Hahahhah ja idd maa dat mag ook toch, hier begint het ook wat meer te komen. Dat witte vloed zegt uds niets, zie dt meerdere er hier last van hebben! Nou gelkkig maar na vorige maand mijn mk ben ik best een betje onzeker namelijk
wie van jullie doet mee aan moeders voor moeders? ik zit er aan te denken namelijk!! waarom zou jij juist wel of juist niet mee willen doen?! liefs mamavand
heb 2x meegedaan aan mvm.. is een super goed doel... gun iedereen het geluk en sommige vrouwen hebben daar hulp bij nodig.. kleine moeite m te doen.. helaas ben ik de 2de x vroegtijdig gestopt, omdat ik zo verschikkelijk misselik was en ik die geur echt niet kon verdragen... nu doe ik niet mee... heb 2 kleine mannetjes rondlopen die echt overal aanzitten en ze spelen tegenwoordig ook boven, dus kan de kannen nergens veilig neerzetten...
Ik doe vanaf volgende week mee. Ik vind het een heel goed doel en vind het een kleine moeite om het te doen. Vind het een heel fijn idee om zo andere vrouwen te kunnen helpen.
ukkie, sterkte meid! en over MvM; ik wil wel meedoen, heb me net opgegeven.. wachen op antwoord van hun kant. bij mn zoontje niet gedaan, leek me een heel gedoe, maar hoor nu zoveel verhalen van mensen die geen kindje kunnen krijgen zonder pregnyl.. ik kan het niet over mn hart krijgen om t ook nu niet te doen, dus vandaar mn besluit.. toen mn zus niet zwanger kon raken zonder ziekenhuis, begon t te knagen.. uiteindelijk bleek ze toch na 1 behandeling spontaan zwanger te zijn, en t eerste wat ik vroeg: doe je mee aan MvM? nee zei ze... dat was toch echt een klap in mn gezicht.. ik dacht dat juist zij erg dankbaar was naar de moeders die t wel doen... maar goed, zoals ik zei, ik kan t niet anders zeggen dan DOEN! elk plasje is mooi meegenomen toch?
net ff foto's gemaakt...de spijkerbroek die, na afvallen, te groot was past nu nog precies.. heb hem met mijn mob. gemaakt, dus hij is niet heel scherp... Bekijk bijlage 151605
Hier weer eens een foto van mij... Vind hem niet heel goed gelukt. hij is een beetje scheef dus je ziet niet echt dat mn buik gegroeid is.. maar dat is ie wel hoor! Broeken gaan bijna niet meer dicht! Voelde me trouwens tot nu toe steeds prima maar sinds dit weekend.. ppfff ben SUPER misselijk! O en doe natuurlijk ook mee aan MvM!
zie het wel hoor meis... mooi buikje... mijn buikje van donderdag staat op mijn camera, maar mijn laptop pakt het kaartje nu niet.. dus maar ff met de mob doen, tot manlief de laptop oke heeft gemaakt...
Oooh Ukkie2012 we zitten echt in hetzelfde schuitje. Ik blijf ook maar bloed verliezen. Al vanaf donderdag. Het blijft bij mij wel bruinig hoewel ik gisteren dacht wat roodachtigs aan te treffen maar kan ook van het vake afvegen zijn (sorry niet zo'n fris verhaal). Ik heb dezelfde onzekere (voor)gevoelens als jij. Mijn collega noemt het zorgen vanuit een ontwikkelend moederinstinct. Ik moet nog 2 weken wachten op de echo maar ik vind dat te lang. Toevallig werk ik in een ziekenhuis dus ik ga proberen eerder een afspraak te maken. Ik leef iig heel hard met je mee! Blue wow jij hebt al een echte buik. Zo wordt verborgen houden wel lastig he. Ik vorm van mezelf al heel snel een buikje (als ik niet aan sport doe zoals nu) daarom lijkt mijn buik ook al 2 x zo groot als een paar weken geleden.
@ ona, ja mijn buik groeit harder dan bij mijn 1e. Ben ook weer gestopt met roken dus dat zal er ook wat mee te maken hebben.
@blue knap hoor dat je gestopt bent. EN blue heb jij nu ook niet dat je nog vand ie onzekere gevoelnes hebt, ik bloed helemaal niets hoor maar toch ben ik een beetje bang en denk ik steeds ik moet eerst deze week dor want toen ging et mis! Maar we wachten af maar vind het wel heel spannend allemaal!!!
Zo, hier mijn buikje... Mijn maag is wat meer opgezet in mijn gevoel, en mijn buikje wordt echt al een buikje... Ik heb al aardig wat spek van mezelf helaas, maar toch zie je het een beetje hoor hihi
mamavand, tuurlijk ben ik wel onzeker, maar k doe hard mijn best positief te blijven. Heb n topic geopend over succesverhalen met bloedverlies en daar zie ik veel herkenbare dingen. Het gaat zoals t gaat, dus geloof er in.
Kanp hoor, ik zit ook wel beetje in de spannig maar probeer er zo min moelijk aan te denken en ik zou heel blij zijn als het 25 mei is!! dan krijg ik mijn eerste echo. @ alle Weten jullie wat ze dan kunne zien met 5 weken en 3 dagen ongeveer??
Hoi allemaal, MamavanD: ik ben ook zo zenuwachtig..ik heb ook geen bloedverlies en weinig klachten behalve constant een zwaar gevoel in mijn buik en soms wat steken in mijn borsten maar voor de rest niets! Ben zooo bang dat het weer fout gaat, ik maak mezelf ook een beetje gek. Heb vanochtend weer een testje gedaan en de 15e ook en zit nu te turen of hij wel donkerder is geworden ten opzichte van die van de 15e... Aan de ene kant denk ik ik moet ervan genieten er is niets aan de hand heb geen bloedverlies of wat en de andere kant denk ik het is allemaal zo pril en het kan gewoon weer fout gaan. groetjes
mamavand ik heb vanmiddag een echo met 5wk+5 dus ik zal je laten weten of ze dan wat kunnen zien of niet
Blue: Spannend meid, heel veel succes met de echo. Hopelijk zien jullie wat meer dan wij Wij hebben vanmorgen onze 1e echo gehad.