een blok in slaap. Dat herken ik niet van hem. Normaal als hij veel prikkels krijgt, en ik stop hem in bed is het oorlog. Nu was hij na 1 minuut stil en is daarna direct gaan slapen. Heel netjes van hem, dat na zoveel prikkels. Trots op hem. Dacht echt dat het een ramp zou worden, maar hij had gewoon last van z'n darmen. Hopen dat Lactulose goed zijn werk blijft doen.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een goed nieuws sweet!!!
    Hopelijk blijft het zo goed werken:D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: super dat hij het zo goed gedaan heeft vandaag!!! fijn dat de lactulose werkt :)

zo hier weer een dagje oppassen erop zitten. van half 10 tot half 8! ben wel beetje gaar nu maar ach morgen maar een paar uurtjes waarin ze veel slaapt haha. daarna savonds lekker paar uur sporten :D ik zal er morgen ws dus helemaal niet zijn of alleen sochtends even.

isabel heeft vandaag eindelijk weer eens gepoept! was al een dag of 3/4 geleden...
    had er geen last van gelukkig. vanmiddag op mn schoot werd elke keer dat hoofdje knalrood, zag je der mond veranderen van vorm van het persen hihi. na een paar minuten kwam het eruit geknetterd en zat ze van voor tot achter en van links tot rechts helemaal onder haha. ze was duidelijk opgelucht dat het eruit was en was zo moe dat ze in slaap viel hihi.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Naomi wat goed dat ze ervanaf is:D
    Dat lucht op.

Hier vandaag weer geprovoceerd en alweer na de 3e voeding begon hij na een paar slokken ontzettend te huilen.
    Liep helemaal rood aan en heb hem dan maar zijn tutter gegeven want drinken van de andere voeding wilde hij toch niet meer.
    Denk dat we ons bewijs hebben.

Ook begon hij weer sommige symptomen meer te krijgen:(

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Sweet Wat fijn dat het werkt!

@Naomi Isabel ook weer wat kwijt, lekker hoor.

@Lauwie Hoe gaat het nu bij jou?

@Elif Wat fijn dat Seyhan zo'n goede nacht heeft gehad, hoe is de rest van de dag gegaan?

Jenz heeft hier echt last van een sprongetje... Hij is doodmoe, gaat naar bed, slaapt een uurtje en gaat dan huilen in bed. Zodra hij ons ziet is hij stil en vrolijk. Gisteren had hij ook al zo'n dag en vandaag dus weer, gelukkig slaapt hij 's nachts tot nu toe wel nog steeds goed. Hij kan ook echt een uur :$ over zijn fles doen, maar dat schijnt ook erbij te horen. Heb vanavond het Oei ik groei boek er maar eens op nageslagen. ;)

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Had nog een fotootje om te spammen, van de week gemaakt. Vond hem persoonlijk wel goed gelukt, maar ja ik ben bevooroordeeld natuurlijk. :p

Bekijk bijlage 137112

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wat een schatje wendy!!! hij heeft ong, hetzelfde ronde hoofdje als isabel hihi

10. sweetchocolate

Elif arme Seyhan. Jullie hebben nu. Doet hij het op de Pepti alleen wel goed? Is hij nog hogerig?

Wen je bent niet bevooroordeelt. Het IS gewoon een geweldige foto.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wen wat een schatje zeg hihi":D
    En de tekst op dat T- shirt hihi/

Sweet hoe is het vannacht gegaan?

Vannacht heeft hij zich ook om 0.00 gemeld voor wat eten 60 cc.

12. sweetchocolate

Elif, jouw nacht was onderbroken zie ik? Niet fijn dus neem ik aan.

Hier ook een onderbroken nachtrust. Niet om eten. Hij had even een knuffel van zijn mama nodig. Gedaan tot hij rustig werd en weer zonder problemen in bed gelegd. Om 6:10meldde hij zich weer.
    Ben blij dat ik in de nachten geen fles meer hoef te geven omdat hij honger heeft. Speen bij hem in doen of even knuffelen vind ik niet zo erg. Maar die nachtvoeding... Blij dat ik er van af ben.

13. Tese

Tese Niet meer actief

Niet t vroeg juichen Sweet! Op deze leeftijd is het niet raar als ze een terugval krijgen. Maar voor nu is het zeker lekker!

Zo ik hoor m'n oudste mama roepen en de jongste ga ik ook maar uit bed plukken anders komt krijgt ze om 12 uur de laatste fles vanavond.

14. sweetchocolate

Ow ja, mag nu inderdaad van geluk spreken. Zie wel wat toekomst gaat doen. Ook als ze ziek zijn kan het een ramp worden 's nachts...

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja van een kant was ik ook blij hem rustig van de pepti zien drinken zonder klachten ;)

Knuffelen is soms zo lekker heh hihih eigenlijk altijd:p

16. Duploke

Duploke Niet meer actief

hey dames, hoe is 't hier? sorry dat ik al ff niet meer geweest ben.. 't is echt druk geweest.. en nu is de oudste vandaag voor de eerste keer naar school, dus loop ik 'n beetje verloren :)
    Yari komt 's nachts nog altijd voor 'n voeding, hij krijgt nu al 'n fles tussen 22 en 23 uur in de hoop dat hij zo sneller door gaat slapen, maar tot nu toe zonder succes..
    hij krijgt nu 2 keer kv en de rest nog bv.. moet over 3 weken nl terug gaan werken, dus moet beetje af gaan bouwen..

17. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Wen: Wat een mooie foto! Je ziet echt al dat hij later een womanizer wordt met die zwoele blik in zijn ogen ;)! En dat t-shirt, echt leuk ja!

@Sweet: Fijn dat het zo goed ging vannacht!

Ik was vannacht weer ziek. Overgeven, niet normaal. Ik ben wel gisteren voor het eerst ongesteld geworden dus misschien heeft het daarmee te maken want het is best heftig. Maar ik heb ook het gevoel dat ik mij onbewust een beetje druk aan het maken ben dat ik deze week weer moet beginnen met werken en of ik dat wel trek met de onderbroken nachten. Slaat nergens op want ik werk voorlopig maar 2 dagen en als ik op vrijdag moet werken, gaat mijn vriend er die nacht ervoor uit omdat hij vrijdag papadag heeft. Dus waar maak ik mij druk om....Maar daar ben ik altijd heel goed in :D!

18. Duploke

Duploke Niet meer actief

@Wen: super foto hoor.. ik ga zodadelijk ook eentje spammen :)
    @moosey: ben ook zo :) Geen reden tot stress, maar ik vind er gegarandeerd wel eentje. haha!

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hoi meiden,

Wen: wat een lief mannetje en stoer shirt !
    Elif: die kleine van ons komt INEENS ook ongv rond die tijd. Kreeg met moeite een beetje voeding er in om half 11. Terwijl hij om 10 uur eigenlijk al mocht hebben. Dus luier verschoond in de hoop dat hij wakker werd en zou drinken. Nou mooi niet. Dus toen kwam hij om half 1 /1 uur.
    Sweet: wat lekker dat je geen nachtvoeding meer hoeft te geven. Als onze man wakker wordt 's nachts dan wil hij echt drinken.

Hier weer paar pitte dagen. Vriend zit weer in de nachtdienst en slaapt dus ook overdag lang uit. Daarnaast loopt hij nog steeds op krukken dus ik kan een hoop zelf doen. Aan de ene kant niet erg. Maar wel vermoeiend.

Ik ben opzoek naar een nieuwe extra vriezer om me borstvoeding in te bewaren. Hij moet alleen in de garage komen en nu lees ik minder goede verhalen over een vriezer in de garage. Iemand van jullie die wel gewoon de vriezer daar heeft staan?

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    ohja sorry moosey: BETERSCHAP en die terugkomende menstruatie is altijd weer balen. Ik mis hem nog niet ;)

Deel Deze Pagina