Wen, hoe is de avond gegaan? Wat zei Ka over het huilen in de avond? Gelukkig, weet je ook weer dat de groene poep mogelijk van Nutramigen komt. Gister Jayden helemaal gevolgd. Ook op Kdv maar daar voeden ze toch op verzoek. Dit was gister zijn schema. Tijden zijn start voeding 06:15 09:50 14:45 18:00 Soms dus 3 uur ertussen, soms 5. Hij is nog niet wakker. Hij heeft blijkbaar voldoende aan 4 voedingen. Of is toevals treffer maar zien wel. De pepti slaat goed aan en is er nu aan gewend, lijkt mij. En wilt hij vandaag 5 flessen, ook prima.
Eerste nacht weg van huis gehad, vandaag en morgen (en dus weer een nacht) voor ik weer naar huis kan. Vriend is helemaal gaar, baby wil geen fles 's ochtends, maar lekker de borst en weigerde door te slapen. En nu wil ik dus naar huis (of mijn borsten naar huis sturen.. )
Arm kind en vriend! Wat voor werk doe je dan Juju? Tja, kon je ze er maar af halen en opsturen naar huis voor de kleine
sweet. vind jij het ook zo heerlijk om volledig bde kleine te volgen het geeft mij rust. niet dat constante klok kijken.. arts is er niet dit paasweekend, dus ik wacht, ik ga niet naar een andere arts, mijn eigen ha weet dat colin het ook had en dat ik het bij hem ook aan het rechte eind had, dusa hij schrijft gewoon voor een andere arts zal dat logischerwijze niet doen. ze heeft een redelijke nacht ge,maakt ze kwam wel om 03.00 uur, dat heeft ze al weken niert gedaan, maar goed fles en om vier uur lag ze er weer in,. ze moet nu natuurlijk goed omhpoog gehouden na de voeding.. meeting: wat vinden jullie leuk om te doen - high tea - in een bistro meeten - in een ikea meeten - in een binnen/ buiten speeltuin(als oudere kids meegaan? colin gaat evt. mee maar als ik de enige ben laat ik hem thuis) - bij iemand thuis, wie zou dat evt. willen? ik vind het prima maar is waarschijnlijk tever uit de richting.. ik woon in anna paulowna , nog boven alkmaar. - iets anders?? als iemand een idee heeft?? hoor ik het graag, sweet is er iets leuks in de buurt van utrecht voor mama's met mini's.
Ja, bij jouw thuis is niet echt een optie Is wel heel erg ver. Bij mij thuis daarintegen kan weer wel, woon in Nieuwegein. Ik heb wel wat leuks gevonden op Internet, zoals grachtentocht door Utrecht. Chocoladeworkshop in Amersfoort. Maar weet niet wat het budget is zeg maar dat iedereen wil uitgeven. Echt iets leuks voor mama's met mini's... Ja, moeilijk. Hier in Nieuwegein is een mooi park om in te lopen. Ook leuk voor de grotere kinderen (speeltijd en kinderboerderij) Park is in tweeen gesplitst (wij wandelen altijd in eerste deel), maar tweede deel schijnt ook leuk te zijn (nooit geweest) High Tea vind ik ook erg leuk! Kan gewoon ook bij mensen thuis (eventueel bij ons) Muppet woont niet ver van mij vandaan en woont al langer hier in deze omgeving, dus Muppet, heb jij nog iets leuks in regio Utrecht? Het geeft mij heel veel meer rust als ik Jayden aan het volgen ben. En niet zo loop te klokken. Dan zit er maar een keer 3 uur tussen hoor. Ik probeer dan wel wat te rekken, maar zoals gisteravond 22:00 starten wij normaal met zijn laatste voeding. Nu hadden wij zo iets van lekker laten gaan, we zien wel wanneer hij komt. Nou, hij kwam dus niet. Prima. Werd vanmorgen gebeld door KDV. Ik was even niet bereikbaar dus vriendlief is gebeld. Jayden was mega onrustig. Ze hebben van alles al gedaan met hem, maar hij wou niks. Ja, bij leidster zijn! Maar gaat ook niet hele dag. Uiteindelijk is een leidster naar de babygroep gelopen (Jayden zit op verticale groep). Daar heeft ze wat tips ingewonnen. Hebben ze hem ingebakerd en dat heeft geholpen. Thuis ligt hij wel gewoon "los". Al paar weken, ook in de nacht. Misschien last van een sprong?? Hij is zaterdag 15 weken. Al aantal weken is hij veel rustiger geworden. Heeft nauwelijks last van "driftbuien". Ja, heel af en toe, maar meestal is hij dan moe en dat merk ik dan wel aan hem. Leidster vroeg of hij bij ons op de dag ook zo weinig sliep. Ik zo: Ja, 45 minuten tot anderhalf uur max, per keer. Daarna is hij paar uur wakker (behalve gister, las ik in het boekje van opvang). Slapen jullie kids ook al minder? Jayden doet iets van 3-4 dutjes op de dag en gaat meestal om 19:00 uur naar zijn bed. Weet niet of dit normaal is? Weet niet hoeveel het gemiddelde is?
@meeting: high tea bij iemand thuis vind ik ook een leuk idee!! als iedereen dan iets maakt/koopt en mee neemt is het goedkoop en gezellig @slapen: hier slaapt isabel maar 2/3x per dag een klein half uurtje. savonds gaat ze tussen 7 en 8 richting bed en dan wordt ze rond 6/7 uur weer wakker. krijgt ze drinken en dan weer tot 9/10 uur. dus ik kan altijd heerlijk uitslapen haha. morgen krijgt Isabel de 3e prikjes... hopelijk heeft ze er weer zo weinig last van! dan hoeft ze voorlopig niet meer gelukkig!
Meeting: ik neem m'n oudste niet mee. Ik ben een voorstander om het bij iemand thuis te doen. In een park lopen is leuk maar wat als een kind honger heeft? Een chocoworkshop lijkt me ook erg leuk maar dat is niet iets om je kind mee naar toe te nemen. Dus wat mij betreft bij iemand thuis. En als het bij nou is Sweet, dan kan ik eerder komen om je te helpen met de voorbereidingen.
Slapen: hier kan ze wel een tukkie doen van 3 à 4 uur. Meestal is dat zo na de 2e fles. En voor de rest is ze 2 uur wakker en dan weer 2 uur slapen. Maar ze komt nu in een sprong en dan wil ze minder slapen en veel bij paps en mams zijn.
@ Sweet ik ben voor mijn werk veel op locatie en tot en met juni bijna iedere week wel een nacht weg. Wist ik van tevoren natuurlijk maar het is niet echt leuk. Uk vindt zoveel flesjes ook helemaal niets, kan niet wachten tot morgen maar waarschijnlijk slaapt hij al voordat ik thuis ben @ Mimi: Thuis vind ik prima. Heb op dinsdag trouwens geen auto dus dan moet ik met het OV. Als iedereen wat maakt dan hebben we zo een leuke meeting bij elkaar gevogeld! @ Slapen: HIer vaak een lange middagslaap van een paar uur maar op het kdv alleen maar korte slaapjes. Komt omdat hij tussendoor wel wakker wordt maar thuis weer in slaap valt en op het kdv natuurlijk vanalles hoort/ziet etc. Als ik thuis ben is het ritme: 5:00 uur eten 7.30 uur wakker 10.30 uur eten 12 uur slapen 16 uur wakker 16 uur eten 18 en 19 uur eten (beide één borst) 20 uur slapen Als ik er niet ben zijn de slaapjes vaak korter en de eetmomenten ook anders, met name 's avonds (maar tja hoe clustert een baby aan de fles?)
ik ben helemaal gelukkig met jullie het rustigst en leukst met de mini's dat is inderdaad bij iemand thuis en allemaal wat lekkers mee nemen is een goed plan. sweet ik had stiekum al gehoopt dat jij aan zou geven dat het bij jou kon.. hihi wist dat je in het midden woont.. Dus het idee is: thuis bij sweet en iedereen iets meenemen, sweet als jij dan voor wat te drinken zorgt dat is het makkelijkst denk ik(wat dat kost kunnen we evt. delen als jij ook graag iets lekkers maakt)is dat goed sweet?? we kunnen altijd nog besluiten om ook een rondje te gaan lopen in het park, toch?? muppet : dan laat ik colin ook lekker bij papa... voor mij ook wel zo lekker, kan ik ook lekker kletsen. in het weekend kwam het beste uit.. wie vind zaterdag het makkelijkst en wie zondag? mimi (kim) - Zondag p.s.het gaat daarna wel lastig zijn om forum namen te gebruiken omdat je elkaars echte naam weet.. hihi leert de ervaring, vandaar dat ik mijn eigen naam er alvast bij heb gezet.
shannon slaapt trouwens nog best veel is op een dag een uurtje of 2 a 3 wakker, maar dat is ook logisch vanwege prematuriteit, dus is geen echte vergelijking..
in het weekend kwam het beste uit.. wie vind zaterdag het makkelijkst en wie zondag? mimi (kim) - Zondag muppet (linda) - Zondag
in het weekend kwam het beste uit.. wie vind zaterdag het makkelijkst en wie zondag? mimi (kim) - Zondag Sweet (Marijke) - Zondag Muppet: Is goed dat je eerder komt om te helpen met opbouwen. Gezellig. Inderdaad, hier thuis is het makkelijker. haha, ja, ik woon lekker centraal Scheelt, ik hoef niet te reizen voor de meeting, kan lekker in mijn eigen huis blijven. In het park kunnen we inderdaad altijd nog lopen, mocht daar behoefte aan zijn en alle beebs voorzien zijn van hun behoeftes. Als iedereen dan door geeft wat ze willen drinken, kan ik dat in huis halen. Vriend en hond schop ik met meeting ook de deur uit (hond is springgraag naar onbekende mensen en heb geen zin om te spelen als politieagent) Haha, Mimi heeft het al helemaal het plan getrokken hoor, gewoon bij mij (en is goed hoor, geen probleem) (Mimi, kan je wel traplopen? Woon in maissionette zonder lift, is 1 trap. Desnoods kan één van ons Shannon naar boven tillen. Het is ook handig dat iedereen zelf ook wat lekkers mee neemt. Grote variatie in huis en weet niet wat iedereen wel en niet lekker vindt.
in het weekend kwam het beste uit.. wie vind zaterdag het makkelijkst en wie zondag? mimi (kim) - Zondag Sweet (Marijke) - Zondag muppet (linda) - Zondag
in het weekend kwam het beste uit.. wie vind zaterdag het makkelijkst en wie zondag? mimi (kim) - Zondag Sweet (Marijke) - Zondag muppet (linda) - Zondag JuJu (gewoon JuJu ) - meestal op zondagen maar verschilt per weekend (ik pas me wel aan)
tuurlijk maken we foto's antares. nou dat neemt even vlot vorm aan zeg.. hihi Ik kan zolang ik mijn mediactie neem gewoon traplopen, geen 60 maar 1 lukt wel hoor met mijn morfine -type medicatie. even wen en noami afwachten.. of hun dit ook leuk lijkt en uitkomt.
in het weekend kwam het beste uit.. wie vind zaterdag het makkelijkst en wie zondag? mimi (kim) - Zondag Sweet (Marijke) - Zondag muppet (linda) - Zondag JuJu (gewoon JuJu ) - meestal op zondagen maar verschilt per weekend (ik pas me wel aan) noami (carola) - maakt mij niet veel uit, ik werk meestal allebei de dagen 1 dienst (zaterdagochtend en zondagavond) als de meeting pas na juni plaats vind dan kan ik een vrije dag regelen. ik denk dat het het ook het makkelijkste is als we afspreken wie wat mee neemt, anders heb je allemaal hetzelfde bij
dus voor jou kan het sowieso pas na juni of zou je anders dan eerder weggaan of later komen eventueel als het in een weekend is dat je nog geen vrij kan krijgen. ja dat is inderdaad wel makkelijk, in ieder geval een idee wat iemand mee neemt. bijv. 1 sandwiches, 1 taart enz. noem maar wat.