Januari 2012 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Zo is het maar net. tranen van blijdschap nu en een hoop spanning weg. Wij komen er wel he meiden!

2. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Er is al wel wat te zien meid, mooi:)

3. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Roontje, hoop voor jou dat jij ook een mooi hartje te zien krijgt, echt, het is super. Nog twee nachtjes meid,

liefs Blondy

4. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Ukkie, lief dat je aan me dacht! Haren weer mooi? Hoe gaat het verder met je?

Andere meiden, thanks voor jullie berichtjes Erg lief!

5. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was het topic even kwijt! Maar weer gevonden gelukkig.
    Bedankt voor de lieve reacties op mn berichtjes van vrijdag. Ben zo blij dat ik gelijk voor een echo mocht komen. voel me nu veel zekerder en kan meer genieten!
    Fijn dat het bij jou ook goed was babymaken. Wat een opluchting is dat he!
    Blondy.. hoe was het bij jou?
    Roontje succes donderdag!!!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hier mijn buikje*vet* hahahaha

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ziet er al goed uit Nadesy!

8. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Pinkpearl,

Fijn gevoel is dat he, dat je gezien hebt dat alles goed gaat in je buik, lekker van genieten van meid!
    Eindelijk ben ik ook meer aan het genieten, kijk heel vaak naar de echofoto, zo´n wonder.

9. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0
    Ja natuurlijk denk ik aan je! Weet zelf zo goed hoe spannend t is!! Met mij gaat t goed, sinds paar dagen geen bloedingen meer. Is fijner plassen op de wc! Minder angstig iig:) aankomende week lekker even op vakantie en dan de 21e weer t ziekenhuis voor de echo en gyn. Ben minder moe en minder misselijk. Eindelijk!! Wel zweetvoeten haha!!! Nooooit gehad, grappig toch!!! Hormonen!! Ben nu al 3,5 kilo aangekomen. Eet ook echt meer maar ook steeds zo'n honger. Probeer niet te snoepen en dat lukt aardig:) verder koop ik winkels leeg met leuke zwangerschapskleding!! Kan helemaal los gaan haha!!
    En jij?? Lekkere dag nu zeker!! Genieten he dan!!!
    Liefs!!

10. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Ukkie, fijn dat je geen bloed meer gespot hebt, dat willen we niet he! Heb zelf veel behoefte aan eten en snoepen en mijn knoop van mijn broek moet al open:)
    Zwangerschapskleding...over een paar weken, denk ik..
    Zijn het leuke kleren? Waar koop je die?

liefs Blondy

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het is hier maar rustig he haha.

Ik begin zenuwachtig te worden voor zaterdag dan heb ik de echo. Verder ben ik al naar de vk geweest en alles was oke. ijzer was 8,9 glucose 1,8 wel laag maar vandaag was ie 4,4 bij de HA en bloeddruk 140/80. Alleen ze ging overleggen met de gyn of ik bij de vk mocht blijven of naar het zh moest. Ik had de vorige keer een hoge bloeddruk op het einde en een hoog bmi.
    5 juli een termijnecho.

Ik heb wel pillen gekregen voor de misselijkheid want voel me zo ziek. Verder is gisteren MVM geweest

12. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Ninja2, wat goed dat je mee doet met MvM!
    Ben heel blij met vrouwend ie meedoen, met dank aan de hormonen ben ik zwanger geworden. Doe zelf ook mee natuurlijk.

Het is hier inderdaad best rustig, wel jammer maar naar mate we dichter bij de uitgerekende datum komen wordt er vast meer gekletst!

Leuk dat je zaterdag echo hebt, natuurlijk duurt het wachten daarop lang.. Hoop voor je dat je bij de vk mag blijven.
    Ze hebben bij jou dus al bloed geprikt op allerlei waardes?

13. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0
    Ja buik groeit hard al...lijkt met de week dikker. Ik heb kleren van noppies en mamalicious. Dat laatste is de zwangerschapsversie van Only. Noppies is duurder maar wel erggg mooi. En ach... Je bent maar 1 of 2 (of3x??) in je leven zwanger. Wil er mooi bij lopen!!! Leuk toch, voel je je mooi!!! Prenatal heeft noppies. Ook andere merken. Kids factory in breda. En verder losse winkels. Ff googelen!!

14. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Goed idee Ukkie, het lijkt wel of mijn buik met de dag groeit, nu staat de rits ook al een stukkie open, das geen gezicht, dus ik ga zaterdag even kijken voor een leuke zwangerschapsbroek.

Heb even gekeken, de kleren van mamalicious zijn ook leuk en noppies ook, maar wel iets duurder...

15. Roontje

Roontje Lid

5 mei 2011
    23
    0
    0
    Particulier financieel adviseur
    Blijkbaar was die kramp van vorige week wel wL om
    Me zorgen over te maken. Heb dus een miskraam gehad. Baby was 8,5 week. Heb nog geen bloed verloren, heb dus nog geen echte miskraam gehad. Ik wens jullie allemaal een gezonde en gelukkige zwangerschap toe. Maar dit is de eindstreep voor mij. 

16. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Roontje, wat erg voor je meis, had dit niet verwcht he?
    Sterkte meis,

dikke knuf vsn mij!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @roontje veel sterkte!

18. zwendel

zwendel Niet meer actief

Roontje wat erg!! leef met je mee heb het ook meegemaakt alleen bij mij wel gelijk bloedingen. ben wel gelijk weer zwanger geworden en hoop dat als dit achter de rug is voor je dat je snel weer een plakkerd mag hebben

19. Roontje

Roontje Lid

5 mei 2011
    23
    0
    0
    Particulier financieel adviseur
    Dankjewel voor de reacties. Ik moet zeggen dat dit allemaal erg onwerkelijk is. Denk met name omdat ik dus nog geen bloeding heb gehad. Ik ga dit eerst ff verwerken en dan kijk ik of ik er klaar voor ben om het nog een keer te proberen.

20. zwendel

zwendel Niet meer actief

idd eerst dit verwerken en de rest komt vanzelf als jij en je lichaam er weer aan toe is. wij hebben ook niet bewust geklust maar blijkbaar was mijn lichaam er toch weer klaar voor en ben ik toch weer zwanger. we hadden er ook absoluut niet op gerekend. Als je een luisterend oor wilt kun je altijd een berichtje plaatsen hier of prive.
    Wel een tip laat alsjeblieft goed nakijken of na de mk alles goed schoon is anders kun je daar echt nog veel last van hebben. Het is moeilijk maar een inwendige echo bied dan wel zekerheid dat het allemaal goed weg is.

Heel veel sterkte met het verlies van zoeits dierbaars

Deel Deze Pagina