nou ik heb de bijsluiter etc gelezen er staat dat het meestal voor zwangere vrouwen gebruikt wordt dus ik vertrouw het wel! heb net 1tje genomen.
Hoe is die vandaag? Weer beetje beter? Alleen 1tje slikken heeft geen zin meis. Antibiotica is een kuur, moet je echt helemaal slikken en afmaken.
het gaat redelijk ben een beetje bang voor morgen.. ik ben er trouwens ook achter gekomen dat het geen antibiotica is. Het zijn gewoon die pillen die heelveel vrouwen krijgen die kots misselijk zijn. Morgen ochtend dus mijn echo ben blij als alles goed is en achter de rug pffffff..
hey dames, Ladylight hoe is het bij jouw gegaan of moet je nog? De echo was helemaal goed! Toen ons kleintje in beeld kwam zei mijn fertilarts meteen oh dat zit wel goed hoor! Kijk daar klopt het hartje al. Ik zag het eerst niet, maar een paar seconde later was er duidelijk een knipperlichtje! Ik ben ook 2 dagen vooruit gezet, dus de kleine doet het goed! Omdat ik hulp heb gehad en bepaalde bloedwaardes in de gaten gehouden werden, weet ik wanneer me eisprong was. En dan nu een fototje, het is wel heel wazig allemaal.
Hier ook alles goed foto volgt nog! precies hetzelfde ik zag ook het hartje eerst niet en toen kreeg ik het door. ik ben niet vooruit gezet maar ook net achteruit over 2 weken gaat ze nog is kijken of ik totaal gelijk loop als nu. Ben super trots!
Hee meiden Waar blijven de buikfoto's?? Ik maak er iedere week één dus zal er morgen of overmorgen weer eentje plaatsen
Wat is het stil hier! Zijn er dan niet meer meiden die hier hun buikje willen komen showen?? Ik heb al even geen foto meer geupload maar ik ga vanavond weer aan de slag Hier zit de broek in ieder geval echt al strakker! Draag nu wat langere truitjes zodat ik mn broek lekker open kan laten Knoopje los scheelt toch wel een hoop dan
Nou ik kom gelijk maar weer ff spammen! Vandaag bij de VK geweest en kon eerst t hartje niet vinden, toen ging ze een echo maken en zagen we ons beebje schoppen enzo En een mooi kloppend hartje! Hier de foto!
Sam mooi buikje! Oh schrok je niet toen ze het hartje niet konden vinden?? Je bent wel over de 12 weken Mijlpaal toch?? Hoe was je vakantie?? Hierbij ook mijn foto, deze is van 9 weken! Moet nog even een nieuwe foto maken Donderdag heb ik mn eerste echo!! Zooooo spannend Hebben jullie trouwens ook al problemen met je broeken?? Ik krijg ze echt niet meer goed dicht....
Ja vakantie was lekker Ehh nee eigenlijk niet echt.. Ik dacht gewoon nou/hj of zij ligt er nort zo goed voor haha Ooeew spannend donderdag echo! nog maar 2 daagjes! Het broeken probleem klinkt bekend hoor haha ik laat mn broek gewoon open en doe een riem om. Niemand die t ziet!
Mooi dat de vakantie leuk was Ik heb ook écht behoefte aan vakantie! Mag pas in september.... Maar goed, daarna nog maar 3 maandjes werken en dan verlof, dat is ook een leuk vooruitzicht! Ja en die broeken, ik laat ze ook gewoon open hoor.. Ik doe er gewoon wat langere truitjes overheen en dan ziet niemand het Ik hoop dat de dagen tot donderdag zullen vliegen, ben nu wel echt benieuwd naar dat kleine babytje in mn buik! En hoop dat alles goed is
zooo dames! wat een stilte hier! Pff september... dan moet je nog wel ff wachten... ik kom ook weer ff spammen hoor!
En nog eentje met kleren aan haha Wat een jurkje al niet kan doen he Zijn trouwens allebei van 13 weken en 2 dagen
Ja rustig hier he! Zijn er dan echt zo weinig meiden die voor het eerst mama worden in januari en die hier hun buikje willen showen?? Echt al een mooi buikje sam! Ik zit de hele week op locatie voor het werk dus kan pas aan het eind vd week weer een foto spammen.. Pff ja pas in september vakantie, duurt echt nog lang! al moet ik zeggen dat ik het denk ik nog wel even red, ben met kerst en oud en nieuw nog lekker 2,5 week weg.geweest dus kan er nog eventjes op teren Sam heb jij.de combinatie test gedaan? Of ga je die nog doen?
Dankje! Oww jammer! maarja.. heb is al bijna vrijdag whaha Maar aan de andere kant... je moet nog ongeveer 8 weekjes werken.. dan klinkt het al weer minder lang als.. september haha Nee ik heb die test niet gedaan.. wou t eerst wel doen... Maar niemand in onze families heeft een handicap... dusjaa.. vond t uiteindelijk toch een beetje overdreven... en bovendien.. het is een kansberekening en geeft je geen zekerheid... dus wie weet zit je misschien in de stress voor niets... Ga jij t wel doen?
Zoooo lekker bolletje al! Echt leuk om te zien al die foto's! Alleen vergeleken jullie zie je bij mij zo weing... Of ligt dat aan mij?