Vanmorgen een foto gemaakt van mijn buik... De eerste... Ben aardig gezet van mezelf hoor... Maar ik merk het nu met kleding, en heb gisteren een zw. broek aangeschaft...
@bo0tjeee: Ja dat leek me wel leuk! Hou het expres apart voor de 'fotodag' Hier mijn eerste rijtje.... Ben nu begonnen aan het tweede rijtje!
wauw wat een mooie buikjes al zeg. Ik heb ook wel een buikje, maar die zat er al voor de zwangerschap
Ik heb normaal ook wel een beetje buik hoor. Ben niet dik of gezet, maar mager is anders, haha. En heb nu wel wat meer buik door volgens mij echt m'n gezwollen darmen enzo.
Hey mamma's...zo leuk! Nu bijna 13 weken en...voel m flink kriebelen. Wat n mooi gevoel!!!!!! Tis helemaal gezellig in mn buik. Tot nu toe even weer rustig met de bloedingen)) yeahhh! Scheelt zorgen. Liefs en wat n mooie buikjes allemaal!!!
Mooie buikjes dames! Ukkie, wat leuk dat je al wat voelt kriebelen. En wat fijn dat het rustig is qua bloedingen, hoop voor je dat dat zo blijft. geniet ervan!
Hoe is het verder meiden? Jullie zijn iets verder als ik, hebben jullie gemerkt dat de kwaaltjes minder worden?