@sweet: hele dikke knuffel voor jullie!!! groot gelijk dat je aangifte gaat doen bij de politie! ik ben ook echt van mening dat dit never nooit niet had mogen gebeuren er hoort altijd toezicht te zijn bij baby's... @moosey: wat een scheetje is Diede toch ik zal zo weer eens foto van isabel plaatsen
@Lauwie: Oooh, wat zielig dat hij al bijna zijn hele leventje verkouden is. Ik hoop echt dat het snel weg is want het is niet leuk als je kleine zo snotterig is en zo erg moet hoesten! @Sweet: Heel goed. Ben benieuwd hoe het gaat af lopen. @Naomi: Dank je wel ! Jaaa, foto foto!!!!
Oooh Naomi!! Wat een mooi meisje! Ze kijkt zo lief! Echt een hele mooie foto inderdaad om uit te vergroten!
zo en dan de laatste hoor anders blijf ik bezig Isabel met mijn oma pffff net ff mn man op zn kop gegeven... hij vertelde dat hij de hond even snel uit uitgelaten terwijl isabel boven lag te slapen. hij had wel de babyfoon bij. mn nekharen ging gelijk overeind staan!! hoe haalt ie het in zijn hoofd!!!!! nou dat zal hij in ieder geval niet nog een keertje doen.. hij schrok een beetje van mij reactie hihi.
Pff, jeetje Lauwie, houdt het dan nooit op met dat RS?! Zo vervelend voor die kleintjes. Hier gaat het redelijk. Jayden slaapt wel goed, maar alles komt bij mij, nu pas, echt binnen. Waardoor ik mij nog meer loop op te fokken. Ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt om Jayden morgen niet weg te brengen. Blij met de keuze dat er aangifte is gedaan bij de politie, blij dat er een mail is gestuurd naar het hoofd van de stichting van het KDV. Wat ik alleen niet hoop is dat Jay er blijvend letsel aan over heeft gehouden. Weten inmiddels dat Jayden om 11 uur zijn fles heeft gehad, hij vermoeddelijk rond half 12 in de wipstoel is gezet, onder protest van hem. Precieze tijdstip van dat hij geslagen is, weten we niet. Maar het heeft lang geduurd volgens mij toen wij gebeld zijn. Kijk, ik weet geen precieze tijden wanneer zij er achter is gekomen. Weet wel dat ze zelf eerst ook van de schrik heeft moeten bekomen voordat ze ons ging bellen. Maar ze heeft ons pas om 13:17 gebelt. Als er hersenletsel was, moest hij binnen 1 uur in het ziekenhuis zijn. Maar goed, moet morgen nog terug. Ze hebben geknutselt voor oma (morgen jarig) en was niet droog toen ik kwam. Naomi, jeetje, wat een supermooie foto. Terecht dat jullie die op Canvas laten drukken. Hij is geweldig die foto!
mannen! is hij een lang rondje weg geweest? *Schaam* Ik LIET Jayden ook wel eens alleen hoor toen ik de hond ging uitlaten. Wonen in een maisionette (of hoe schrijf je het?). Hond was net geopereerd en liep met kap. Moest eigenlijk 28 kilo 4 keer per dag tillen (hond mocht geen trappen lopen (officieel)). Hond mocht ook niet los lopen, kap mocht niet af. Moest hond naar beneden begeleiden. Dat is gewoon onmogelijk om daar ook nog een kind bij te hebben. Ik was toen net een maand bevallen. Heb toen Jayden paar dagen 2 keer per dag (en dat is weinig, moest eigenlijk nog meer maar durfde ik niet vanwege Jayden) alleen gelaten. Maximaal 3 minuten. Hond behoeftes gedaan? Gelijk naar huis. Alle elektrische apparaten uit (vaatwasser, wasmachine en wasdroger. Rest kan wel). Sommige laten hun kind 20 minuten alleen. Zolang je alle "brandgevaarlijke" apparaten maar uit zet. Ik ben er geen voorstander van hoor. Maar gebeurd wel. Weet nog wel, Jayden was nog niet geboren (geloof ik) toen kwam er ook op het nieuws dat er een kind verbrand was. Mams had hem alleen gelaten terwijl een brandgevaarlijk huishoudelijk apparaat aan stond. Natuurlijk overleden het babytje. Wat zal die moeder een schuldgevoel hebben zeg! En ze is niet lang weggeweest!
owww bah dat lijkt me zo afschuwelijk!!!! wij hebben een jaar of 8 geleden brand gehad in ons huis (woonde toen nog thuis) nou dat vergeet je niet snel. ook al staat alles uit ze blijft nooit alleen in huis bij mij. het rondje wat hij liep was maar max. 5 minuten, hij kon het huis nog een klein stukje zien ten alle tijde maar dan nog...
hmmz...als ik Alyssa naar de PSZ breng hoor ik ook vaak mama's van de kleine sliep nog en denk ff snel weg brengen. Maar ze zijn dan ook zeker 10 minuten binnen en dan buiten nog kletsen ofzo...dus zeker 30 min weg van huis! Hoe dichtbij je ook woont...dat zou ik ook nooit doen. Misschien met de hond wandelen met babyfoon wel.....als het geen ronde van 10 km is. Maar om het huis heen....tsjah... Wij hebben geen hond..... Maar verder zou ik altijd kleine mee nemen.....
Ik vind even de hond laten plassen wat anders dan naar de Kruitvat gaan persoonlijk. Dat kan best wachten tot de baby wakker is toch? Als onze uk slaapt maak ik hem ook liever niet wakker, maar met 1 kind en geen hond is er geen reden om alleen weg te willen. Dus wacht ik zijn slaapje altijd af
Sweet jeeeeeetje zeg!! Ik zou echt een aanklacht indienen hoor!! Arm mannetje Zou hem daar ook nooit meer kunnen toevertrouwen ik denk jij ook niet natuurlijk!
Juju, het is inderdaad heel erg anders dan je inderdaad naar de kruidvat loopt. Hier is de C1000 op 100 meter afstand, maar zelfs daar ga ik niet zonder hem heen. Ons Wonder: We gaan eerst gesprek afwachten. Daarna nemen we verdere stappen. Mail is al wel de deur uit of er eventueel plaats is voor een kindje van 3 maanden. Jayden is net gewend aan KDV. Op nieuw KDV moeten wij helemaal opnieuw beginnen, Jayden ook. En daar zie ik best tegenop. Hier ook wel, natuurlijk. Maar voelt voor mij anders dan heel nieuw KDV. En dan is ook maar de vraag of het daar wel goed gaat. Dit is voor hun ook een leerpunt geweest. Denk als leidster ouders was geweest en zelf ook kinderen had gehad dit niet was gebeurd (niet neerbuigend bedoelt). Met Jayden naar CB geweest vanmorgen. Hij is door een arts bekeken. Leek allemaal gelukkig oppervlakkig te zijn. Hij zal er naar alle waarschijnlijkheid niks aan over houden, ook qua ontwikkeling niet. Ben net zelfs gebeld door KDV. Ze willen nu al om de tafel zitten om de kwaliteit van de zorg omtrent de kindjes te verbeteren. Zo iets mag nooit, maar dan ook nooit meer gebeuren! Is meerdere malen vertelt aan mij door haar. Is ook zo. Dit hadd niet mogen gebeuren. Vriend is vandaag druk bezet met vergaderingen en ik ben vanavond weg. Dus morgen half 6 gaan wij om de tafel zitten hoe en wat verder. Pfff, gelukkig wel heel snel dat ze hebben gereageerd op de mail van vriend (weet niet of ik het had vertelt, maar hij heeft mail gestuurt naar hoofd van kinderdagverblijf (hele groep)). Ik hoop zo dat hij er geen blijvend letsel aan overhoud. Kijk, die krassen als dat zichtbare littekens worden, zou jammer zijn. Maar daar binnen in het koppie. Ik hoop dat gauw alles weg trekt bij hem, het vertrouwen weer goed herstelt kan worden en weer mag gaan groeien en dat we het achter ons kunnen laten. En door kunnen gaan.
sweet: tjonge.. dat had inderdaad niet mogen gebeuren, die krassen worden zeer waarschijnlijk geen littekens hoor, zo krabben kindjes zichzelf ookwel. Hond uitlaten als kleine slaapt: hier de tussendoor uitlaatjes eigenlijk altijd 2 kids inpakken en uitpakken duurdt langer als hond uitlaten, met babyfoon inderdaad. wij laten ook babyfoon als colin slaapt rustig bij mijn ouders 100 meter verder en als we zelf weggaan s avonds. 1 van de buren zijn dan trouwens wel altijd thuis en onze hond in de gang als die blaft gaat babyfoon ook af (siemens telefoon met ruimtebewaking doorgeschakeld op mobiel), als dat niet zo is , gaat hij bij mijn ouders in bed. s avonds doet 1 van ons het en als ik ga wandelen gaat ze ook mee. Shanon gaat dan trouwens met ons mee of naar mijn ouders, dat wil ik nog niet, colin is zo groot dat hij eigenlijk altijd doorslaapt en shannon word wel wakker s avonnds af en toe, als ze wel goed door slaapt wil ik eerst iemand hier in huis laten oppassen.
moosey, hoe was het bij de ha? onswondertje, hoe gaat het nu met S op deze voeding? nog steeds verbetering? naomi, leuke foto's! mooi meisje hoor. wij zitten ook rustig (bij de buren) in de tuin met babyfoon hoor. en we gaan ook wel eens weg dat we de babyfoon bij de buren zetten. we hebben ongeveer in elke ruimte een rookmelder (en de sociale controle in de straat is hier erg hoog).
Lauwie dank je wel voor het vragen. Durf het bijna niet te zeggen maar ja! Hij drinkt zijn 180+6 eigenlijk altijd op en soms huilen dat het al op is. Dan moet ik hem zelfs zijn speen geven om te stoppen Hier zijn we druk aan het inpakken nog 1.5 nacht slapen ( want van vrijdag op zaterdagnacht vertrekken we hier om 0.30 richting schiphol)en we gaan naar Antalya. Seyhan heeft veeeeeel meer bij zich als wij Maar ja heb het liefst zoveel mogelijk voor hem bij me Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren in Turkije.
@Lauwie: Ik was zo verschrikkelijk moe vanmorgen en Diede sliep zo lekker dat ik heb besloten een ander keertje te gaan. Zijn eczeem is rustig en het inloopspreekuur is elke dag. Diede had om zes uur zijn eerste fles op en hij sliep daarna meteen weer zo vast dat ik mooi even heb kunnen bijslapen! Maar lief dat je het vraagt! @Ons wondertje: Wat goed dat S. zo goed drinkt! Dus eigenlijk gaat het heel goed nu?! Haha, ik herken het! Toen wij 4 dagen naar Friesland gingen hadden we een weekendtas voor ons tweetjes, de rest was van Diede en de hele auto zat vol! Alvast heel veel plezier in Turkije, mocht ik hier niet meer komen vandaag. Hoe lang gaan jullie? Net bij de Hema online alvast wat dingetjes gekocht voor als wij op vakantie gaan (zo rond eind mei). Zwembroekje, parasolletje en petje. Heel lief allemaal !
ons wondertje, wat super om te horen dat het eindelijk goed gaat met s!!! eindelijk echt genieten. en fijn dat jullie daardoor vast geruster op vakantie gaan! moosey, dan was ik ook lekker nog even blijven liggen . de balneum is in de aanbieding bij de etos zag ik. met jort gaat het redelijk vandaag. hij heeft moeite met drinken dus dat ik geef ik maar uit de fles. spugen door het hoesten valt gelukkig mee. en de pufjes geven gaat gelukkig ook goed.