hoi dames, hier vandaag geen druppeltje roze bloed meer te bekennen, lig nu lekker op de bank, ben wat eerder gestopt met werken om goed een beetje bij te komen van gister. xxx loes
Ha Loes, Goed dat je goed je rust pakt. Dat helpt hopelijk voldoende voor je en hopelijk blijft de kleine uk goed zitten! Knuffel!
Wow, wat een buikje al! Super leuk!! Bij mij is echt helemaal niks te zien haha.. Heb ook nergens last van, alleen gerommel in mijn buik en af en toe lichte steekjes. Wel pijnlijke borsten en ben elke dag heel vroeg wakker.. en die moeheid begint nu ook wel te komen! Wij hebben het inmiddels aan ouders, zusje en oma verteld.. je wilt t toch kwijt.. En de rest wachten we tot 11 a 12 weken. @Loes: Ik zou gewoon de vp bellen als je t niet vertrouwd! Wat vervelend! Sterkte..
Hallo ladies, Ook ik meld mij aan op dit forum, gezellig!!! Afgelopen zondag (moederdag) hield ik 's morgens een positieve zwangerschapstest in handen!! Ik kon het wel uit schreeuwen van blijdschap......maar dat kon natuurlijk niet....ook een beetje vroeg 7:15!!! Een mooier kado kan ik mij niet wensen, naast het prachtige geknutselde kado van mijn zoon (6jr). Wij worden ongeveer 5 januari voor de tweede keer papa en mama en onze zoon wordt grote broer! Ik ben nu 5 weken zwanger! Een tweede parel! Wij hebben het nog aan niemand verklapt...en het is zoooooooooo moeilijk!!!! Volgende week moet ik naar de gyn voor de eerste echo. Normaal met 7 weken maar mijn man is dan weg voor zijn werk dus mochten we ietsiepietsie eerder. In de tijd dat mijn man weg is laten we een shirt maken voor de grote broer met de echofoto erop en als papa dan thuis is dan gaan we het aan de familie vertellen! Een foto van mijn buik komt nog in een iets later stadium! Iedereen gefeliciteerd en dat wordt gezellig kletsen/typen.....
Hoi ladies, "Ons clubje" groeit al aardig! Gezellig! Ook ik heb nog geen noemenswaardige kwaaltjes. 's ochtends een beetje misselijk, beetje gevoelige borsten en soms wat kramp in de buik! Hierdoor denk ik ook soms wel: zou het echt wel zo zijn? Vanochtend met de vk gebeld voor een afspraak. Ik heb een afspraak op 9 juni. Dan ben ik inmiddels 9 weken zwanger. Jullie gaan zeker eerder? Hoe zou het komen, dat daar verschil in zit? Fijne avond en groetjes, Sandra.
Ik heb wel menstruatiekrampen waar je u tegen zegt. Hebben jullie dat niet ? Gewoon, de hele dag door het gevoel dat ik ongi word, compleet met krampen en al, en best heftig. Paracetamol helpt niet.
Nou dan kunnen we mekaar een handje schudden! Heb t niet heel de dag door maar meestal vanaf een uur of 7.... En dan af en toe ook best heftig en duurt meestal maar 5 minuutjes.... Hmm word er af en toe wel beetje onzeker van maar goed dan hou ik me maar snel voor dat t er allemaal bij hoort!
Ik heb het snachts, en nu lig ik op bed, en ben kotsmisselijk!!! Zit nu zo ongeveer op de dag dat ik vorige keer een miskraam heb gehad, dus vandaag ben ik al tig keer naar de weecee geweest om te checken... Morgen ga ik shoppen, en dan ga ik een cb digi kopen
Oww he jakkes! Kan me voorstellen dat je al 1000x naar de wc ben geweest! Ik zou zeggen, ga lekker slapen! dan heb je geen tijd om je zorgen te maken en des te sneller is het lekker morgen!
Ik heb ook geprobeerd een foto te plaatsen, maar ik heb gewoon geen idee hoe. Kan iemand dat vertellen??(A) Beetje oenig, maar kom er niet uit. Merk wel al een klein verschil met mn normale 'buikje', ben niet de slankste dus ik heb al wat van mezelf. Maar dit is toch wel anders
je kan meer opties doen , en dn bij het paperclipje foto toevoegen... of in je album zetten en dn de link plaatsen x
mooie buikjes! Komen jullie of zitten jullie ook al in het januari mama's topic? Lijkt me leuk om daar te kletesen en hier echt alleen buikjes...zo was het bedoeld toch? Zie jullie daar!! (tis wel druk.....)
Wat een lieve buikjes komen er al voorbij! Hier nog geen buikje te bekken, ja van mijn vorige zwangerschap haha!
Hey dames.! Ten eerste van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik ben op dit moment 5 week zwanger en er valt nog niet echt wat te zien maar vind dit een hartstikke leuke topic. En sommigen hebben al super mooie buikjes.! Succes met de zwangerschap allemaal en ben benieuwd naar nog meer buikjes liefs Assen89
ik zet vanavond er ook nog een foto op. want die van mij is nog wel weer een keer zo groot geworden! leuke buikjes allemaal. liefs