Sweet dat onzeker wat betrefd het drinken ik weet 100% hoe je je voelt! Sh*t heh als je zo in de knoop zit Hoop dat je mannen snel beter zijn!! Ik had trouwens de uitnodiging gehad van de babydoos. Ben trouwens wel nog op de etos babydoos aan het wachten??
Heb je hem al opgehaald, die baby doos? Etos doos heb ik allang gekregen. Misschien er toch nog achteraan gaan?
Ja wat viel die tegen de blije doos ( baby) pfff. ja ga toch eens navragen van de etos. Wat zat daarin Ik ben trouwens nog steeds op mijn ongi aan het wachten pfff
Euhm, weet niet meer wat erin zat. Wel een sudocreme. Verder geloof ik luiers en hoop tijdschriften. Verder weet ik niet mee. Wat zit er in de babydoos? Nog aan het wachten? Maar je hebt wel lang bv gegeven toch? Wanneer ben je daarmee gestopt?
Uhm ik ben er bijna 4 weken geleden mee gestopt. De eerste keer was ik toch na 40 dagen ongi en nu al 7 weken niet...
Meeting Naam,zaterdag/zondag/doordeweeks,wel/niet vervoer,locatie; bij iemand thuis /buiten de deur. -mimi83,di,vrij,za of zo,wel vervoer,geen voorkeur -muppet,za of zo,?? ,?? ,midden land -juju, di, za of zo, wel vervoer, geen voorkeur. -noami,geen voorkeur,wel vervoer,geen voorkeur. -Wen1975, ma,vrij,za,zo,Geen vervoer (=OV), Midden van het land
Sweet sneu hoor dat Jayden zo ziek is. Kan me je onzekerheid goed voorstellen. Ik heb dat ook, soms drinkt uk zo snel dat hij echt na een paar minuten klaar is. Een keer dacht ik dat hij mijn melk niet lekker vond, flesje gekolfde melk warm gemaakt maar hij zat gewoon vol (zucht). Je wilt gewoon niet dat je kleintje te kort komt he. Ons Wondertje erg vervelend dat het niet beter gaat, dacht echt dat je er was toen je stopte met bv ivm kma. (leest lekker al die afkortingen in een zin) Babydoos van de etos is sudocreme, wattenstaafjes, veel tijdschriften en ik geloof 4 luiers, maat 3 en maat 4. In die van de prenatal zit veel reclame, nog meer reclame, een bordje van olvarit en nog meer reclame. Oh en natuurlijk potjesvoeding in beide. In die van de etos geloof ik ook pyamapapje. Geen idee eigenlijk
@ ons wondertje, Wat vervelend dat het nog steeds niet wil met s. Pff wat een gedoe soms ook en als je nu maar wist wat er was. @Sweet, beide mannen ziek das ook niet niks, wat betreft de kleine idd goed in de gaten houden of hij nog genoeg plast en dat de plas niet donker van kleur word en meer kun je soms niet doen. @ juju, Dus veel reklame in de prenatal doos. Hmmm ach ik haal hem toch maar op. Heb van de etos doos de pyama papjes maar weggegeven en de potjes durf ik Finn straks eigenlijk ook niet te geven. Ik zit te denken aan het kopen van een babycook. Is hier iemand daar bekend mee? @Het kleine ventie, Zondag even gewogen samen met oma en hij weegt nu 6 kilo (nou ja plus minus) moet in mei pas weer naar cb omdat ze vol zaten dus ik ben benieuwd hoe zwaar hij dan is. Vorige week heeft hij nexium gekregen omdat hij zoveel zuur spuugde. Ging daarna Fantastisch somige dagen helemaal niets gespuugd, en nu sinds gisteren is het weer mis. Nu moest ik bellen als het niet beter werd, maar ik durf niet omdat er dan een kans bestaat dat hij weer opgenomen moet worden. Dames wat is wijsheid ik weet het even niet meer. Behalve dat spugen is hij toch wel tevreden. Meneer zit ook midden in een sprongetje, en laat daarom telkens wat voeding staan. Ok ik weet even niet of ik nu moet bellen
onswondertje; wat vervelend dat het gewoon niet lekker loopt, ik zou dan toch vragen of de medicatie nu niet al had moeten helpen. dr. brown-pap speen te hard.. ehhm difrax breed pap is iets kleiner. Avent is groter. difrax brede speen past ook in avent fles. Hier ging dat erg goed. tip om de 1,2,3, streepjes te zien op een difrax speen. zet krasjes in de ring waar de speen in gaat, hoef je alleen te kijken als je de speen in de ring doet en niet moeilijk te doen als de kleine de speen in de mond heeft. speen.fles enz. vragen ??? kom maar op heb zo ongeveer alles geprobeerd bij colin 2 jar geleden. Dus het word ECHT,ECHT beter meid. eyes: het is je eigen keuze hoor, maar waarom durf je hem geen potjes te geven straks?? meid bellen!! waarschijnlijk passen ze telefonisch zijn dosis nexiunm aan.
Eyes: Nee heb wel gelezen over de babycook maar ik zie het voordeel er niet zo van in.Ik heb de potjes hier nog wel in de kast staan maar heb nog de (naieve) overtuiging dat ons ventje gewoon zelfgemaakt eten gaat krijgen Potjes voor het geval dat maa niet weggegeven. Heb ook nog pyamapapjes enzo, zie ik mezelf ook nog niet gebruiken maar tja je weet maar nooit? Ik zou ook bellen..of in ieder geval voor jezelf een grens stellen. Bijvoorbeeld: als het vanavond niet beter is dan morgenochtend bellen. Succes meis!
Ik heb de babycook en ik ben er helemaal weg van. Het eten word gestoomd dus alles aan vitamine en mineralen blijft optimaal bewaard. Op deze manier maar je ook zelf fruithapjes dus dan hoef je ook geen potjes te kopen. Nog een voordeel daarvan is dat ze aan de smaak van echt eten wennen. Potjes smaken anders en sommige kindjes hebben veel moeite met de overgang van potjes naar vers.
Of een stoommandje/vergiet gebruiken? (Ben echt benieuwd want als het echt makkelijker is..) edit: ik zie dat hij ook kan mixen. Maar dan nog. Een gewone stoomkoker heb je al vanaf 30 euro. Ga me er wel even in verdiepen, is pas voor over een paar maandjes hier maar toch, beter teveel info dan te weinig
Wil hier wachten tot 6 maanden ivm bv maar heb er al helemaal zin in. Zoveel nieuwe dingen voor ze om te ontdekken! Super leuk.
Wellicht een leuke website voor degenen die zelf de hapjes voor hun ukjes willen gaan maken: Babyhapjes maak je natuurlijk zelf! | Koken voor mijn dochter Ik heb hem alvast favoriet staan. Als het zo ver is, ga ik er weer eens op mijn gemak rondneuzen. Die babycook ga ik me ook eens in verdiepen. Kan idd ook met stoommandje, staafmixer e.d. maar als het écht zo makkelijk is..... aan de andere kant: ze eten maar kort echt gepureerd. Daarna wordt het toch al snel met stukjes.... hmmmmmm..... zit net spontaan te bedenken dat ik het toch gewoon ga koken/in stoommandje hahaha
moosey, ja knap he?! vind het wel erg snel met 3 maanden en een week. hij kan het ook alleen als ik m net op zijn buik gerold heb en zijn arm er goed voor ligt. jort past in de breedte ook nog wel in de kinderwagenbak. heb een easywalker. ben je inmiddels al weer met m naar t cb geweest? juju, hoe is het met de verkoudheid? sneu he? hier al 14 weken verkouden. sweet, hoe is het nu met jayden? onswondertje, het is wel heel vervelend zeg dat het nog steeds niet echt goed gaat met s. kan me voorstellen dat je hoofd nog echt niet naar solliciteren staat. eyes, heb je nog gebeld? hapjes voelt nog heel ver weg. ga er ook niets speciaals voor aanschaffen. hij gaat zo snel mogelijk gewoon bij ons aan tafel onze groente mee eten (en dan voor hem wat langer gekookt) ben deze week weer begonnen met werken. wel kortere dagen omdat ik me nog niet helemaal fit voel.