JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hier volgens mij hetzelfde maar daar deed de arts heel relaxed over dat er nog wat vocht in zat

maartje, wat zou dat heerlijk zijn als het de laatste kuur is! dan kunnen jullie eindelijk echt gaan genieten. ik heb het al eerder gezegd maar ik vind je echt een bikkel hoe je je er doorheen slaat!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou meiden ff snel bijgelezen.
    Maar de uren van sommigen heerlijk hihih.

Hier de nutriton de deur uitgegooid, seyhan is helemaal geconstipeerd ervan , zelf nog met een half lepeltje op 90cc!
    Heb ook extra kv gehaald, had hetzelfde als moosey , gisteravond hee weinig melk echt vreemd voor me.

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wat leuk die horoscoop! En het klopt ja :D!

@Lauwie: De kinderarts deed ook relaxed. Mijn moeder zei vorige week al: "Nou nou, wat een grote balzak" :D maar ik dacht dat het wel meeviel. Maar de ka pakte zijn balletjes los van elkaar vast en je zag dat de rechter echt een stuk groter was. Maar we zien wel wat de ha zegt. Gelukkig verder geen ernstige dingen!

4. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Elif: Echt waar?! Hier werkt de Nutriton eerder laxerend. Jammer dat het niet werkt.
    Ik snap ook niks van de bv. Vandaag had ik weer best veel :(!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja het is echt zielig om hem van pijn te zien huilen omdat hij niet kan poepen

6. Tese

Tese Niet meer actief

Hier ook nutriton gehaald en wat een verschil! Ze spuugt niet meer, is niet meer gulzig, verslikt zich niet en moet moeite doen om het op te krijgen. Merk het verschil al na 3 flessen!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha wat een verschillende ervaringen! Moet morgen naar de arts, hopelijk is alles goed met de kleine net als bij jullie!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Tegen reflux helpt het prima, maar ocharme zijn buikje nu

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hier ook andere poep van de nutriton

hij slaapt onder een dekentje. ligt er nog keurig onder als ie wakker wordt, dus laat ik het nog ff zo.

vanaf wanneer doen jullie 's avonds een pyamatje aan?

wat hebben jullie allemaal al een vaste structuur. hier nog volledig op verzoek en afhankelijk van de nacht en de eerste voeding van de ochtend. ik vind het ook nog wel prima zo. tegen de tijd dat ik ga werken wil ik wel een structuur hebben.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Lauwie , structuur verschilt natuurlijk enorm of je bv of fv geeft. pjama, als de kleding van de dag niet leker zacht is. dus in maat 68-74 ofzo een keer. Als het daarvoor niet zo lekker is, trek ik een ander kledingstuk aan wat wel zacht is. Ik ga geen kleintje pesten met omkleden vlak voor de nacht tenzij er doorgelekt, ondergepiest, gespuugd is.

Elif als hij er van gilt mag je hem rustig even tempraturen. vaak zorgt dat ervoor dat ze weer even snappen waar ze heen moeten persen en dat het gaatje al open is zorgt dat het er wel uitkomt. Ook met overstap andere oeding kan dit een aantal keer "nodig" zijn. Niet altijd doen natuurlijk, maar als het echt obstipatie is gewoon tempen. verder doe je niets alleen zoals je de temp. opneemt.

O ja bij jongen EN meisje, als ze poepen met luier open een doekje op de piemel of plasbuis leggen!! als ze persen en dan ook plassen, kunnen ze heeeeeel ver door de kracht die ze geven.. incl. mama's, banken, stoelen enz. wat dan ook maar in de weg staat worden dan gesproeierd!!:D

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mimi ik ga dat van jou eens proberen.
    Ik maak me er toch zorgen door:(
    Heeft 1 keer gepoept en daarna weer niks terwijl normaal elke pamper wel wat.

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    pyjama: hier ook pas als hij wat groter is hoor! Ga hem nu 's avonds nog niet omkleden. Zal wel rond maatje 68 worden inderdaad.

slapen: Joucke slaapt hier ook onder een lakentje en een dubbele deken. Hij blijft er prima onder liggen, behalve als hij huilt duwt hij zich omhoog. Maar goed, dat duurt geen uren;)

elif: Seyhan krijgt toch flesvoeding? Daar hoeven ze niet zo vaak ontlasting bij te hebben. En de hoeveelheid ontlasting per dag verandert ook na een aantal weken. Dan gaan ze hun eigen 'ritme' daar in krijgen. Bij de ene is dat 5x en bij de andere 1x per dag. Joucke heeft hier ook maar 1 of 2x ontlasting per dag.

Hier weer om 3 uur vanacht, had zo gehoopt dat hij een voeding over zou slaan of er een keer 4 uur tussen zou laten zitten. Hij had gister zo goed al zijn flessen leeggedronken...maar nee dus. Nou ja, het is niet anders. Ben alleen nu al moe:(
    Misschien kan ik vanmiddag nog even liggen, maar ik ben bang van niet. Moet om 1 uur met Joucke voor de gehoortest en daarna zal hij wel de fles moeten, dus ja dan wordt het allemaal wel weer erg laat;)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Linnielin Seyhan krijgt mijn gekolfde bv:(
    Dus hij moet er wel ontlasting van krijgen.
    Je ziet en hoort ook dat hij pijn heeft.
    Normaal heeft een goede kinderarts open spreekuur morgen en vandaag ( heb vandaag geen auto maar ik ga vragen of mijn moeder met me gaat)

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    het is juist andersom! met bv is ontlasting heel onregelmatig. als hij niet poept is je bv juist perfect op hem afgesteld. jort poept ook nauwelijks. zijn het geen krampjes? dat is rond de 6 weken op zijn ergst.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    het is wel erg toevallig dat het tegelijk is met de nutriton.
    Had trouwens op de pagina van ons zh dat een bekende ka van daar open spreekuur heeft tussen 14-16.
    Maar heb geen auto thuis dus kan niet gaan.
    En niemand kan met me mee.
    Wil ook nog ff extra vragen wat er anders is tegen de reflux.
    Legde hem net neer in zijn box hysterisch schreeuwen pff

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mmmmm bij ons zh zeiden ze net dat hij zeker a 3 poepluiers moest heeben.
    Zijn plasluier werd ook minder maar die is gelukkig weer goed.

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    elif, dat is de eerste dagen.
    vervelend dat er niemand mee kan en je nu niet kunt gaan. is er geen telefonisch spreekuur?

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @elif: balen dat er niemand is die even met je mee kan!

ik wist dat ook niet van de poepluiers en bv....
    Isabel heeft bij elke luier een natte scheet erin zitten maar echte poepluiers is ong. 1 per dag soms zelfs nog niet!

pfff wat gaat de tijd toch snel!! Isabel is vandaag 1 maand oud!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Helaas niet:(
    Dus ik wacht maar netjes af dan tot morgen.
    Vind het wel erg vervelend het hielp goed tegen de reflux de nutriton maar ik ben me wel een hoedje geschrokken met de stoelgang.
    Ik wacht ff af of het op gang komt straks ( dus of het aan de nutriton heeft gelegen)
    En hopelijk kan die arts ons wat helpen:(

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Naomi dat gaat snel heh!!!
    Seyhan is vandaag 5 weken oud ongelooflijk.

Deel Deze Pagina