Nou das ook al een flink buikje. Bij mij ook al, terwijl bij andere dat soms mee valt gek he? Morgen heb ik eindelijk de 1e echo!
Ben ook super trots op mijn buikje! Heb af en toe nog wel hele erge groeikrampen en van de week zo erg, dat ik gewoon moest huilen, maar de vk zegt dat ik nu gewoon hard groei en misschien over 2 maanden stil kan staan met groeien! Mijn moeder groeide ook zo hard en die buik was toen ook heel groot toen ze op het einde liep! maar ik show hem graag en ik heb donderdag mijn 2e echo. Best spannend weer
Wat een dikke buik al zeg, haha. Vind het zo apart, bij mij zie je alleen wat gezwollenheid, meer niet. Maarja, het is ook zo klein dus vind het zo bijzonder dat het bij sommige al zo groot is.
Mijne ook gezwollen haha! Maar aan het einde van de dag lijkt het aardig op een zwanger buikje .... En tja bij de anderen is het ook gewoon gezwollen, want voor de 12e week komt je baarmoeder nog niet eens boven je schaamstreek uit ... allemaal opgeblazen haha! Maar wel mooi!
Dit is inderdaad mijn 1e kindje! Donderdag moeten we voor de 2e echo en dan horen we ook definitief of het er 1 of 2 zijn! Ben ook best ziek wat betreft mijn buik! heb de al een hele week last van groeikrampen en s'avonds is ie ook een klein beetje hard! Ik mag inderdaad niet klagen wat betreft de grote, ben er alleen maar trots op! Het mag gezien worden!
Hammelientje, spannend dus! Ik mag woensdag voor de 2e echo om te kijken hoe groot het is en hoe ver ik nou echt ben. Ik onwijze krampen door obstipatie. Zat net erg blij op de wc dat er eindelijk weer wat kwam, hoe stom, haha.
Daar ben ik dan! Wat een geweldig gevoel! Ik ben zoooo blij, zo trots, door het dolle! We hebben ons kindje gezien! Hij/ zij is 4,1 cm groot en ben 1 dagje vooruit gezet. Nu dus 10 weken en 5 dagen. En was ook lekker bewegelijk! Ook hebben we het hartje gezien en gehoord! Geweldig! Mijn gevoel nu is eigenlijk niet te omschrijven maar ben zo ongelofelijk trots!
goed om te horen Babymaken. Tis allemaal wat, al ben ik nog steeds blij hoor! Ook met de kwaaltjes! Alles goed bij jou? Wanneer heb je de volgende echo?
Tja, ik neem het allemaal maar voor lief. Ik ben vooral heel erg moe, vergeetachtig, duizelig en een rare soort misselijkheid! Jij? Zit nu bevallingsverhalen te kijken op rtl8. Erg achterhaald maar wel leuk om te zien! Woensdag over 2 weken. Ben aan het aftellen! 6 juli! Termijnecho en wanneer heb jij je termijnecho, want je zit ook al op de 9 weken!
Heyyy mama's! Terug van vakantie!! Meteen ff snel de berichtjes gelezen!! Leuk! Heb jullie gemist hihi erg he! Morgen hebben we de echo. Bloedingen zijn er nog steeds. Ook op vakantie maar heb me er min of meer bij neergelegd. Het beebje zit er nog steeds en.. Volgens mij alive and kicking! Nou ja...dat laatste dan niet maar mn buik groeit dus dat is toch n goed teken... Ik laat jullie morgen weten hoe t was! Misselijkheid is minder trouwens! Gelukkig nog wel trek als n paard en borsten...als bergen :-D Groetjes!!!