Haai allemaal, Naomi van harte met je nieuwe baan! Marije, ik heb dat ook met Britt savonds. Dan wil ze vaker drinken. Ik dacht eerst ook ana krampjes, maar ze wil echt gewoon een extra voeding. Bijkomend voordeel daarvan is dat ze al sonds een week of 4 doorslaapt van half 10 tot ongeveer half 8. Het is nu echt uitzondering als ze eerder komt. Dus gewoon proberen te voeden, misschien slaapt D, dan ook door.
dank jullie wel dames!!! @moosey: wat een leuke foto!! @marije: isabel heeft dat ook, ze komt overdag met name laat in de middag heel vaak. om daarna van half 8 tot half 7 te slapen, dus gewoon lekker veel eten geven! zo hier net terug van de tandarts, mijn verstandskies is eruit gehaald. heb nu een verdoofde mond en een dikke kaak. heb de kies mee gekregen hihi vond ik wel leuk om te zien! nu maar hopen op weinig napijn.
hahha wat hebben ze bij jou gedaan? hier is hij nog lang niet uitgewerkt dat duurt bij mij altijd minstens 5 of 6 uur... dus tegen dat we naar bed gaan zal hij ver uitgewerkt zijn.
Twee gaatjes laten vullen. Ik wilde geen verdoving maar de tandarts raadde het deze keer toch aan. Hij zei: "Je bent dan wel een gevoelloos typje maar ik raad het toch aan". Nou ja zeg haha! Dus nu ben ik rechtsonder en linksboven verdooft....
hahah wat een reactie! ik ben ook rechts onder verdoofd. ik kon niet kiezen heb 6 spuiten gehad... ik laat gaatjes altijd met verdoving vullen hihi anders lig ik als een springveer in die stoel. en als het pijn doet bijt ik per ongeluk de tandarts in haar vingers dus dat risico wil ik en de tandarts niet haha.
Nee, dan is het wel verstandig haha! Mijn tandarts is echt een superaardige vent met hele droge humor. We hebben altijd de grootste lol. Gelukkig is nu alles klaar. Had tot voor kort nooit iets aan mijn tanden en opeens begon de ellende. Maar ik hoop voor jou dat de pijn mee gaat vallen.
had ik ook, had bijna nooit ergens last van, maar nu... ze zeggen elke zwangerschap kost een tand nou dat kost bij mij een gebit! heb afgelopen maand een stuk of 13 gaatjes moeten laten vullen en dan deze kies eruit!! echt niet normaal maar ja hopelijk is het nu klaar. heb al best wat pijn eraan bah! als het erger wordt ga ik paracetamol innemen hoor. het blijft ook bloeden, heb een half uur op het gaasje gebeten ipv kwartier maar nog bloed het als een rund. en dan is het nog wel gehecht..... nou ja afwachten maar weer.
Naomi van harte gefeliciteerd!!!!! Sweet heel veel succes morgen! Moosey hmmm Diede nu ineens ook een afspraak met Seyhan ofzo haha. Maar die sliep al lang door zeg jeetje Hoop dat je snel weer door kunt slapen. Hier zit ik echt nu op een punt van ik weet het niet meer Heb ook een topic geopend bij baby en dreumes gedeelte. Het ging zo goed tot maandagavond en nu wil hij niks meer drinken 20 a 30 cc met geluk en heel veel gehuil. Wat moet ik nu toch wat is nu goed voor hem Hij krijgt nu Losec voor de verb reflux maar dat duurt natuurlijk ff voordat het werkt. Hij huilt veel en ik wil hem graag helpen maar ja dat gaat niet heh Heb uit wanhoop zelfs de ka thuis gebeld! Die vond het geen enkel probleem. Maar het "erge" is dat hij telkens op het zh een voorbeeldbaby was. Weinig tot niks huilen tenzij hij iets in zijn infuus kreeg. En hij is thuis ja hoor gaan we weer Van mijn moeder hebben we wonder boven wonder redelijk goed nieuws gehad, het is een goedaardig gezwel bleek uit de laatste punctie maar het moet zeker in de gaten gehouden worden.
elif, fijn dat het met je moeder mee lijkt te vallen! en vervelend zeg van seyhan's huilen en slecht drinken. wat zei de ka ervan? moosey, leuke foto! jort ligt met zijn 8,5 kilo nog in de kinderwagenbak. hij was vrijdag 64,5 cm. hoe lang is diede nu? en wat voor wagen heb je? jort slaapt zelfs nog in zijn wieg! maar dat past echt nog maar net! wat lijkt me dat heerlijk, 1 nachtvoeding! laat staan doorslapen. hier regelmatig 3x 'snachts. en altijd om 5.30 en dan wordt mn dochter daar om 6u wakker van en die gaat niet weer slapen. hij heeft veel last van zijn verkoudheid. (na de rs niet meer over gegaan). dinsdagavond weer bij de ha geweest en hij mag nu weer xylomethazoline neusspray. hij drinkt nu weer beter maar slaapt nog steeds zo. wat wel superknap is: hij is al meerdere keren van zijn buik op zijn rug gerold!!
zou gaan reageren maar kleine meid is wakke rvoor voeding.. Elif: medicatie reflux geeft meestal al na 1 a 2 dagen voor moeder merkbaar verschil.zo niet, kijken of hij beter reageert op andere mediactie en welke voeding kreeg hij ook al weer? nutramigen?? staat me iets van bij zo ja , dan valt daar wienig aan te veranderen.. aaaah alarm.. tot morgen hoop ik denk niet dat het gaat lukken, om 8.50 ha met shannon-> verb. reflux toch wel waarschijnlijk en ik ga het niet afwachten tot het slokdarmpje et helemaal begeeft.. s middags verjaardag.. dus ik zie wel probeer te schrijven hoe het bij de dokter was
@Naomi: Heb je een beetje kunnen slapen? @Elif: Ik vind het zo naar dat het nog steeds niet goed gaat. Valt hij ook af of valt dat mee? Echt niet leuk voor jullie allemaal . @Lauwie: Komende donderdag wordt Diede weer gemeten en gewogen! Hij past er in de lengte net in maar vooral in de breedte ligt hij krap. Hij kan niet echt bewegen met zijn armpjes. Wij hebben een Mutsy transporter. Wat knap zeg dat Jort al draait!! @Mimi: Succes bij de ha! Hier trof ik de kleine man vanmorgen overdwars bovenin zijn bed aan ! Het wordt dus tijd voor de slaapzak! Mijn vriend ging er uit voor de nachtvoeding maar moest mij even roepen om te komen kijken haha! Zo grappig hoe Diede erbij lag!
Mimi hij krijgt neocate dus nog zwaarder als nutramigen Mmm hoorde van een meisje dat de Losec bij haar na een week ongeveer werkte. Ik weet het langzamerhand echt niet meer In dat hij begint te drinken komt er ook zo'n gek borrelend geluid uit zijn buikje ( maag) Hebben jullie kindjes dat ook? Moosey hij is vorige week gelukkig bijgekomen , maar toen at hij ook goed. Ben dus benieuwd deze week Ons ventje doet trouwens mee met baby v.d. maand zouden jullie evt willen stemmen op hem
Hahaha Moosey van dat slapen , ik had Seyhan ook laag in bed gelegd en vanmorgen lag hij helemaal bovenin. Hoe hij het doet??
tja neocate daar valt zelf niets meer aan te helpen dan. Arm mannetje.Kijk het sowieso deze week aan inderdaad, maar aarzel niet als jij denkt dat uhet niet lekker wil weer aan de bel te trekken he. Hier een klein meisje wat we op nutrilon AR gaan proberen. Ze is te klein voor zuur remmer, de huisarts vroeg de symptomen, en zei je hebt intussen ervaring genoeg. wel lekker hoor. dan kan ze weer krampen krijgen omdat ze van omneo afgaat,maar de reflux is belangrijker. Colin had ik ook mee, die vloog gister in 39 graden koorts, zijn linkeramandel is opgezwollen en zijn linkeroor daardoor wat vol en drukkig. vanochtend 38.8 dus nu lekker met speen en woeffie chugginton aan het kijken (rtl gemist)
Ocharme arme Colin Heel veel beterschap voor hem. Mimi kun je niet een beetje omneo bij de AR doen? Weet niet of dit mogelijk is hoor. Hier poepte Seyhan ook veel beter door de Omneo met de Neocate gaat dat toch nog moeilijker. Op bv ging het als een tierelier maar ja.
Pittige verhalen hier hoor Knuffel voor de mama's van de kindjes die het nodig hebben! Hier gaat alles goed, na een paar nachten met nachtvoedingen (uk is verkouden) vannacht weer het klokje rond (en dus lekkende keiharde borsten vanochtend, auw), blije lachende en groeiende baby. Ik mag in mijn handjes knijpen als ik hier zo lees.. Maandag weer aan het werk. Het tijdperk van De Kolf komt dichterbij..
elif. dat vroeg ik ook inderdaad , maar huisarts zei. beter van niet eerst een bus helemaal alleen ar. omdat verborgen reflux steeds erger word als het omhoog blijft komen (slokdarm gaat steeds meer irriteren/ontsteken) is het belangrijk dat we het moment tot medicatei zo lang mogenlijk uitstellen en dus zoveel mogenlijk voeding die de reflux tegen gaat. colin merk je amper aan als hij ziek is, is een gigantische bikkel. puur door instinct van mij en dat hij warm voelt, weten we dat hij ziek is. je ziet niets , hoort niets, merkt niets. Hij is nu dus ook heerlijk aan het spelen. Enige wat we wel merken is dt hij moeilijk eet en minder gedukld heeft..