Goedemorgen! Pff.. ik moet er niet aan denken dat het nog zo lang kan gaan duren.. Soms voel ik zo weinig dat ik bijna vergeet dat ik zwanger ben 15 juni heb ik weer een echo dus dat duurd ook nog eventjes.. Hoe is het daar bij jou ?
Thnx! Net via de huisarts afspraak laten maken. Vandaag om 13.15 vanwege bloedverlies. Hoop zo har dat alles goed is ...
Zo, ik meld me hier ook maar eens even Ben nu 6 weken zwanger. heb de 30e een echo gehad, en ze hadden me geschat om 8/9 weken. Bleek ik pas 5+3 te zijn! (had ik ook wel verwacht, teste pas 15 dagen overtijd positief)
Ja die echo's heb ik gehad ivm een miskraam hiervoor en bloedverlies tijdens deze zwangerschap.. Het verloopt dus allemaal niet zo soepeltjes. Heel veel succes straks! Houd de pagina nog wel even in de gaten! Liefs
Heb je toen een hartje gehoord bij 5+3 of alleen een vruchtje gezien? Dat scheelt nogal wat trouwens ...
Balen, maar wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. Dat moet je denk wel een beetje rust geven. En ja dan duurt tot 15 juni echt heel lang! Succes met wachten! Thnx ik probeer te laten weten hoe en wat ...
Hartje niet gehoord, wel gezien Zagen het goed kloppen. en ja scheelt inderdaad een hoop! Maar had al het idee,dat mijn eisprong gewoon veeel later was
meiden met een echo vandaag heel veel succes ik hoop en duim op het beste voor jullie, ikzelf hoop dat het heel snel donderdag is!!! dan mag ik zefl voor mijn echo om 14.00 uur dus we wachten af!!!
Er lag een trotse huilende mama op de echotafel! Het vruchtje was 3.24 mm en het hartje kon je zien kloppen. Wij zijn zo opgelucht. En ik ben nu bekaf hhihii! Alle spanning komt eruit!! Mamavand: Blijf duim draaien voor as donderdag meis! Iedereen: thnx voor jullie medeleven!
Hey meiden gelukkig allemaal goed nieuws hier! babymaken, fijn dat alles oke was! Roontje, bij jou ook toch? Morgen heb ik tweede echo, hoop dan wel hartje te zien. Vorige week alleen een vruchtzak te zien. Ben wel heel misselijk en moe, dat zijn toch goede tekenen? ben toch steeds beetje bang, stel dat er alleen een lege vruchtzak zit... Misschien moet ik niet zeuren, maar ik lees dat sommige bij 6 weken al wel een hartje zien.. Waarom wij dan niet? Nouja, morgen hopelijk wel!