JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: ook spannend dus!!!!

2. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Spannend sweet! Hopelijk mag je de omscholing gaan volgen.

Naomi, hopenlijk wordt je bij een van de twee aangenomen! Thuiszorg lijkt me leuker dan in de slagerij eerlijk gezegd, maar ik ben dan ook iemand "uit de zorg". Sowieso een baan hebben is alweer lekker, zeker in deze tijden. Ze zeggen dat de economie weer aantrekt, maar dat is nog niet in alle branches te zien.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ink: ja klopt de economie trekt wel weer aan. maar de supermarkt vlak naast de winkel waar ik werk is weg, daar komt binnenkort een nieuwe supermarkt in te zitten. en door dat die weg is zijn wij heeeeeeel veel klanten kwijt geraakt. de vaste klanten komen natuurlijk nog wel maar klanten die even binnen komen omdat ze boodschappen gaan doen hebben we nu niet meer en dat is goed balen!
    het lijkt mij allebei leuk werk dus het maakt me niet veel uit haha.

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Werk in de supermarkten zijn schaars heb ik gemerkt. Je bent 9 van de 10 keer te laat heb ik inmiddels gemerkt.

Kreeg alleen net telefoontje van mijn vriend. Die had Leen Bakker Houten gebeld waarom ze mij hebben afgewezen. Ben daar toen persoonlijk geweest met CV. Ondertussen mijn telefoonnummer verandert.

Blijkt nu, die man heeft mij ontelbaar keer geprobeert te bellen. Ik scheen indruk gemaakt te hebben met het persoonlijk brengen van mijn CV. Hij gaat er zelf deze week nog achteraan bij hoofdkantoor, die filiaalhouder:D Hij kan alleen niks garanderen.

Stomme hoofdkantoor, verzwijgd gewoon dingen:x

Rare vind ik wel, hij heeft mijn mailadres, hij heeft mijn huisadres. Hoeveel moeite kost nou een brief/e-mail?

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: ow maar dat is wel goed nieuws!!! hopelijk word je als nog aangenomen :)

ja klopt werk in supermarkten zijn er niet veel.... hier toevallig in de slagerij van een supermarkt. lijkt me wel leuk, biefstukken snijden enzo haha. wel veel schoonmaak werk natuurlijk ivm hygiene maar dat is geen probleem.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Naomi en sweet heel spannend voor jullie dus.
    Ik moet volgende week ook weer beginnen te solliciteren.

7. sweetchocolate

Elif, succes! Is er in Be wat te vinden of weet je dat niet? Jij gaat toch ook de detailhandel in?

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

wou even zwaaien.
    Hier gaat het redelijk. Ik loop nog steeds lekker in de rondte, moet 3 mei naar het ziekenhuis, moet nog even bellen of ze dan gaan opereren gelijk of eerst gesprek.

Shannon heeft waarschijnlijk toch last van de nutriton, veel darmkrampen ineens weer, ze poept wel. Nu eerst maar evenb een aantal voedingen weer zonder nutriton en kijken wat het verschil is.
    Dus vandaag bijna de hele dag onderweg geweest om haar kontje maar wiebelend te houden. hihi.. nu slaapt ze na het badje en wiegen in papa's armen in de kinderwagen bak die we scheef hebben staan (boevenkant van bak op boeken) in de box.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    wow wat stil hier. Is het lekker weer ofzo? :D

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @elif: jij ook alvast suc6 dan met solliciteren!!

hier vanmorgen een mega goed gesprek gehad :D
    ze wilde me heel graag in haar team hebben, ze moest het nog wel even aan een ander vragen/doorspreken omdat ik geen ervaring heb maar wel het goede diploma. misschien dat ik dan een cursusje of extra meeloopdagen (betaald) krijg.
    ze ging alles op alles zetten om me te krijgen haha was wel erg leuk! donderdag krijg ik dus te horen wat ze gaan doen :D

11. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een zwaai vanuit hier!
    Wij zijn zoveel mogelijk buiten, Roosmarijn vindt het heerlijk :)

@solliciteren: succes meiden! Ik ben zelf ook weer langzaam op zoek naar nieuwe freelance-opdrachten. 3 mei is mijn eerste werkdag bij mijn vaste baan (2 dagen in de week)

@Elif: heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel beterschap voor Seyhan, het zit hem, en jullie niet mee zeg. Ik hoop dat deze rotperiode snel over is.

@Miracle: ik schrok heel erg van je verhaal. Hoe is het nu met je?

@nieuwe volgers: gezellig! Welkom :)

@ego: Ons meisje is morgen alweer drie maanden! Wat gaat dat hard zeg. Ik vind het zo leuk dat ze nu echt een mensje wordt: gericht lachen, naar d'r handjes grijpen, geluidjes maken, schitterend. Je hebt echt contact met haar als je tegen dr praat.

12. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Nou, zal ik dan maar iets neerzetten :D?!
    Vandaag moet het toch weer wat drukker zijn hier met dit slechte weer!

@Lauwie: Ik heb van de week de kinderwagen verbouwd. Diede is nu echt te groot hihi! En Jort? Past hij nog in de bak?

@Dreamy: Wat een super mooie en lieve foto!!!

@Miracle: Hoe gaat het met je?

@Sweet: Weet je al meer over de goedkeuring?

@Ink: Ik merk dat ik Diede soms ook groot kijk, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil! Maar leuk dat Britt helemaal vrolijk werd van die DVD :)!!

@Juju: Hoe is het met de kleine snotteraar? Al uitgesnotterd?!

@Mimi: Zwaai terug! Gelukkig gaat het redelijk met je. Ben benieuwd 3 mei.

@Naomi: Heb je al iets gehoord van je sollicitatie?!

@Maartje: Fijn dat het bij jullie allemaal zo goed gaat!

@Elif: Hoe gaat het nu met jullie? En hoe gaat het eigenlijk met je moeder?

Hier gaat alles z'n gangetje. Diede is nu echt kleine baby af en heeft de hele dag door praatjes. Ook pakt hij dingen op en steekt die in zijn mond. Zo leuk! Tenminste, nu nog wel haha!
    We zijn gisteren bij de kaakchirurg geweest voor zijn ranula maar die was helemaal weg! Hij hoeft dus niet geopereerd te worden.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hee dat is fijn! (van de Ranula). Wat knap dat Diede al zo gerich dingen pakt, hier is het wel grijpen (en hoppa het mondje in ;)) maar nog niet echt gericht. Hij speelt ook de hele dag met een hydrofiel haha.
    Gesnotter is nog niet echt over maar minie heeft er geen last van gelukkig. Net laatste babymassage gehad en hij ligt al een paar uur in dromenland *schattig*

14. sweetchocolate

Rustig hier. Naomi, en, en, en? Al wat gehoord?

Hier, heb morgen solli gesprek bij Leen Bakker!! Goedkeuring omscholing heb ik nog niet. Ze heeft het bij collega neer gelegd. Voorkeur gaat uit naar omscholingstraject.

15. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    even kort berichtje sorry, beetje druk momenteel.

Even vraagje aan juju. Hoevaak voed jij 's avonds? Tijden?
    D. slaapt hier steeds Net niet door, maar huilt begin vd avond steeds. Ik twijfel nu of hij misschien niet gewoon dorst heeft, ipv krampjes, wat ik dus eerst dacht. Misschien wil hij s avonds gewoon wat vaker/meer drinken. Hoe had/heb jij dat met je zoontje?

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Marije
    Voeding rond 7 uur, 11 uur, 15 uur, 20 uur en tegenwoordig weer een nachtvoeding. Afgelopen nacht zelfs 2 :( (om 1 uur en om half 5, normaal komt hij rond 4 uur)

's avonds duurt de voeding het langst. Baby's willen dan vaak clusteren (=veel en lang bij je drinken) en je melk is ook het minst vet (omdat je overdag druk bent geweest). Zou gewoon eens aanleggen, als je baby geen trek heeft drinkt hij vast niet.
    Ik heb soms ook opeens rond 17 uur een voeding erbij ofzo. Ik test altijd door hem horizontaal voor mijn borst te houden, als hij gaat happen weet ik genoeg ;)

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: suc6 met je sollicitatie morgen!!

ik ben aangenomen :D:D:D:D ik kon bij allebei komen werken dus heb kunnen kiezen haha. het is de thuiszorg geworden :D
    volgende week begin ik met (betaald) inwerken en vanaf 15 april ga ik zelfstandig werken!!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    gefeliciteerd!

19. sweetchocolate

Ow wat gaaf! Gefeliciteerd!!! Super dat je kon gaan kiezen welke baan je aan zou nemen. Haha. Ja, dan had ik het ook wel geweten ja. Super joh.

20. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Naomi: Gefeliciteerd!

@Juju: Aha, bij jou ook een nachtbraker haha?! Diede heeft de hele week keurig van 22:30 tot 8:30 geslapen en de laatste twee dagen komt hij opeens weer rond 3:00! Ach, het is nu eenmaal zo. Ik vind het niet zo heel erg.

Deel Deze Pagina