Heb eerst hcg geprikt en toen idd een echo. Wat wel een vruchtzak te zien in de baarmoeder maar nog geen vruchtje of hartje. Maar volgens de gyn is dat idd te vroeg rond 5 weken om dat dan te zien. Volgende week moeten we terug komen en dan hopelijk wel een mooi knipperlichtje. Maar misschien ben je iets verder? Ben benieuwd hoe jou echo is. Hoelaat moet je? Heel veel succes meid!
Ik moet eind van de middag. Vorige week was er nog weinig te zien....heb wel hoop dat ik nu wat meer zie, maar goed ik zal het af moeten wachten. Ben minimaal 5+5, dus ben benieuwd.
Dan heb je misschien kans dat je een paar dagen verder bent. Wat zagen ze vorige week? Ik had de vorige zwangerschap vroege echo's 3.4wk dik baarmoederslijmvlies 4.4wk zwangerschapsring 5.4wk vruchtzak 6.3wk vruchtje met hartje.
en daar komt hij dan de beloofde buikfoto ben vandaag 4 weken en 2 dagen zwanger begint allemaal iets te komen!!
Als ik zo hoor dat jullie allemaal al een echo hebben gehad word ik toch erg jaloers! Mijn vriend gaat over twee weken voor 6 weken op zee en Dan kan hij niet bij de eerste echo zijn. Volgende week Ben ik dan 8 weken en hebben we de eerste afspraak bij de Verloskundige. Ik Ben nu al erg nerveus
Hey, Ben ook een januari 2012 mama, wat leuk om een topic te starten rond de buikjes. Heb al 1 foto van 4 weken, zal vandaag nog eens een foto nemen van 6 weken. Ze zullen hier dan ook wel verschijnen. Denk dat er nog niet zo veel te zien is, soms heb ik een beetje buikje, maar dat komt meer door de darmpjes dan door het beebje Dus misschien vanavond hier ook 2 foto's van mij
Foto van 4 weken staat op gsm van m'n vriend en die is niet thuis nu. Maar toch alvast de foto voor 6 weken, hierjuist genomen
Lieve meiden.... Helaas stopt het hier voor mij.... Op de echo was geen vruchtje te zien, maar een baarmoeder vol met gestold bloed. De vk zei meteen ik kan je niks positiefs vertellen. Morgen de gyn bellen om de afspraak daar te vervroegen, want dat bloed moet er wel uit en sinds vandaag bloedde ik nou juist niet meer Mijn lijf heeft me behoorlijk voor de gek gehouden, want alle kwaaltjes wijzen nog op het zwanger zijn.....pff dit valt me zwaar, want had hier echt niet op gerekend. Meiden word niet onzeker door mijn verhaal.... Dank jullie wel voor al jullie steun en het mee leven Ik zal af en toe meelezen, maar even wat minder reageren. Dikke knuf voor jullie allemaal en laat de beebjes goed blijven plakken!!!