Ik doe ook mee met januari2012 !! Alleen er is nog geen buik te zien haha die foto's komen hopelijk later
jeetje meiden wat een mooie buiken allemaal al! die van mij is ook al goed te zien! zal is kijken of ik morgen een foto kan plaatsen! ik wil het alleen nog even geheim houden! maar ja dat gaat moeilijk worden als de buik zo door groeit! hahaha was bij me eerste ook al heel snel duidelijk "zwanger"
Heb vorige week mijn eerste foto geplaatst, maar er is nog niet echt een groot verschil te zien of iets dergelijks.. dus wacht nog even met mn tweede foto Leuk om alle andere buikjes te zien!
@Sunlight: wauw dat is idd al een mooie buik, heb hier ook een foto'tje geplaatst op dinsdag maar bij mij valt er nog niet veel te zien, dit was ook zo bij m'n dochtertje @goud: super hé om het hartje zo voor de 1e keer te zien, ik kan niet wachten tot het 10 juni is.
grr ik wacht nog steeds tot de verloskundige terug belt vooreen afspraak...ze zou me terug bellen omdat voor onze vakantie te vroeg is en na onze vakantie te laat dus ze wou met (de asistente)de verloskundige overleggen over wanneer we een afspraak kunnen maken. als ze maandag nog neit gebelt hebben bel ik zelf wel weer...
ik zal ook blij zijn als we het hartje gehoord hebben ben best zenuwachtig!! maar meiden wat betreft moeders voor moeders ze komen maandag bij mij en moet ik urine bewaen om te testen ofzo wat voor test doen ze dan?
zag dat miniM ook gereageerd heeft, maar wil graag ook nog wat toevoegen. ze doen idd nog een zwangerschapstest, die meer Hcg 'moet' meten om positief te zijn. het beste is dus om ochtendurine te bewaren, heb zelf in een kan geplast (van vorige keer meedoen MvM) en dat kan je gelijk bewaren, want als je mee mag doen, kan je dit ook gelijk 'doneren'.
Wow mooi buikje zeg, en het kan dat hij gekrompen is. Nu zijn het je darmen die verschuiven om je baarmoeder ruimte te gaan geven. Misschien ben je naar de wc geweest? Of hebben ze hun plek ingenomen en word het wat rustiger in je buik. Wacht maar over een paar weken gaat je buikje echt groeien, groeien, groeien
joh maak je geen zorgen ik had van de week ook al aardig een buikje vanmorgen kom ik van bed helemaal verdwenene, je darmen zoeken gewoon hun plek, straks ga je zeker groeien en dan heb je er misschien wel genoeg van!!!
Misschien is dat ook wel zo Ben maandag en dinsdag flink naar de wc geweest (zenuwen voor examens doen wonderen) na 1,5 week last van obstipatie gehad te hebben (in die obstipatie tijd zijn ook de andere buikfoto's gemaakt). Misschien is dat het ook wel.
ja dan komt het vast daardoor. ik heb dat gelijk als ik naar de wc ben geweest dat me buik minder dik is!. ik ben nu ook al 2 dagen niet geweest en dat merk ik echt aan mijn broeken! pffff.
Daar ben ik weer! Terug van weggeweest!! En....als het goed is mag ik me bij t leuke januari 2012 clubje blijven melden Had eerder een bericht geplaatst over bloedverlies, inmiddels al anderhalve week. We zagen het echt even niet meer zitten....Vandaag toch opeens onverwacht een echo moeten maken en....het hartje klopt!!!!! Het zag er goed uit, qua vruchtzakje, dooierzakje en hartactie!! Wat moest ik huilen. Alle spanningen kwamen er even uit!!! Ik ben nu 6 weken en 5 dagen en het is 7mm lang (kort hihi) Wel was er een donkere plek te zien op de echo. Misschien een vleesboom of stolsel, dat weten ze niet maar dat is waarschijnlijk de verklaring voor het bloedverlies. Na het weekend weer met de vk bellen en dan hoor ik meer over het traject waar ik zeer waarschijnlijk in ga. Ach....het maakt allemaal even niet meer uit!!!!!!!!!! Ik ben helemaal BLIJ!!! Nu snel even jullie berichtjes lezen (want dat was even niet meer zo leuk om te zien de afgelopen tijd...gelukkig nu wel weer!!) Liefs!!
Fijn ukkie dat allegoed is, snap je wel hoor, als je al zo 1,5 week in de stress zit dan kan een echo met een mooi hartje die stress wel in een keer vermideren, nou nu lekker genieten van je zwangerschap!! LIEFS MAMAVAND
GEFELICITEERD ukkie2012!!! Ik was stiekem al een beetje op je berichtje aan het wachten en heb erg geduimd voor je! Wat een ontzettend mooi nieuws! Ik kan me goed voorstellen wat voor spanning je hebt gehad en dat het heerlijk voor je is om je nu weer op de toekomst te kunnen richten. Geniet er lekker van meid. Ik hoop voor mij eigenlijk een soortgelijk verhaal. Er was bij mijn vorige echo ook een zwart puntje (werd lege holte genoemd) te zien maar eigenlijk was ik nog te vroeg om er iets over te zeggen. De vk gaf aan als dat het vruchtje was dat het dan veel te laag zit en de kans groot is dat het een miskraam wordt. Toevallig zei mijn collega (die arts is) laatst hetzelfde als jij nu hebt gehad op de echo, namelijk dat het om een vleesboom/cyste of een stolsel kan gaan. Ik vroeg me af of de vk bij jou daar iets over gezegd heeft over het verdere beleid? M'n collega vertelde me dat dat voor de zwangerschap geen kwaad kan en inderdaad voor bloed kan zorgen. Ik hoop op een verder zorgeloze zwangerschap voor je. Ik heb mijn echo volgende week vrijdag en zal dan ook verslag uitdoen.