Januari 2012 buikjes (1e kindje)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Biny, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

Hallo!
    Gefeliciteerd allemaal!

Hier nog 1, van de eerste zwanger en als het goed is 30 januari uitgerekend.
    Ook hier obesitas, dus jullie zullen pas een foto zien als ik echt verschil zie! Reken maar op nog zo'n 4/5maanden;)

Wen is dat echt al zwangerschaps buik(sowieso darmen natuurlijk, beeb kan nog helemaal niet). Of heb je anders ook al een beetje een "buikje"?

2. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Leuk!!

Ik doe ook graag mee:D

Wen29: Ziet er goed uit, ik ben ook wel benieuwd of je het nog verborgen kunt houden?

Ik heb alleen nog maar een bol onderbuikje wat ik nog prima verborgen kan houden (al vind mn zusje dat ik toch wel erg dik ben geworden, ben normaal slank maar ik eet gewoon heeel veeel ahum;)

Ik zal deze week ook even een foto maken want dat vind ik toch wel erg leuk om bij te houden:)

Ben trouwens sinds ik zwanger ben 1 kilo aangekomen.. en jullie?

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik ben geen slankie van nature, maar dit is voor 80% door de zwangerschap. Vroeger met alleen maar spek zeg maar :), dan kon ik me buik inhouden. Dat gaat nu voor geen cm meer. Het voelt ook veel harder.

Kan het indd niet meer voor me houden, EN OOK IEDEREEN MAG HET WETEN!!! hahahaha :D sorry, ben zo blij...
    Wij hebben het al snel verteld om ons heen, mocht het fout gaan wil ik er ook over praten.

Klein detail, mijn cupmaat is ook bijna 2 maten groter geworden in die weken. :) vorige week nieuwe bh's gekocht.
    Maar op me buik en boobs na heb ik zelfs het idee dat ik ben afgevallen, me gezicht is smaller, en merk dat ook aan kont en benen dan er wat vanaf is.

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ecl, aan jou banner te zien. Is het niet makkelijk voor jullie geweest om zwanger te raken. Fijn hoor dat je nu zwanger bent, lekker genieten..

5. pixel321

pixel321 Lid

25 mei 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Even een vraagje; ik heb ontzettend veel last van menstruatie-achtige pijnen, soms heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen...... Nu heb ik dat ook als ik echt ongesteld moet worden, maar dat is maar 1 dag en nu soms 4 keer op een dag.
    Ik maak mij geen zorgen ofzo, ben alleen benieuwd of iemand dit herkent.

Liefs pixel321

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    ik kreeg een week of 2 geleden ook erge krampen. Vooral onderin rond me liezen, en zo rond me schaambot. Hele felle steken, heb het nog steeds als ik moe ben. Of een rare beweging maak. Is bij mij bandenpijn. Heb toen de vk gebeld, die zei geen zorgen om maken, lekker liggen met een warme kruik erop.

Er gebeurt zoveel daar in je buik, logisch dat je af en toe krampen heb. Zolang je geen bloedverlies erbij hebt, kan het zo goed als geen kwaad. Lig je nou echt krom van de buikpijn zou ik gewoon voor je eigen gemoedsrust de vk bellen.

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    meiden we moeten het topic wel eer aan doen he, waar blijven die mooie buikfoto's.. :p

8. pixel321

pixel321 Lid

25 mei 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis nog wel erg rustig hier.....alles goed met iedereen?
    Hier alles prima, vandaag minder last van mijn 'pijnaanvallen', wel erg snel op de tenen getrapt.....
    Dit weekend lekker een weekendje naar Vlieland en dan zal ik daarna een eerste buikfoto plaatsen.
    Volgende week woensdag voor de intake en een echo naar vk, spannend.

9. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Die krampen heb ik ook heel erg (gehad)! Moet zeggen dat het sinds een paar dagen ietsjes minder is. Ik lag dan echt krom van de pijn! Gelukkig duurde het maar even en was het daarna weer helemaal goed.. Nu af en toe nog eens zo'n menstruatie kramp.

Ja we moeten nu eigenlijk echt buikfoto's gaan plaatsen! Daar is tenslotte het onderwerp ook voor geopend :) Helaas heb ik de camera waar mee de foto's gemaakt zijn op dit moment niet bij! Ik ga vanavond een fotootje te plaatsen. Zag namelijk al een beetje verschil tussen de foto van gisteren en van vorige week! Jeee :D

Dus meiden, WE WANT PHOTO'S :D ;)
    (hihi heb er zelf NOG geen geplaatst.. :p)

10. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Het schiet er elke keer een beetje bij in maar van het weekend ga ik echt foto's maken hoor:D Vind dat voor mezelf ook leuk

Hier geen last gehad van krampen gelukkig, wel in week 6 misselijk en nu deze week oververmoeid:( En heel af en toe bruine afscheiding
    Verder gaat het prima;)

11. MamaVlindertje

MamaVlindertje Actief lid

4 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kweet niet hoe ik hier terecht kwam, maar wil iedereen feliciteren met jullie zwangerschap. En wow vlieland, heerlijk om daar een weekend te vertoeffffen. :cool:
    Veel plezier.

X Veerle

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dames!

Ik kom weer een beetje leven in de brouwerij wekken haha hoop ik:p

Ik heb gister een foto gemaakt!:D

En die staat er over 10 minuutjes op!:D

Waar zijn die van jullie allemaal?:p

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Deze is van 6 weken en 4 dagen

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En deze van 9 weken en 2 dagen

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    hmm zit nu zo eens te kijken.... maar niet echt een verandering te zien...

Behalve dat het wat verder naar boven ook iets dikker lijkt... maar weet niet of ik dat wil zien of dat het zo is??

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    @ Sam20: Wat een mooi klein buikje! Ik zie wel verschil hoor! Inderdaad bij 9 weken is het boven bij je buik ook wat boller! :)

Mn vriend heeft de camera meegenomen naar z'n werk en is pas vrijdag weer thuis! We hadden fotootjes gemaakt en ik denk laat ik ze op dit forum plaatsen.. Niet dus, camera foetsie..! Wordt dus vrijdag/zaterdag dat ik ze zal plaatsen. Bij mij is een klein beetje verschil te zien tussen 6 en 7 weken, maar ik heb niet zo'n strak mooi buikje als Sam20! Haha :p

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooopwww wat stom dat je vriend n heeft meegenomen!:(
    Nou heb je m van t weekend pas.... En laat ik nou net vrijdag op vakantie gaan :p(2weekjes)

Kan e niet met je tel een foto maken ofzo?:p

En dat strakke buikie gaat bij mij ook gewooon weg hoor! Hahah

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Yeah!! foto's :D

@sam, mooi hoor echt zo'n bolletje. Merk hier ook dat het allemaal beetje gaat schuiven. Zal binnenkort ook weer eens foto maken.

Ik maak ze indd ook gewoon met me telefoon, wel zo makkelijk.

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @sam, wanneer mag jij naar de vk, voor jullie echo?

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @wen
    Ik heb al een echo gehad met 7 weken!:)
    Mooi kloppend hartje!:D

Moet 4 juli weer.. Als k net terug ben van me vakantie hihi

Deel Deze Pagina