Jah hoor Blondy met mij alles goed, af en toe misselijk maar dat is de bedoeling denk ik. Nerveus voor a.s. Donderdag eerste echo, kan niet wachten!
Moeilijk he Roontje, geduld hebben. Eerst alle onzekerheid, ben ik zwanger of niet, kost ook veel geduld en nu dit weer. Nog even meid, en je weet meer!
even een vraagje van deze kant, weet iemand hoeveel echo's je recht op hebt?? weet de termijnecho en de 20 weken echo maar krijg je daartussen eigenlijk nog een echo?? ik mocht nu nl eerder een echo omdat ik hiervoor een mk heb gehad en weet echt niet meer wat de vk nou had gezegd de vorige keer (kreeg 's avonds na de intake de mk dus ben heel ergens anders mee bezig geweest) vind anders dat er zo veel tijd tussen zit.
je hebt alleen recht op de 20 weken echo, op vezoek van de vk kan je nog termijn en groeiecho krijgen en soms idd ook nog een vroege echo..
Meis! Het verschilt per persoon en per kindje! Het zou er om hangen had de vk gezegd en nu had ik het wel gezien, maar er was net zoveel kans geweest dat ik het hartje niet zou zien kloppen! En misselijk en moe zijn zeker goede tekenen!! Ik leef met je mee. Lees je morgen!!
Als je gezond zwanger bent krijg je sowieso maar 2 echo's die standaard vergoed worden. De termijn en de 20 weken. Ik had van iemand begrepen dat er tegenwoordig ook een 30 weken echo is, maar daar heb ik verder nog weinig over gehoord. Het is ook erg weinig met name omdat zoveel vrouwen zo onzeker zijn en er in een korte tijd zoveel mis kan gaan, maar we moeten er gewoon vanuit gaan dat zolang je niet heftig bloed en krampen hebt alles goed is (mits een ma). Op indicatie van de huisarts of vk krijg je eventuele extra echo's
Dank je wel babymaken. laat het straks weten, 10.10 u moeten we er zijn. Was al om 6 uur klaarwakker.
Hey meiden, Alles was oke! Kloppend hartje gezien. Wauw wat is dat gaaf! Tranen over mijn wangen, wat een gelukkig gevoel!
Super! Gefeliciteerd meis! Fijn om te horen en heerlijk die tranen! Gaat zoveel spanning weg en komt zoveel blijdschap voor terug!
@Blondy ben enorm blij voor je. Als ik het zo hoor kan ik niet meer wachten tot donderdag avond. Maar geniet nu lekker van je zwangerschap, laat alles maar over je heen komen
Hoeraaaaaaaa!!!! Heb aan je gedacht!!!!! Zelfs bij de kapper waar ik nu zit met mn i phone!!! Genieten meid!!!
Owwwww!!! Wat gaaf!!!!! Huilen van opluchting, spanningen, moeheid....laat t er maar uitkomen!!!! Wat zal jij geslapen hebben daarna!