@oppas: gisteren is R. van 10 tot 16 bij mijn moeder geweest. Alles is prima gegaan en ze heeft lekker veel geslapen en met oma en de hond gwandeld. Fijn dat ik haar met een gerust hart daar kan laten, zeker omdat ik de eerste week van mei weer begin met werken. @chocolade-ijs: jeetje zeg! Zo vervelend als (s)ouders niet aan jouw regels/principes/wensen denken! Ik zie he tmijn s-vader ook nog wel doen, stiekem. Mijn schoonfamilie is echt een eet-familie, alles draait om eten. Ze kunnen ook niet wachten tot R. meer mag dan alleen BV. Mijn man is echter net als ik van mening dat BV het beste is, en een potje/groente/fruit/ijs echt niet kan voor 6 maanden.
Fijn dat het goed is gegaan! En hier echt nog geen ijs voorlopig hoor.. Ik volg mijn svader met argusogen als hij in de buurt komt bij mijn zoon haha.
vanmorgen weer naar de ha geweest omdat ik bang ben dat jort weer rs heeft. pufje meegekregen en vrijdag hebben we weer een afspraak. moosey, herkenbaar dat je je niet altijd opgewassen voelt tegen je smoeder. ik ga haardaarom zelfs een beetje uit de weg, zeker nu ik niet lekker in mijn vel zit. en ik heb ook rugpijn van jort tillen. heb ook het idee dat het komt omdat het niet langzaam opgebouwd werd en ik denk dat ie al richting de 9 kilo weegt.
@Lauwie: Tegen mijn moeder durf ik nog wel het één en ander te zeggen maar tegen mijn schoonmoeder niet. Die overstemt mij gewoon. Ik ga morgen met Diede naar de ha voor zijn eczeem en dan vertel ik gelijk van mijn rugklachten. Mijn vriend zat 5 dagen in Londen en heb in die tijd dus zelf Diede steeds moeten oppakken en neerleggen. Ik was kapot na 5 dagen! Had echt overal pijn...
(Kopie uit ander onderwerp) Sorry dames, even ego berichtje: Ik ben boos, maar tegelijk ook verdrietig. Vanmiddag, rond 13:00 uur werd ik opgebeld door vestigingsmanager van Jayden's KDV. Of we Jayden konden halen. En waarom... Jayden had om 11 uur zijn fles gegeten. Had bij 110 cc zo iets van ik hoef niet meer. Dus leidster zet hem in de wipstoel. Even laten zakken, kunnen we straks verder (begrijpenlijk, doe ik ook wel eens) Nu protesteerde Jayden gigantisch, maar doet hij vaker, ook bij ons. Komt een kindje naar hem toe (geen idee van haar leeftijd but who cares?). Wilt Jayden troosten. Maar dat gaat nogal lomp op die leeftijd (zelf ervaring genoeg met oppassen). Kindje zegt nog lief tegen Jayden: Aai, aai, aai. En "aait" hem ook. Leidster komt er bij zitten en kijkt eens goed naar Jay. Zit zijn gezicht helemaal onder de krassen en heeft een mega rode plek net boven zijn oog. Leidster schrikken natuurlijk. Ze moest eerst zelf van de schrik bekomen en heeft ons toen gebeld. Dacht dat het op zich wel mee zal vallen. "paar" krassen en rode plek boven het hoofd. Mjah, hoe erg kan het zijn, als er voldoende leidsters zijn?! Ik kwam daar aan en ik schrok mij helemaal kapot. Grote plek boven zijn oog en gezicht vol krassen. HA zegt boven zijn oog is eerste graads brandwond. Maar hoe kan dat, als hij niet met een heet voorwerp is geslagen volgens zowel leidster als vestigingsmanager?! Morgen gaat hij niet naar het KDV. Ik wil hem in de gaten houden en ben van mening dat hij niet goed in de gaten wordt gehouden op KDV na dit voorval. Kijk, ze zullen wel goed op hem letten, maar kunnen dit niet voldoende naar mijn mening. Ze hebben meer kinderen onder hun hoedde. Ik ben morgen alleen, met hond. En kan dan beter oogje in het zijl houden. Plus gaan morgen naar zijn opa en oma. Dus nog meer ogen. Morgen wel even Jayden's kunstwerk voor oma ophalen. Was net nog niet droog dus niet meegenomen. Hij is leuk geworden. Zijn twee eerste kunstwerken ook gezien, maar die krijgt hij pas als hij naar de basisschool gaat. Die zijn ook echt geweldig. Ben boos, dat het heeft kunnen gebeuren. Het was nog wel een kleine groep!!! Was het een grotere groep, snap ik het redelijk. Vriend belt nu vestigingsmanager vanaf zijn werk, wilt een gesprek aangaan met haar en leidster. Ik ben softer. Jayden kan dit ook doen over een jaar! Ik vind dat leidster al genoeg "gestraft" is. Ze is er echt heel erg van geschrokken. Die blik in haar ogen kan niet gespeeld zijn. En zij is ook een mens! Stel dat wij 2 kinderen zouden hebben, zou de oudste de jongste ook zo toegetakelt kunnen hebben. Vestigingsmanager en leidster staan wel open voor ons. Dat wij ons verhaal ook kwijt kunnen. Ik hoop alleen zo erg dat Jay er niks aan over houdt.
jeetje sweet wat ziet hij eruit!!! ook al hebben ze meerdere kinderen dan vind ik nog dat dit NOOIT heeft mogen gebeuren. je kunt een klein kind nooit alleen bezig laten bij een baby daar moet toezicht op zijn!!! een krasje is snel opgelopen en kan even snel gebeuren maar dit is niet ff snel gebeurt zo te zien! ik snap dat je boos bent ik zou laaiend zijn... Jayden zal er vast niets aan over houden hoor, maar dit schaad jullie vertrouwen toch wel in het KDV lijkt me...
nog een grappig verhaal: ik zei vandeweek 'ik hou van je!' tegen ot toen ze naar bed ging. ot zei: 'ik ook', toen was het heel even stil en zei ze: 'ik hou ook van mezelf' . ik denk dat ze besefte dat 'ik ook' dat betekent, maar ik vond het toch heel fijn om te horen. dat maakt het leven toch een stuk makkelijker
ik schrijf in 2 topics en mijn berichtjes worden net andersom geplaatst deze was voor hier moosey, met mijn eigen moeder heb ik er ook geen moeite mee. misschien naar de fysio met je rug? heb je tegenwoordig geen verwijzing meer voor nodig he? sweet, he bah, niet leuk als je je kind gewond haalt van het kdv. mijn dochter is 2x zo hard gebeten dat ze er littekens van heeft. maar op zo jonge leeftijd lijkt het me helemaal naar!
@Sweet: Oh, wat erg! Ik word er helemaal naar van dat zoiets kan gebeuren. Kijk, ik snap dat ze kunnen vallen of zich bezeren maar dit lijkt meer op iets wat ze hadden moeten zien. Ik vind het niet zomaar een klein wondje! Vooral die rode plek! @Lauwie: Hihi, wat lief! Oh, da's goed om te weten dat ik geen doorverwijzing nodig heb! Maar goed, nu ben ik er toch morgen voor Diede dus vraag ik het gelijk even.
Wow Sweet wat sneu! Die krassen kunnen gebeuren (onze knul krast zichzelf regelmatig onder, dus a la) maar een brandwond..?! Hoe krijg je dat voor elkaar? Jayden houdt er vast niets aan over, die kleintjes genezen zo snel. Maar of ik zelf nog vertrouwen zou hebben.. jeetje. @ Lauwie: Haha geweldig
Hier een fotootje hoe Diede duimt. Grappig want ik duimde met mijn ring- en middelvinger en hij met zijn wijs- en middelvinger. En let op zijn haartjes. Hij wordt steeds kaler en alles wat over blijft gaat steeds wilder zitten !
Haha, dat is een appart gezicht hoe Diede duimt! Ook ik duimde zoals jij duimde, Maarten ook. Inmiddels aangifte gedaan bij de politie tegen (vermoedelijke) kindermishandeling. Komen nu eerst in centrale gedeelte terecht. Dan wordt er contact opgenomen met ons en hoe het verder verloopt geen idee. Politie vond het wel kwalijk om te horen dat kinderen zomaar bij Jayden konden komen. Die man/vrouw van centrale politie zei ook al dat een wipstoel NOOIT onbeheerd achter gelaten mag worden. Ik ben nu zelfs zo in staat om een ander KDV te zoeken en te vragen of er plek is. Ga zo foto's maken voor het dossier hoe hij er aan toe is met digitale camera.
RS is minder gevaarlijk naarmate ze ouder zijn (bij gezonde kindjes) en de kans op verkoudheid/ nog een keer RS is geloof ik groter als ze RS gehad hebben. hij is nu 16 weken en al 15 weken verkouden, maar nu is het wel weer heel zielig met waterige oogjes met dikke tranen, hoesten tot ie ervan spuugt, last van zijn keel en verstopte neus.
ja, een week na de geboorte was hij gewoon verkouden en na 2,5week kreeg hij RS. dat duurt wel ff voor het over is en hij kreeg er steeds weer een virusje bij. daar schijnt ie idd wel gevoeliger voor te zijn door de RS. hoe is het nu met jayden? heeft hij er last van?