Januari 2012 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Yvonne41,

wow bij jou is het duidelijk te zien.
    Ben benieuwd hoelang je bent, morgen weet je meer.
    leuk he!

Roontje, zeker weten dat je met 10 weken wat kunt zien. Rond die tijd begint het echt al een beetje op een mensje te lijken hoor.

Ukkie, goed dat je actie hebt ondernomen., die onzekerheid is niks. Ik hoop heel erg dat de echo er morgen goed uit ziet meid! Ik duim voor je!

2. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Babymaken, leuk dat je het morgen gaat vertellen. als je moeder ongerust om je is kun je dat maar beter doen. Ben benieuwd hoe ze reageren..leuk hoor..

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 155104
    weer een nieuwe week, dus een nieuwe foto :D
    deze is van 6w2d..
    vandaag ook mijn schoonouders verteld.. morgen mijn ouders... broers en zussen wachten we nog ff mee...
    wil het nl pas na 12 weken aan de kids vertellen, dus niet teveel mensen moeten het weten.. dan horen de kids het straks van een ander.. ook een beetje lullig...

4. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo jannie jij hebt ook al een lekker buikje, gaat het hard he!

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    is mijn 3de ;) dus gaat idd heel hard..

6. pixel321

pixel321 Lid

25 mei 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yvonne, je buikje ziet er prachtig uit, veel succes vandaag bij de vk, ben benieuwd hoe ver je bent.

7. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal.

@Ukkie; hoop dat jij vandaag beter nieuws krijgt dan ik gister!
    Heb toch een miskraam gehad en dat terwijl ik nog wel een beetje hoop had, omdat ik geen buikpijn had...
    Helaas... tweede miskraam...zooo balen....
    En nu maar weer hoop en moed verzamelen om verder te gaan met proberen. Daar was ik al zo klaar mee, met die onzekerheid iedere maand! Maar goed...

Ik hoop dat het bij jullie allemaal beter gaat, maar aan sommige buikjes te zien, gaat dat helemaal goedkomen! :)
    Groetjes Pasjuh.

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @pasjuh: zo balen meid, wat verdrietig nieuws, leef met je mee!

9. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Pasjuh! Sterkte en gecondoleerd! :(

10. pixel321

pixel321 Lid

25 mei 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pasjuh
    Sterkte gewenst de komende tijd!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    pasjuh: Heel veel sterkte meid!, dikke knuffel.

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    mooie buikjes dames!

@jannie, denk dat ik ongeveer net zo een buikje heb als jou :) (savonds wel wat groter) ben nu 6+3.

zal binnekort ook maar eens een pic posten :D

13. proudmamof2

proudmamof2 Niet meer actief

Deze foto is vandaag genomen ben 5+3 weken Ben 3 maanden geleden met 35 weken bevallen van ons overleden dochtertje.
    Weet niet of daarom mijn buik zo snel groeit omdat we zo snel zwanger zijn en het 't 3e kindje is?
    Tenzij het er 2 zijn

14. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Pasjuh, meid wat erg voor je. heel veel sterkte. Ik hoop voor je dat je je weer snel hier kunt melden. Dikke knuf!

15. Goud

Goud Lid

21 apr 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer eens met een update. Inmiddels 7 weken en 4 dagen zwanger:):D:):D Met 6 weken een echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien!!

Voel me de ene dag goed de andere dag misselijk, moe...en dromen. Ik kruip 's morgens mijn bed nog moeier uit dan dat ik erin ga! Mijn borsten en buik beginnen al aardig te groeien, kan echt nog maar bepaalde dingen aan zonder dat mensen het zien.

Donderdag komt mijn hubbie thuis van zijn werk, dan vertellen wij het onze zoon (6 jaar). Ben zo benieuwd naar zijn reactie.......laatst zei hij al "ik wil wel een broertje en een zusje" zo uit het niets. Mijn gevoel zegt dat kinderen een soort sixt sense hebben daarvoor. De rest van het Hemelvaartsweekend gaan we het de ouders en broers en zussen en hun gezinnen vertellen.

We hebben voor onze zoon een t-shirt laten maken met daarop onze eerste echofoto en daarboven "Ik ben stoer" en achterop "want ik wordt grote broer". Die trekken wij hem aan en dan surprise!!!! Ben gewoon een beetje zenuwachtig.............

16. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    hierbij mijn buikje met 8 weken. tis mijn tweede maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht.
    ben als de dood dat het er twee zijn!!!

17. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben blij hier al allemaal buikjes te zine emt maar een paar weken zwangerschap, maakte me namelijk nogal ongerust als ik naar de mijne keek, dat ik al TEVEEl buik zou hebben maar zo te zien dus niet de enigste ;)

18. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Oh leuk onderwerp:D
    Ik ga nog geen foto plaatsen, er valt voor jullie niks te zien;)
    Ik zelf heb voor me gevoel wel een dikke buik maar op het oog valt het mee. Het verschilt ook heel erg, smorgens kan ik gewoon weer heerlijk slank zijn en savonds na het eten kan ik weer een flinke buik hebben;)
    Het enigste wat blijvend is is dat spekje op mn buik, die krijg ik er ondanks dat ik nog sport en hetzelfde doe als altijd niet meer af, maar die valt straks waarschijnlijk toch in het niets:D

Dus mijn buikje komt hopelijk nog;)

19. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0
    Ow Pasjuh....wat een naar nieuws...dus toch.....Ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt. De tweede nu al :( We hopen vast allemaal dat je je snel weer kan melden met een positieve test, denk aan je!

Gisteren een te heftige dag om nog te reageren....wat was ik moe!

Maar....de echo gaf goed nieuws: de beeb was gegroeid en het hartje klopte! Ben zelfs iets verder weer dan gedacht, 2 dagen maar hoor. Het is nu bijna 2 cm groot. Je zag echt een hoofdjes, armpjes en benen. Heel gaaf! Was weer zo blij! Toen ze de echo eruit haalde zag je toch weer mijn 'probleem'...allemaal bloed. Daarna de gyn gesproken en zij zei dat het zeer waarschijnlijk van de vleesboom komt al dat bloed steeds. Er zit ook iets van een stolsel naast. Over 2 weken moest ik weer langskomen maar dan zijn we even lekker op vakantie. Dus het wordt over 3 weken. Ik krijg dan weer opnieuw een echo in het ziekenhuis en dan een gesprek met de gyn. Ze vertelde dat het waarschijnlijk goed blijft gaan....een heel fijne gedachte! Ik moet me niet meer (te) druk maken om het bloedverlies. Dit gaat ondertussen gewoon door hoor, ik kijk gewoon wat minder in de wc pot:Dals het lukt.....We blijven duimen in ieder geval!!!! Voor nu...kan ik nog steeds hier lekker blijven schrijven....en ik hoop dat de andere mamma's hier met bloedverlies ook goed nieuws blijven krijgen.

Ik ga eens kijken of ik kan uitvogelen hoe ik er een foto op kan zetten!

Deel Deze Pagina