Hmm.. Das inderdaad een hele goeie, ik kan natuurlijk ook foto's maken met mn tel!! Haha ik heb sinds ik zwanger ben echt soms een beetje domme momentjes... (voorheen waarschijnlijk ook wel trouwens..) Dus; vanavond ga ik een fotootje plaatsen!!
Sam ik ben by the way wel jaloers op jou! Ik krijg mn eerste echo pas met 10 weken!! en daar moet ik nu nog 3 weken op wachten En wachten duurt zooo lang...
Jaa njaa ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom ik het zo vroeg kreeg.. Maar goed.. Vond het niet erg natuurlijk!
Nee snap ik dat je het niet erg vind! Ik heb gisteren de intake gehad bij de VK en toen vroeg ik of ze het hartje niet al kon horen en volgens haar kon dat niet Lees toch overal dat het wel kan, maar goed.. Geduld... Ik ben vanmiddag rond half 5 thuis dus ik ga meteen aan de slag met de foto Kan nu alleen een foto van dit moment sturen, ik had ook foto's van 5 en 6 weken maar die staan dus nog op de camera die mn vriend bij heeft... Even stiekem off topic: Ik ben trouwens al 1 kilo aangekomen.. Is dat veel..??
Njaa HOREN niet.. ZIEN wel! Ehhmm.. volgens mij valt t wel mee hoor.. Haha ik ben er zelfs al 2 aangekomen... en normaal kon ik eten en doen wat ik wou.. heb geloof ik wel 4 jaar t zelfde gewogen.. maar nu...
@sam, lucky you met je echo. Hier ook pas volgende week, dan ben ik ook op 1 dag na 11 wken zwanger. Kan niet wachten. En domme momentjes hier ook in overvloed, was al geen helder licht hiervoor. Maar nu, lijk wel een zeef. Vergeet alles, vertel of vraag dingen 10 keer. hahaha... Me vriend zegt ook steeds, rare dingen die zwangere vrouwen. Aangekomen?? Geen idee, weeg me nooit. Buik groeit goed, maar heb idee dat ik voor de rest eerder iets ben afgevallen. Heb ook weinig gegeten toen ik zo misselijk was/ben..
Hahaha erg he Normaal onthou ik al niks.. maar nu helemaaaaal niet.. Bedacht met net nog dat ik nog een vaderdagkadootje moet kopen, morgen naar de psycholoog... geen idee hoelaat.. mn tel is nl in reparatie.. Moet nog de vk bellen... een lijstje maken wat ik mee moet nemen op vakantie... My god... Veeeeel te veel hahaha
hahahaha, durf te wedden dat minimaal 1 van die dingen mis gaat, je te laat komt of gaat vergeten... hahha Hier ook. Vergeet verjaardagen, afspraken, dingen te kopen. Ga naar de AH voor speciale dingen. Kom met alles thuis behalve dat, maar dan ben je weer te moe om weer terug te gaan. Tis wat zwanger zijn...
Hmm jaa daar zou ik ook niet raar van op kijken hoor Jaa het is verschrikkelijk elke keer maar alles vergeten! En idd... terug gaan kost teveel moeite haha
Die moeheid vind ik wel heel erg zwaar hoor. Die breekt met af en toe echt op. Hebben jullie daar ook zo last van. Energie is ver onder nul hier. Sleep me naar me werk iedere dag, om daarna om 6 uur op de bank te gaan liggen. En tot niks meer in staat te zijn. Maar op me werk ook, moet regelmatig vechten tegen de slaap!
Heeeeel herkenbaar! Om 7 uur gaat altijd mn wekker voor mn werk.. om half 3 ofzo ben ik thuis... en dan ben ik kapot!! Echt heeeeeel vervelend! Heb ook al 2x gebeld dat ik de ochtend niet kwam werken.. Niet erg goed maar oke, kon echt mn bed niet uit... Hoop dat ik t een beetje aankan allemaal op vakantie Denk dat ik wel regelmatig een middag/avond tukkie moet doen
Ben 2x niet wezen werken, 1x toen had ik een hele nacht overgeslagen omdat ik toen alleen maar met me hoofd in een emmer hing. En afgelopen zaterdag, ik kreeg vrijdagavond opeens lichte koorts. Dus toen heb ik zaterdag ook heel de dag in bed gelegen. Nu ook zit kapot te gaan, wil alleen maar horizontaal en beetje tv kijken, of slapen.. waar ga je heen op vakantie?
nou als je er tijd voor heb zou ik zeggen lekker doen! Lekker niksen, beetje op de bank, in bed, ff slapen ofzo.. heeerlijk toch Ik ga naar zuidfrankrijk... een autoreis van veeeeel te lang hahaha En dan moet ik jullie allemaal 2 weekies missen!
Lekker ff op vakantie, kussentje mee in de auto. Dan kan je lekker je hoofd neerlegen. en ja, het forum 2 weken missen. Is wel afkicken indd.
jaa dat kussentje gaat zeker mee En proberen lekker veel te slapen.. dan gaat de tijd snel Zoo jaa word zeker afkicken haha en HEEE VEEEEL bijlezen
Ik was begin van de zwangerschap een weekje in turkije. En kon gewoon met wifi op me telefoon alles stiekem bij lezen. Als ik dan lekker op me strandbedje lag, las ik af en toe even bij.
eehh jaa mn heleeeee mooie iphone 4 heb ik gister laten vallen... achterkant helemaal in stukken.. die word dus gerepareerd.. Heb nu een gare telefoon ff voor 2 weken waar ik niet mee op internet kan haha Maaaar neem wel mn ipod mee.. en hoop stiekem ff toch ff mee te kunnen spieken soms
Pfff moeheid...! Heb er ook echt heel erge last van, nu al..! Ben 's avonds na een dag werken ook écht helemaal kapot! Ik ga nu na het eten ook vaak even een half uurtje tot een uurtje lekker plat Hou het anders echt niet vol... Nou ben ik weer jaloers.. Haha! Ik ga pas eind SEPTEMBER (!) met vakantie!! En dat terwijl ik het nu al nodig heb haha... Wel super leuk Sam, lekker met de auto richting Frankrijk! Gaan wij dit jaar dus ook doen, lekker met de auto weg alleen dan richting Italië En idd, wat Wen29 zegt, kussentje mee, oogdingetje (zo'n ooglap ofzo, slaapmasker of hoe het ook heet) en slapen maar! En dan op vakantie lekker genieten Ga je alleen met je vriend? Of eigenlijk ga je dan met zn 3tjes
Ladies, Wat een gekwek deze middag, helemaal leuk!!! Zoveel herkenbare dingen..... Ben vandaag voor een echo bij vk geweest en we hebben een mooi kloppend hartje gezien, mooi gezicht! Over een week of 3 weer voor de intake en nog een echo. Ik probeer echt deze week een foto te plaatsen, maar ik 's avonds helemaal gesloopt en heb dan echt geen zin in het maken van een foto. Ik heb dus ook nog geen 1 buikfoto......