JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jeetje wat is het rustig hier. :$

@Miracle Beterschap en ik hoop dat de antibiotica snel zijn werk doet.

@Ons wondertje Heel goed voor te stellen dat je niet goed in je vel zit omdat het met Seyhan niet lekker gaat. Helaas weet ik er alles van. Ik hoop dat het met hem snel beter gaat, want dan gaat het met mama ook weer snel wat beterder. ;)

@Juju Nee ik zie het helemaal nog niet zitten om te gaan werken. :( Mijn verlof is veel te snel opgegaan aan problemen en narigheid met Jenz. Ben pas net een beetje aan het genieten, maar ja helaas het is niet anders. ;) Hoe is het vandaag bij jou gegaan?

@Naomi Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je baat hebt bij de Osteo.

@Mimi Fijn dat het allemaal een beetje zijn gangetje gaat bij jullie. Hoe voel je je?

@Mickey Welkom en uiteraard nog gefeliciteerd.

@Maartje Fijn dat ze het zo goed doet ondanks de chemo.

Zo nu lekker naar bed. :D

2. Tese

Tese Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik kom ook weer eens zwaaien. Ik moet zeggen dat ik maar weinig tijd heb om te buurten. ALs ik niet werk heb ik wel 2 kindjes bij me en dan ga ik niet uitgebreid op internet maar lekker spelen met hun natuurlijk.

Met Tess gaat alles goed, ze heeft gisteren weer prikjes gehad en wederom (tot nu toe) nergens last van gelukkig.
    Ik geniet echt volop van haar en af en toe vind ik de tijd zo ontzettend snel gaan! Ze groeit zo hard en het echte baby gaat er vanaf. Snik snotter...

Ik heb vorige week een hele sloot zomerkleertjes voor haar besteld bij de h&m. O wat leuk al die jurkjes en hello kitty dingen. Ik hou zielsveel van mn zoontje maar vind het heerlijk om me op meidendingen te kunnen uitleven hoor haha.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Eerste werkdag achter de rug en ging goed. Was lekker om weer bezig te zijn, ze hadden een hele mooie kolfruimte ingericht (zelfs met fotootje van uk). Er kwam alleen iemand binnen toen ik aan het kolven was dus heb ik zelf nog wat deurhangers gefröbeld ;)

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

onswondertje: hihi ja hun vinden het niet leuk he, snotjhes pulken, maar Shannon is zo verkouden dat ze weinig keuze heeft, vaak eerst neusspray en daarna met neuspeer om het een beetje los te krijgen voordat ze kan eten. Slaat de medicatie al beter aan??

wen: Ja kan ik me helemaal voorstellen hoor, dat je nog niet toe bent aan werken. Je nog even ziekmelden geen optie???
    Hoe is het nu met je mannetje?

HIer een rustig dagje heb ik besloten, zou naar de hema, kruidvat, bruna enz. voor ik heb een sechte rug vandaag, het is pokke weer en allebei mijn kids zijn niet helemaal lekker. dus we blijven thuis.

heb me vanochtend ziek gemeld bij het uwv, opnieuw voor de ziektewet.

zo te ruiken mag ik een dikke poepbroek gaan verschonen(colin) en van Shannon heb ik daar al 2 van gehad:$.. eerst voor de voeding en toen na de voeding besloot ze dat ze nog een beetje had..
    Haar darmen doen het goed op de a.r. ze heeft nu eindelijk weer gele poep. i.p.v. grijs/groen. dus dat is wel erg goed. Ik wil hier ook gewoon mee doorgaan. tot nu toe met overeindhouden na voeding enz. in wipper/maxi cosi zo regelmatig gaat het goed.

he dames wie heeft er intresse in een meeting? we hebben het er al vaker over gehad maar geen concrete plannen.
    Dus ik ben benieuwd wie dat leuk zou vinden en als dat er een paar zijn ben ik bereid om het allemaal voor te bereiden/regelen??
    Als er meer meiden met ook grotere kinderen zijn is het misschien een optie om in de buurt van iets van een speeltuin ofzo aftespreken of bijiemand thuis?

intresse in een meeting:

-mimi83, dag dat ik niet kan; donderdag, ik heb vervoer, geen voorkeur locatie(bij iemandthuis of buiten de deur)

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb wel interesse in een meeting maar niet doordeweeks alleen in het weekend.
    En graag in het midden van het land

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Intresse in een meeting:

mimi83, dag dat ik niet kan; donderdag, ik heb vervoer, geen voorkeur locatie(bij iemandthuis of buiten de deur)

JuJu, kan in eerste instantie alleen op dinsdag of in het weekend, ik heb vervoer, geen voorkeur locatie

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

muppet : wat fijn dat het lekker gaat. ja wat gaat het hard he.. hier ook een mama die het heeeeeeerlijk vind om meiden kleren te kopen. Colin zijn kleding kopen vind ik inderdaad ook leuk, maar is gewoon heel anders. Bij meiden heb je meer soorten kleding, rok, jurk, broek, shirt, vestje, bolero, legging, maillot enz.enz en dat is leuk om bij elkaar te zoeken en bij jongens is het al gauw, broek, shirt, vest of trui, romper of ondergoed en sokken. dus is het bij elkaar zoeken meer gericht op kleur en bij een spijkerbroek kan alles natuurlijk en bij meiden zit je meer met printjes, allerlei kleuren enz. is gewoon leuker want er is mee keus en meer soorten .

Juju : lekker dat het goed ging op je werk en fijn dat ze een goede kolfruimte hadden, dat hoor je wel eens anders! hih ja dan maar even niet storen hangers.. hihi

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik denk eerlijk gezegd dat de meeting ook het makkelijkst te realiseren is in het weekend. dus ik ga hem even veranderen..

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#1709 mimi83, 5 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2011
    Meeting

Naam,zaterdag/zondag/doordeweeks,wel/niet vervoer,locatie; bij iemand thuis /buiten de deur.

-mimi83,di,vrij,za of zo,wel vervoer,geen voorkeur
    -muppet,za of zo,?? ,?? ,midden land
    -juju, di, za of zo, wel vervoer, geen voorkeur.

Als je niet zo goed weet hoe je moet quote'en , wil ik je met liefde op het lijstje zetten;). pb dan of schrijf het gewoon in het topic.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik wil heel graag mee met een meeting! maar ik heb wisselende diensten (ook weekend)...
    dus mij maakt het niet heel veel uit. als ik de datum ruim van te voren weet dan plan ik mezelf die dag gewoon niet in ;)
    ik heb ook vervoer en de plaats maakt mij niet uit.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Meeting

Naam,zaterdag/zondag/doordeweeks,wel/niet vervoer,locatie; bij iemand thuis /buiten de deur.

-mimi83,di,vrij,za of zo,wel vervoer,geen voorkeur
    -muppet,za of zo,?? ,?? ,midden land
    -juju, di, za of zo, wel vervoer, geen voorkeur.
    -noami,geen voorkeur,wel vervoer,geen voorkeur.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juju kan het zijn dat ik S in de Wij heb zien staan.
    Meeting lijkt me heel leuk maar is erg moeilijk in deze situatie helaas:(
    Weet niet wat allemaal met ons mannetje gaat gebeuren.

xxx

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @juju en ink: bedankt voor de bv informatie :) ben benieuwd hoe het gaat. Meneertje zit nog op aardig wat voedingen 7 minimaal.
    @Juju: wat fijn dat je zo'n goede kolfruimte hebt gekregen. Mijn collega die tegelijk met mij zwanger was, moest deze week beginnen met werken en gaat ook kolven. Ik ga haar straks eens contacten hoe ze het vind gaan en of ze tevreden is. Dan weet ik ook alvast hoe en wat.
    @Ons wondertje. Ik vind het echt sneu voor jullie hoe moeilijk het allemaal met de kleine man gaat. Lijkt me erg moeilijk!
    @Wen: ik zie het beginnen met werken ook helemaal niet zitten. Ik zei eerst dat ik wel veel zin had om te beginnen. Maar voor mijn gevoel ben ik nog lang niet op de rit met alles.

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja :)

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat leuk zeg!!
    Zo'n lieverd.
    Ik zei direct tegen mijn moeder oooooh dat is het zoontje van een meisje van zw pagina:D

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha wat leuk dat je hem herkende :) Ja snoesje is het he, daar was hij nog maar 3 dagen (gisteren al weer 3 maanden, wat gaat het toch snel..)
    Hoe gaat het nu met jouw S?

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jaaaaa herkende hem direct en de geboortedatum!
    Wat gaat het toch snel heh jeetje.
    Ons mannetje is morgen alweer 14 weken!
    Het drinken is nog steeds op en af met vaak erg huilen en zich samentrekken:(
    Had hem vandaag een papspeen gehaald van dr brownfles zodat ik wat meer olvarit erbij kon doen ( had de ka gezegd)
    Maar dat gat is eigenlijk weer erg groot hij verslikte zich zelfs.
    Ook weer niet de bedoeling ;)
    Morgen moeten we weer naar het zh.
    Ben benieuwd wat hij gaat doen ermee.

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat super sneu lijkt me dat, je kunt ook moeilijk zeggen "dan maar niet eten" he? Succes morgen!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee idd je kunt niet zeggen dan maar niet eten.
    Zaterdag had hij het zelfs met water!
    Schreeuwen schreeuwen!
    :(
    En toch zoveel honger/ dorst hebben:(

20. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ons wonder, Had je uitnodiging baby doos gekregen of ben je gewoon lid van Wij jonge ouders? Zag Siem erook in staan. Wou het al vragen. Leuke foto:D

Meeting: Leuk. Heb tot nu toe nog geen werk. Zal mijzelf zo eens op de lijst zetten.

Verder niet veel bijgelezen. Lees wel mee, maar ben actiever in het andere onderwerp. Nu Jayden en Maarten allebei ziek zijn kom ik tijd te kort. Ben blij dat kleine man even op bed ligt en grote man zichzelf nu kan redden UIT bed.
    Jayden is hulpbehoevend en Maarten wou helemaal niet drinken. Pfff, ben blij dat ik nog werkloos ben dan. Voor Jayden kan Maarten nu ook niet zorgen. Maarten was er gisteravond en vanmorgen echt heel slecht aan toe. Stel dat ik wel werkte, had ik zelfs vrij genomen voor zorgverlof (mits mogelijk). Gelukkig knappen ze beide nu wat op. Maarten heeft zelfs wat gegeten en zit nu weer zijn hobby te bekijken; Auto's op internet.
    En Jayden eet ook weer redelijk; Heeft zelfs 1 keer 200 cc gedronken. Verder nog 60 cc ORS. Meneer huilde daarna nog en 90+3 gegeven. Nu ligt hij tevreden te slapen. Toch netjes wat hij gegeten heeft. Vanmorgen ook een keer maar 50 cc.
    Voel mij best onzeker als hij ziek is. Krijgt hij wel voldoende binnen?! Maar gelukkig, hij plast wel voldoende.

Deel Deze Pagina