Januari 2012 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

hey meiden,
    Waar ik zo bang voor was, kwam inderdaad gisteravond vlak voordat ik naar bed wilde gaan.. bij het afvegen zag ik wat bruinig op het toiletpapier.. Vanochtend weer en later op de dag even wat rood..en nu weer bij het afvegen een beetje bruin. Ben zo bang dat ik deze maand weer een miskraam krijg nadat ik deze vorige maand ook heb gehad met 4 wkn en 3 dgn.

Ik hoop dat het niets ernstigs is en dit alles was, en dat ik net zo blij kan zijn als Ukkie! Gefeliciteerd trouwens meid! Volgens mij moet dat een heerlijk gevoel zijn dat je bevestiging hebt dat het goed zit!

Ik houd jullie op de hoogte en geniet lekker allemaal van je zwangerschap!

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoop ook dat het niet doorzet... Duim voor je!

3. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier nog even mijn buik vanaf week 4 tot nu :) toch grappig hoeveel verschil je al ziet :D

4. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0

Ha Ona,

Jij moet nog een klein weekje wachten tot de echo...wat duren de dagen lang he:(
    Ik zal je vertellen wat ik nu precies zag op de echo. Je zag zeg maar heel duidelijk het vruchtzakje, dooier en vruchtje zelf. Dat zag er goed uit. Maar daarnaast zat een grote zwarte/grijze vlek van 1 bij 1,5 cm. Omdat hij niet diep zwart was, was het geen helder bloed kon ze zeggen. Dat het heel mooi begrenst was kon het juist gaan om een vleesboom. Maar gezien mijn bruinverlies kon het ook om een stolsel gaan. Dat stolsel is oud bloed en dat zorgt voor bruinverlies. Maar dat rode bloed verklaart het dan weer niet. Het vervelende is dat de 'vlek' bij mij bij de uitgang van het geboortekanaal zit. Onder invloed van hormonen gaat dat ding dan groeien en kan het problemen geven voor de bevalling. Waarschijnlijk word ik doorverwezen naar de gyn om het verder in de gaten te houden. Maar er werd al een keizersnede genoemd....
    Voor nu maak ik mij even lekker geen zorgen. Voor het eerst werd ik vanmorgen wakker met het gevoel "genieten" wakker. Verder vandaag weer gewoon bruinverlies gehad maar dat laat ik nu maar even gaan....Ik heb er verder geen invloed op...dat scheelt ook een beetje. Lieve Ona....houd ook moed....hoewel dat zooo vreselijk moeilijk is. Zoek afleiding (ik ben tig keer uit eten geweest de afgelopen week) en zit niet te veel op internet....maar ja...begrijp je zo goed!! Veel sterkte en ik hoop dat je goed bericht krijgt vrijdag!!! Ik begin nu alvast met duimen voor jou!!!!!

5. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0

Mooi zeg!!!!:)

6. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0

Ik hoop het ook voor je!!! Ik duim nu voor jou en Ona:)!! En als je vragen hebt....je vk is daarvoor!! Scheelde bij mij ook zorgen....

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    assepoes: Jee wat een spanning zeg, hopelijk zet het niet door en is alles nog goed van binnen.

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik kan alleen maar zeggen sterkte, want ikw eet hoeveel stress het met zich mee brengt, mar onthoud wel dtat zolanghet geen helder rood bloed is het niet iets vervelends hoeft te betekenen 50 % van de gevallen betkenend het namelijk niets en is het gewoon goed!!!

9. Assepoes84

Bedankt vvoor jullie reacties! Ik ga maandagochtend toch de gynaecoloog bellen en vragen of ik eerder langs mag komen ipv 6 juni.. Mijn zus gaat 4 juni trouwen en ik wil eigenlijk voor die tijd gewoon wat weten zodat ik kan genieten van de bruiloft en niet met mijn eigen problemen die dag rondloop, want het is mijn zus haar dag! Gisteravond had ik weer een klein beetje rood verlies, nou ja niet echt rood, meer rozig maar vandaag is het voornamelijk bruin en alleen een beetje bij het afvegen. Ik hoop echt dat het goed gaat maar door afgelopen maand houd ik gewoon rekening met dat het fout is/kan zijn.
    Nou, ga nu ff lekke rin de tuin zitten, vitamine D op doen!

Fijn weekend allemaal!

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hoe is het meid?
    verlies je nog bloed, hoop dat je geen bloedverlies meer hebt en dat het goed met je gaat!!
    LIEFS MAMAVAND

11. Assepoes84

Bij elk wc bezoek heb ik wel wat bruine afscheiding. Maar het is nog erg weinig en kan er zo weinig aan aflezen. Ene keer is het weer wat meer dan de ander, maar nog steeds niet veel..
    Ik houd jullie op de hoogte.

liefs

12. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Hey dames!

Heb net even alle berichtjes terug gelezen, en wou me aansluiten bij Assepoes.
    Ik heb ook sinds een week elke x iets bruin/rozige afscheiding. Niet veel maar wel zichtbaar.
    Heb afgelopen maandag een echo gehad en daar zag alles er goed uit. Ik weet dus hoe onzeker je je voelt.

Ga zelf morgen ook nog maar eens de VK bellen en vragen over hoe en wat. De 2e echo staat ook pas gepland op 6 juni en duurd me veelste lang.

Groetjes!

13. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Hey Delilah86

we zijn hetzelfde uitgerekend:D wat leuk

hier mijn buikje vandaag is best wel big maar zijn de darmen;)

en voor de meiden met de vorige berichtjes duim ik dat alles goed is!

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hoever ben je nu?
    wat een buikje al zeg, ij sommige gaat het echt hard he!!
    wel grappig om te zien.
    liefs mamavand

15. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden,

gefeliciteerd aan alle meiden die een mooie en goeie echo hadden,
    blue@ sterkte meid.

wij zijn afgelopen vrijdag bij de fert arts geweest en hebben een klopppend hartje gezien. ze zei dat het er allemaal heel goed uit zag. en dat ik zo door moest blijven gaan hahaha.
    dus we zijn helemaal blij dat we ons kleine beebje hebben gezien. 31 mei krijgen we weer een echo kunnen we weer naar ons ukkie kijken helemaal leuk!!!

liefs

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    zo he mooie buik al meid!!!

17. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Bedankt Ukkie voor je lieve en bemoedigende woorden. Bij mij is het helaas toch aan het fout gaan. Vandaag een heerlijke dag gehad met een vriendin op het strand. Hoewel ik wel de hele dag al een soort licht menstruatieachtig gevoel had en het niet helemaal vertrouwde, ben ik toch met haar op stap gegaan voor de afleiding (vriendin wist niet dat ik zwanger was). Bij thuiskomst werd de (menstruatieachtige) pijn steeds heftiger en moest ik echt liggen en een paracetamol innemen. Ik kon niet te lang staan want dan werd ik erg duizelig en misselijk ook kreeg ik het erg warm. Nu is de pijn gelukkig wat afgezakt door de paracetamol en ben ik (na 9 dagen bruin bloed te hebben verloren) helder rood bloed aan het verliezen. Ik ben het dus aan het verliezen van de natuur. Helaas moest het zo zijn.:'( Ik ben benieuwd wanneer het vruchtje komt. Als dat vannacht is dan maak ik een versnelde afspraak voor een echo om te kijken of alles eruit is. Aan alle zwangere meiden ik hoop dat jullie straks allemaal mooie bolle buiken gaan krijgen en nog veel succes met jullie zwangerschap. Lekker genieten!

18. childswish

14 okt 2010
    26
    0
    0
    Hier ook een januari baby! Binnen kort ook een foto van mijn buik...

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Sterkte Ona!

20. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6