Januari 2012 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Hoi allemaal,

Jeetje wat hebben sommige van jullie al een dik mooi buikje zeg. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen, maar ben nog gewoon zoals ik was. Hoop snel wat te zien. Zwangerbuikjes zijn sexy!

Ik blijf dit topic volgen! Leuk!

2. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Gefeliciteerd Babymaken, jammer he dat er in het begin nog niks te zien is!
    Dus ook van mij ook nog geen buikfoto..

3. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Mijn buikje met 7 weken en 2 dagen

4. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    en hier s'avonds mijn buikje maar ook het meest pijnlijk!

5. pixel321

pixel321 Lid

25 mei 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb nog niet echt een buikje, maar ik pas inmiddels al geen enkele bh meer....heel bijzonder hoe snel dat allemaal groeit. Over 2,5 week naar de vk om te kijken of alles goed is. Erg spannend.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meidne ik ga een weekje op vakantie wens jullie allemaal ee fijne zwanerschap en hoop dat als ik terug kom dat ik goed nieuws kan brengen en dat ik dan ook een mooie echo heb.
    liefs mamavand

7. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een schrik he. Ik heb ruim anderhalve week bruin bloed gehad met een paar keer rood helder bloed. Vorige week vrijdag met 6 weken en 3 dagen een echo omdat ik het niet meer had en de vk ook verder wilde kijken...een kloppend hartje met mooi vruchtzakje. Wel een ander iets gezien op de echo. Is een vleesboom of stolsel. Daar komt waarschijnlijk het verlies van. Wat het nu is weet ik nog steeds niet maar sinds heeel kort is mijn verlies opgehouden en heb ik niks meer:) Het hoeft dus niet altijd ernstig te zijn. Je moet er geen krampen bij hebben. Dat is wel belangrijk. Ik had wel menstruatie achtige pijnen hoor, nog steeds maar geen krampen. Maandag heb ik weer een afspraak. Ben wel benieuwd. Tot nu toe voel ik me goed en hoop ik dat het goed gaat aflopen. Ik heb er vertrouwen in! Vk zei ook dat dit precies (dus met 6 weken) de tijd is dat het vruchtje zich innestelt en ook voor bloed kan zorgen. Nou veel succes en hoop op goed bericht na je echo!

Hallo allemaal.
    Ook ik wil me even melden! Ben vandaag 6+1 zwanger en werd toch ineens onzeker gister...
    Gelukkig las ik jouw berichtje ukkie2012 en heb je me een beetje gerustgesteld!
    Ik kreeg gister ineens last van oud bloed met afvegen en gisteravond ineens een veeg helder bloed... Schrok enorm natuurlijk!
    Heb in juni een MA gehad en hoopte nu meer geluk te hebben,was zo blij weer zwanger te zijn!
    Ik had wel gelezen dat oud bloed niet erg is en zolang je geen buikpijn hebt, lees ik overal.
    Maar ik heb dus wel een beetje ongipijn steeds! Vandaag geen oud of rood bloed meer gehad gelukkig (ben al wel 10x naar de wc geweest om te kijken,herkenbaar zeker he ;))
    Wil de VK eigenlijk niet bellen, omdat een echo geen zin heeft, straks klopt het hartje nog niet (dat was de vorige keer het geval) en maak ik me alleen nog maar meer zorgen!
    Hopelijk blijft het hierbij...
    Maar ik hou jouw woorden in mn achterhoofd, tussen het duimen door! :D
    Succes allemaal en wat een mooie buiken al zeg! Ik blijf dit topic volgen hoor!
    Groetjes Pasjuh

8. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de woorden quote weggehaald, maar dat was dus niet de bedoeling... sorry!
    Het bovenste was een quote van ukkie2012!

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden het beurt me op dt even te lezen, ik had namelijk afgelopen week ook echt heel lichtroze slijmverlies en een beeje buinig dus ik schrok me ook rot naar mijn mk van vorige maand maar gelukkig nu helemaal nergens meer last van!!
    af en toe een beetje met afvegen maar ik heb er een geod gevoel over!!
    het komt vast en zeker goed.
    Liefs mamavand

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Buikje van vandaag.. Bij mn 1e zwangerschap viel mn buikJE pas met 22 weken op...

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    zo leuk om al die buikjes voorbij te zien komen. Mooi hoor!!

13. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Wahaha mijn bh's beginnen ook aardig klein te worden. Zit er regelmatig aan te sjorren haha! Ik ga 14 juni naar de vk ... zeker spannend!

14. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk

Ik duim voor je dat erniets aan de hand is! Ik heb nog geen bloedverlies gehad, maar kijk wel iedere keer of ik bloed gewoon omdat ik zo'n pijn in mijn liezen en onderrug heb. Schijnt normaal te zijn omdat mijn baarmoeder groter gemaakt worden en de banden uitgerekt ... Weet je inmiddels al meer? En dan je geen buikpijn mag hebben vind ik ook zo raar, want dat heb ik al vanaf het begin :( Met die tal van symptomen ben ik echt onzeker! Wat is een ma?

15. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    22 weken pas! Ik hoop niet dat het bij mij ook het geval gaat worden. Wil zo graag zo'n buikje! Jouw buikje is mooi .. Ik heb ook wel zo'n buikje, maar dat is gewoon vet haha!

16. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een buikje van mij!
    Heb trouwens gister het hartje zien kloppen..GEWELDIG!!!!
    xx PP

17. ikke22

ikke22 Actief lid

1 sep 2009
    198
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat een mooie buikjes allemaal!
    Ik ben nu 4 weken en 5dagen zwanger en heb vandaag me 1e buikfoto gemaakt:p
    Zoals mijn buik nu is, zo was die bij mijn dochter toen ik 7 weken was :p

18. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0

Ha blondy! Hoe is het nu? Ik mag maandag naar mijn eerste 'gewone' afspraak bij de vk...met 8 weken. Een echo krijg ik iig met 10 weken maar...sinds vandaag weer een bloeding. Het blijft dus spannend. Ik moet zeggen dat ik nu niet paniekerig meer ben. Ik heb me eerst zoveel zorgen gemaakt...dat wil ik niet meer. Ik denk nu...we zien wel! Voor nu voelt het nog goed hoor. Maar...benieuwd hoe het met jou is!

Groetjes!

19. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0

Ja het is verschrikkelijk!! Op mijn nachtkastje standaard eierkoeken. 's Nachts loop ik minimaal 2 x naar beneden op te plassen. Direct dan ook even een bekertje vanille vla van optimel. Wil toch een beetje op de kilo's passen maar ik denk dat het hard gaat zo!

20. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0

Hey meid!
    Wat goed om te horen dat mijn verhaal je helpt...en weet je...ik heb nu weer bruinverlies maar raak nu niet in paniek. Als het ECHT mis is voel je dat denk ik. Heftige krampen...veel bloed...Ik had het vandaag na harde ontlasting (ondanks mijn sinaasappels, bruin brood en andere vezels;) ) weer voor het eerst eigenlijk sinds dagen. Er gaat dan toch ergens wat langs...dat zorgt voor een kleine bloeding. Er gebeurt ook zoveel van binnen. Alles groeit!!! Ik hoop voor je dat het goed afloopt en die echo kan al best hoor. Vanaf meestal 6 weken is er al een hartje te zien.
    We blijven elkaar steunen en gaan voor een mooie zwangerschap! Ik ben iig zo blij met dit forum!!!

Groetjes!

Deel Deze Pagina