ook hier 4 weken en 2 dagen zwanger ik heb vandaag ook een foto gemaakt. meer om te vergelijken. wil elke week een foto maken..
lieve meiden ik word zeer onzeker van alle verhalen zoals die van blue ik heb zefl vorige maand een miskraam gehad, nu ben ik weer zwanger maar zit nu steeds in de zenuwen door wat ik hier lees en dat wil ik niet meer ik wens iedereen heel veel geluk en hoop dat jullie alleemaal snel zwanger mogen zijn!!!
@ blue: ach meis... heel veel sterkte de komedne tijd! (weet verder eigenlijk niks te zeggen) echt balen hoor, net nu je zo'n goed gevoel er over ging krijgen.. *knuff*
hoi meiden ik mag me hier ook aanmelden. ik heb nog geen foto gemaakt heb altijd van mezelf al een buikje en voel me op dit moment echt een varken. en ben best wel sjago en in me eigen gekeerd kennen jullie dit gevoel? pfff ben super blij maar wel emotioneel groetjes
Wauw Sunlight wat een mooie buik! Ik weet sinds gisteren dat ukkie 2 onderweg is . Leuk om hier alle buikjes bij te houden.
Hallo Ladies, @Blue Lieverd wat vind ik het vreselijk voor je. Heel veel strekte voor de komende tijd. Wij zijn vandaag bij de gyn geweest voor de eerste keer en ook de eerste echo. Helemaal super!!! Het werd een vaginale echo, we zagen een baarmoeder met daarin de vruchtzak en een klein vruchtje/kindje (6 weken) met een klein knipperlichtje! Een prachtig kloppend hartje! Onze dag kan niet meer stuk. Alles zag er goed uit zei hij en over twee weken weer terugkomen.
ja erg he! iedereen ziet het dan ook al en vraagt ook al van oh is er een 2e onderweg. dus wij kunnen het niet meer stil houden hier. hopen dat het vrijdag allemaal goed is met de kleine. en wie weet zien we er idd wel twee hahaha liefs