Bijvoeden: weet niet wanneer ik eraan ga beginnen. Zie wel wanneer mijn mannetje eraan toe is. Wat rapley is ga ik opzoeken. Moosey dat is al een lange tijd dat je hem moet missen. Hier moet ik hem vanaf woensdag 2 dagen in de week missen. Maar heb voor eerste woensdag gelijk al een drukke dag op kantoor van uwv. Heb swaddle me gekocht. Hij slaapt niet, maar huilt ook niet. Hij heeft op kdv niet geslapen. Hij voelde daar zijn maxi cosi en lag vrijwel direct te slapen. Ach ja. Ik ga nog even wat in het huishouden doen. Strijkgoed kijkt mij zo aan...
Strijken doe ik niet an Rapley is eigenlijk dat je je kindje geen prakjes geeft maar gewoon stukken groenten. Baby's kunnen vanaf 6 maanden zelf het eten naar hun mond brengen en 'kauwen' (zelfs al hebben ze geen tanden). Er wordt gezegd dat deze manier van bijvoeden maakt dat kinderen de pure smaak van groente en fruit eerder leren kennen maar ook de textuur en dat het kauwen goed is voor de spraakontwikkeling. Ik ga 4 dagen werken En moet mijn mannetje ook al snel een paar keer een nacht missen omdat ik op locatie zit Vandaag tweede dag oefenen met fles en kolven volgens het schema wat ik ga volgen op mijn werk en gelukkig geen harde plek in mijn borst meer en genoeg opbrengst voor mijn kereltje. Heb er steeds meer vertrouwen in dat het gaat lukken
Juju wat goed dat het kolven ook goed begint te lopen dan zonder pijn bedoel ik Hier is 5 april mijn zw- verlof voorbij na ja dan moet ik weer gaan solliciteren. Ik heb hem net in bad gedaan en nu ligt hij heerlijk te slapen in de maxicosi ( niet het plan maar ach ja) Ondertussen is een wasje aan het draaien die dadelijk heeeeeerlijk buiten hangen Sweet hoe was Jayden zijn eerste dag geweest??? xxx
Hij slaapt inmiddels wel op zijn eigen kamertje dus ik wijk wel iets af Elif ja heel fijn dat het goed lijkt te gaan. Hopelijk blijft mijn productie op peil als ik straks moet gaan werken. Wat voor werk ga je zoeken? Ben je al beetje begonnen met solliciteren of heb je geen haast? Enne ik laat Siem ook gewoon liggen als hij in de MC in slaap is gevallen. Al doet hij dat niet zo vaak meer want hij vindt het niet echt lekker zitten geloof ik. Sweet fijn dat je je mannetje weer lekker thuis hebt trouwens Hopelijk geeft de Swaddle Me wat rust aan hem en slaapt hij beter.
Nee ik ben nog niet aan het solliciteren ik zit mijn zw verlof mooi uit Daarbij gaan we 16 april ook op vakantie ( normaal was dit dus binnen het zw verlof gevallen als ons mannetje geen maand te vroeg was gekomen) Wat voor werk waarschijnlijk in een winkel gewoon weer. Als kapster wil ik niet meer werken geen zin meer in.
hier waarschijnlijk de eerste jaren niet werken en dan zie ik wel. Mijn lichaam heeft het zwaar genoeg met voor 2 kinderen zorgen.
even een zwaai vanaf hier!! heb echt geen seconde rust de laatste week maar ja over een week is mn zus over verhuisd en kan ik weer in ons eigen ritme komen, het is momenteel of wakker worden en oppassen of wakker worden en gelijk naar mn zus om te helpen... is echt niet fijn zo maar ja ze hebben maar 11 dagen om alles te schilderen en laminaat te leggen boven en alles over verhuizen! we zijn elke dag met een man of 5 aan het werk daar pffff. isabel doet het er in ieder geval goed onder dat is wel fijn!
@Elif: Gaan jullie met het vliegtuig naar Turkije?! @Naomi: Fijn dat Isabel het zo goed doet! Nog een half uurtje en dan komen mijn twee mupkes thuis! Mijn eerste werkdag zat er om 16:00 op en is mij 100% meegevallen!
Ha allemaal, Ook hier drukte ten top! Zoonlief is ziek thuis vandaag, dus handjes vol met zorgen voor mijn grote vent! Hij had het echt zwaar te pakken, zo zielig! Mijn droger heeft het begeven....erg handig met een was of 8 in de week! Snel een nieuwe gekocht en die komen ze morgen bezorgen! Mijn hele boven verdieping hangt vol met wasgoed hihihi! Morgen komen ze ook de tegels voor de voortuin bezorgen! Was een duur weekje, deze week Ik moet 26 april weer beginnen met werken. Ik werk 32 uur en daar ga ik ok weer naar terug na de zomervakantie, maar eerst begin ik met 24 uur, neem 8 uur ouderschapsverlof op per week. In onze CAO wordt dat 50% doorbetaald en je hebt ook belastingvoordeel, dus uiteindelijk krijg ik 75 % betaald. In de zomervakantie werk ik tijdelijk maar 16 uur, heeeeerlijk! Zullen veel speeltuinbezoekjes worden denk ik zo. Ik heb heel wat leuke foto's voorbij zien komen, vooral de paspoortfoto van Seyhan vond ik hilarisch zeg! Wat een leuk ventje, alle kids trouwens die ik op de foto's zie zijn schatjes. Diede is echt al groot zeg! Sweet, hoe is de afspraak bij je opa gegaan, of is die nog niet geweest?
Ink, bij mijn opa was het gezellig. Wij dachten 1 uur te blijven, is toch wat later geworden. Zijn er 4 uur gebleven en was dus ouderwets gezellig. Hij was gezelliger dan vroeger en kan nu zelfs lachen. Heb hem nooit zien lachen vroeger. Wennen op kdv ging goed. Heeft niet geslapen daar. Wel gegeten en is verschoond. Was leuk, Jayden zit op een verticale groep. Hij was aan het huilen. Komt er een dreumes naar hem toe met een blokje speelgoed om hem te troosten. Zo schattig van dat meisje. Swaddle me... Ging vanmiddag goed. Ook na zijn derde fles. Hij slaapt vanaf uur of kwart over 5, half 6. Was wel even boos.
het is echt donkerbruin met een rode gloed.. dat heeft mama ook.. haha heel donker haar maar als er licht op schijnt heef thet een rode gloed.
Wow, wat een mooie meid zeg! Idd erg mooi die rode gleod in haar haartjes. Echt een meiden gezichtje he? Zijn jullie al bezig met het uitzoeken van een buggy? Wij willen graag op korte termijn een buggy kopen, en dan eentje waar ook de maxi cosie op kan. We gaan binnenkort een weekend weg en de hele kinderwagenbak kan dan echt niet mee. We gaan wel lopen en naar PLopsa indoor etc. dus er moet wel iets mee. neem iig de draagzak mee, daar ligt madame heerlijk in, maar wil ook een buggy dus. Wij twijfelen tussen de Nuna Pepp (de paarse) en de Quinny Zapp Xtra (de roze natuurlijk). De Mutsy Spider (ook een roze) is ook mooi, maar daar kan alleen het autostoeltje van Mutsy op, geen maxi cosi, dus da's minder. Iemand nog andere goede tips?