wat vind je snel ik wil er niet lang tussen laten dus of van het najaar of volgend voorjaar. maar eerst maar eens genieten van ons kleine meisje
@Marije: Dat was ik denk ik. Ik vind het allemaal zo 100% meevallen dat ik best snel weer zwanger zou willen zijn. Mis het zwanger zijn ook, ondanks de misselijkheid, hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes . Maar goed, we genieten eerst maar eens van Diede. Maar op zich willen het wel eind dit jaar weer gaan proberen. Vorige keer was het meteen raak maar dat wil helemaal niks zeggen. En we moeten sowieso eerst ons huis verkopen! @Elif: Wij hebben ook de cabriofix dacht ik. Zetten we zelf vast met de gordel. Zo gebeurt! @Juju: Ik merk sowieso dat schoonouders over een aantal dingen luchtig doen. Zo is mijn schoonmoeder afgelopen vrijdag bij de eerste keer oppassen even naar de Kruidvat gegaan....Zonder Diede! Ik vind dat niet echt een fijn idee. Wist eigenlijk niet echt wat ik moest zeggen toen ze het vertelde. Maar ik zie haar zo meteen en hoop dan dat ik durf te zeggen dat ik het er niet zo mee eens ben. Ik vind dat als je als opa of oma komt oppassen je moet luisteren naar wat kind wil en niet overal zo luchtig over doen. Diede onder de indruk van het koordje van het fototoestel haha:
haha snel vind ik:dit voorjaar/zomer ongeveer @naomi:leuk zeg! @moosey: Ik denk ook inderdaad dat wanneer alles lekker verloopt je eerder voor een 2e zou willen gaan. Ik ga komend jaar eerst weer lekker sporten, maar wil ook weer niet een te groot gat tussen 2kindjes, dus hoop een 2e te kunnen krijgen met ongv 1.5 a 2 jaar verschil met D. Maar als je dan gaat uitrekenen mag je over een half jaar/ volgend jaar al weer aan de slag
Wat een GEWELDIGE foto hihih. Knap mannetje is het hoor! Ook hier terwijl we zoveel aan de hand hadden met Seyhan hebben we zoiets snel weer naar het zh, Juli gaan we voor een gesprek en dan hopelijk zo snel mogelijk weer starten
@ons w. super leuk als iedereen nuu weer met een beetje geluk straks rond dezelfde tijd zwanger is, knnen we weer een nieuw topic starten, haha! Heb je nu kans dat je sneller zwanger raakt? Ik wil je steeds bij je oude forumnaam noemen
Moosey, wat een geweldige foto! hahaha, die blik in zijn ogen is gewoon super. Voor tweede gaan: Ja, had ik ook heel graag gewilt. Vriend ook. Maar ja, geen baan he. Ons Wonder: Spannend! Dan horen jullie ook gelijk wanneer jullie beginnen? MMM toch? Hopen dat het nu ook wéér in één keer raak is
Sweet normaal kunnen we direct starten. Manlief had zoiets mmm September dan? Maar als het eenmaal zover is en het ei komt eraan misschien zegt hij dan al direct ' Sweet krijg je nu geen uitkering eigenlijk jawel toch? Marije na het douchen is het voller, hij heeft alleen van mij dat ze ook best snel vet zijn
chocolade-ijs en zonder kind naar de kruidvat daar zou ik ook wel van balen hoor! jeetje, dat jullie alweer denken aan een volgend kindje! hoe geweldig ik het ook vind, ik vind het ook elke keer een hele mooie intense ervaring met heel veel impact. ik denk dat wij wel compleet zijn met 2 gezonde en geweldige kindjes. ik sluit niet uit dat het ooit weer gaat kriebelen, maar dat zal niet op korte termijn zijn. heb mijn handen vol aan alles zo goed mogelijk doen voor deze smurfjes. ben heel benieuwd wanneer de eerste zwangere zich hier weer aandient . leuk leuk! moosey en ons wondertje, grappige en lieve foto!
Ik dacht er zelf aan om herfst 2012 te stoppen met anticonceptie. Vriend hoeft voorlopig nog niet Ik zou echt boos zijn als mijn (s)moeder mijn kind alleen thuis laat.. niet dat ze dat zouden doen. Ze plakken hem het liefste de hele dag op zich vast haha (knuffels genoeg voor ons ventje, iedereen is gek op hem) @ Lauwie: ja zat net met mijn smoeder te bespreken dat ik graag 6 maanden volledige bv wilde geven en wat een geregel het is met mijn werk om te kunnen kolven tussen de bedrijven door maar dat ik hem graag het beste wil geven. Zie ik in mijn ooghoeken opeens mijn zoontje met choco-ijs op zijn onderlip! Svader veegde het er snel vanaf, hij heeft ook niets binnen gehad maar hoe kom je er bij.. werd er gewoon emotioneel van en kon amper reageren (meer dan een kreet: 'is dat chocola?!" is er niet uitgekomen). Mijn zo zorgvuldig gevoedde kindje wat me zoveel moeite kost met chocola op zijn onderlip.. pff.
Ja leuk, zijn we (bijna) allemaal weer tegelijk zwanger hihi! @Ons wondertje: Diede's haar is ook snel vet maar eigenlijk alleen bovenop, achter niet. Maar nu zijn haar dunner wordt valt het mee. Maar wat een mooie foto weer!! Echt veel en mooi haar! @Juju: Ik vond het ook niks voor mijn schoonmoeder om zoiets te doen. De Kruidvat is hier wel om de hoek en ik weet van mijn moeder dat ze vroeger ook weleens heel kort wegging als wij sliepen. Ik ga dat dus noooit doen! Leuk dat er nu weer wat meer gekletst wordt! Diede is vandaag bijna alleen maar aan het slapen. Moe van gisteren denk ik! Dan is zo'n dag als gisteren wel vermoeiend maar vandaag laat hij mij wel bijkomen. Wel lief van hem haha!
juju en moosey jeetje zeg!! Ik zou echt kwaad zijn! Ben me eerlijk gezegd al aan het voorbereiden op volgende week. Wat ze allemaal willen proberen misschien En dat van arm op arm word het zeker niet! Want daar kan hij niet tegen!
@ons wondertje: als jullie dat niet willen gebeurd het ook niet he mama's wil is wet hihi. @juju: oeewww daar zou ik toch wel flink pissig van worden!! je gaat zo een kleintje toch geen chocoladeijs geven... @zonder kind naar kruidvat: jeetje dat doe je toch niet!! als er in huis wat gebeurd ben je er niet bij.. de gevolgen zijn dan niet te overzien! leuk dat de meeste al aan een 2e denken zou gaaf zijn al we allemaal weer tegelijk zwanger zijn (al dan niet met een verschil)
Hoi dames hier weer een berichtje van mijn kant. Hou jullie wel in de gaten heb alleen niet altijd tijd om te reageren en denk dan doe ik later wel We hebben heel t weekend verjaardag van me oudste zoon gehad dus het was allemaal druk druk druk. Gister ben ik begonnen met de eerste sessie bij de psygoloog dus stap 1 is nu echt gezet! Hoe gaat het met jullie kleintjes? Zag 2 onwijs leuke grappige foto's voorbij komen Hoeveel drinken jullie kindjes? L. laat veel staan en spuugt regelmatig een mondje terug. Moet echt aandringen voor hij zijn flesje leeg heeft :S. Morgen naar het cb en eens even navragen wat ze nou precies binnen moeten krijgen.. Het is weer tijd voor 2 prikjes morgen ook zo sneu
Even een snelle zwaai van mij, duik lekker mijn mandje in. Morgen is het weer vroeg dag, mag weer werken. @Dreamy Jenz krijgt 4x 140cc en 2x 150cc per dag. @Ons Wondertje Jij bepaalt wat er met Seyhan gebeurd en als jij niet wil dat hij van hand tot hand gaat, is dat je goed recht. You're in control! @Moosey Wow ik geloof dat ik even heel erg uit mijn dak zou zijn gegaan als ze Jenz alleen thuis zouden laten om eventjes snel een boodschapje te doen. Al zit het naast de deur dan nog niet, pfff moet er niet aan denken dat er op dat moment juist iets zou gebeuren. Heb je er met je schoonmoeder nog over gehad? Nou nu echt snel naar bed... welterusten allemaal!
@Wen: Ik durfde er niet over te beginnen. Ja, ik ben echt een verlegen muts wat dat betreft, zelfs als het om mijn eigen kind gaat. Ik moet echt wat assertiever zijn. En mijn schoonmoeder is best wel bazig en overstemt mij gemakkelijk. Maar er wordt aan gewerkt . Ik heb wel gezegd dat Diede voorlopig niet bij haar blijft slapen. Ze had van de week onze auto geleend en was deze vergeten op slot te doen, dus mijn vertrouwen in haar is een beetje weg.... Terwijl ze drie gezonde kinderen heeft groot gebracht. Maar ik merk dat mijn moeder en schoonmoeder echt nog een beetje leven volgens de regels van 30 jaar geleden! Ik denk dat ik ze eerst een vijfdaagse cursus moet geven voordat ze weer mogen oppassen haha! Hoe bevalt het werken tot nu toe? @Dreamy: Hallo!!! Diede krijgt 5x180. Succes vandaag!! @Naomi: Ben je gastouder? Ik wist het niet meer zeker. Zo ja, dan heb ik een paar vraagjes voor jou als je dat niet erg vindt.