Hoeraaaaa! Alles was goed bij de gyn! Heb zo'n mooi plaatje gezien en....het hartje gehoord!!! Wat zijn we blij!!! Mijn baarmoedermond bloed erg snel heeft ze gezien bij het onderzoek. De vleesboom is niet gegroeid gelukkig. Dus...voorlopig...gaat alles goed!!!! Pas met 20 weken weer terug in het zhuis. Daarvoor de gewone afspraak bij de vk. Wij zijn............BLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJ!!!!!
Ukkie! Wat fijn meid!! Ben blij voor je. Zal toch een opluchting zijn voor je. Geniet nu lekker van je zwangerschap dan.
Mooi buikje Jannie. Ukkie, wat fijn dat alles zo goed was. En dat je het hartje al hebt gehoord, wat gaaf! Ik heb om half 6 m'n 2e echo. Ben zoooo benieuwd weer
ik wil jullie bedanken, voor alle goede raad en de lieve woorden. ik heb besloten een tijdje niet meer op zp te komen, dit omdat dat voor mij te pijnlijk is. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap, en hoop voor alle dames die nog niet zwanger zijn dat jullie snel een mooie test mogen hebbben. En geniet van jullie zwangerschap dat is echt het belangrijkste. Heel veel liefs mamavand
meiden, een verzoekje... we hebben een gezellig januari mama topic.. daar kunnen nog een hoop mama's bij... zouden jullie je daar willen aansluiten en dit topic voor de mooi buiken en de reacties erop willen bewaren...??? dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/272550-januari-2012-mamas-323.html
Dan hebben we nu 2 topics. Een tijdje terug wilde ik en nog wat meiden zich bij januari mama's toevoegen maar toen waren we niet welkom?! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/277464-januari-2012-mama-d-7.html Vandaar dat ik toen een eigen topic ben begonnen.
Daar zit ik al ... Maakt toch niet uit als we hier ook gewoon kletsen .. Gaat om de gezelligheid, niet alleen om de buikjesfoto's. Toch?
Absoluut, vind het erg gezellig om hier te kletsen en ervaringen van andere te horen. Is het al 17.30 uur?!!?!??!!? Ongeduldig!!!
die januari mama's was een ander topic.. is idd een prive clubje... het leek ons gezelliger om in 1 topic te kletsen, dan is er wat meer overzicht. en hoeven sommige meiden geen 4 topics bij te houden.. maar goed dat is iedereen voor zich natuurlijk.. de link die ik had neergezet is iedereen welkom!
PinkPearl, heb jij elke keer express het zelfde setje aan of verbeeld ik me dat, haha. Zie je al erg veel verschil als je zo foto's gaat vergelijken. Wel leuk hoor!