Januari 2012 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

In het jan. 2012 clubje-kletstopic word je weggewieberd omdat het een zogenaamd besloten clubje is al. Dus ik blijf maar hier schrijven dan ?
    Of helemaal niet meer..

Op zo'n manier heb ik weinig zin in nog dan...

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
  3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ohh ja ik zie t al dat andere topic, nja vind dat ook wel vreemd mja! dan kom je toch lekker bij dat topic hierboven heb de link voor je neergezet!:D

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Raar zeg.... kom maar lekker naar januari 2012 mama's

5. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Dag dames, hier ook een januari mama (als het allemaal goed loopt natuurlijk). Ik weet niet precies hoe ver ik ben, ik schat 't op een maand. Ik testte op 6 mei (licht) pos. en heb er daarna nog 3 gedaan en alle 3 pos. Donderdag ga ik naar de huisarts maar ik moet zeggen ik knijp 'm toch wel een beetje. Ik ben namelijk 35 jaar en ben echt bang dat het misgaat. Eigenlijk moet je daar niet aan denken en er vooral van proberen te genieten. Gelukkig nog niet echt noemenswaardige klachten. De symptomen die ik heb schaar ik onder lichte symptomen; lichte kramp in onderbuik, winderigheid, wat gevoelige borsten maar niet echt storend oh en natuurlijk een abonnement op de wc hebben. M'n collega's op m'n kamer (die het nog niet weten) zagen mij vandaag af en aan naar de wc gaan. Hmm... hoe lang zou het duren voordat ze iets vermoeden?;) Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap, leuk om met meiden te kletsen die in dezelfde fase zitten!:)

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat leuk om al buikjes te zien van de januari mama's.
    Ik plaats er een zodra ik een mooie echo heb gehad ;)

7. Goud

Goud Lid

21 apr 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Blue
    Hey hallo ik ben ook naar dit topic gegaan. Heb je morgen je echo? Spannend......

Wij hebben volgende week een echo bij de gyn:). Ik blijf de gehele zwangerschap onder controle omdat ik een hoge bloeddruk heb en daar medicijnen voor gebruik. Ik zit volgende week in mijn zesde week, normaal een afspraak met 7 weken maar dan is net mijn man weg voor zijn werk twee weken dus mochten we eerder komen....ook erg spannend.

Ik vind het zo moeilijk mijn mond te houden.....

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ goud, morgen idd een echo.
    Vandaag heeft de vk uitwendig geprobeerd, maar dat was nog niet zichtbaar, dus morgen inwendig bij de gyn.
    Heb nu 2 keer (gister en vandaag) een klein beetje bloed verloren en vanwege mijn mk hiervoor krijg k extra echo's!

9. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    @Blue, heel veel succes morgen ik kan me goed voorstellen dat het dan niet helemaal zorgeloos is voor jou! Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

@Goud, hou op schei uit. Ik zou het bijna tegen elke voorbijganger willen zeggen.;)

Ik heb morgen m'n eerste afspraak bij de ha en ik knijp 'm wel een beetje. Ik ben wel erg benieuwd of de huisarts dmv een bloedtest kan bepalen hoe ver ik ben. Omdat ik ook nog helemaal geen echt heftige symptomen heb twijfel ik er wel eens aan of ik wel zwanger ben terwijl ik toch echt 3 positieve testen in handen heb gehad. Wellicht is het idee nog niet helemaal bezonken of zo.;) Hopelijk hoor ik morgen of ik een januari buikje ben maar volgens online berekeningen ben ik van 5 t/m 7 januari ongeveer uitgerekend. Ik heb namelijk een zeer onregelmatige en lange cyclus dus ik heb een soort marge genomen.

10. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    abbo

11. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Maakt ik me ook wel zorgen over ja... Maar nu kan ik mooie baby uggs kopen:D:D
    En als die uk dan iets groter is, wordt het lente en gaan we lekker de hele dag wandelen:)

12. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Mijn buikje van 6 weken. Hij is nooit helemaal plat geweest maar nu is dat uitstekende bobbeltje dat normaal een vetkwabbeltje was, hard:D
    Bekijk bijlage 150183

Heb het nog niemand in mijn omgeving verteld, maar omdat mijn buik een beetje hard aanvoelt en al een klein beetje uitsteekt wil ik er de hele tijd aan voelen.. hopelijk valt het niemand op;)

13. Goud

Goud Lid

21 apr 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    #93 Goud, 12 mei 2011
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
    @blue
    Suc6 & Sterkte vandaag bij de echo! Ik zal aan je denken...hopelijk laat je even weten hoe het is gegaan

@ona
    Ook suc6 bij de ha vandaag!
    Wij zijn ongeveer even oud zoals ik het lees, ik ben net 36
    Spannend allemaal.....

14. Assen89

Assen89 Lid

7 apr 2011
    43
    0
    0
    Assen

Wat toevallig ik zag staan dat je 31 mei ook voor de eerste echo heen moet me to.! :D
    Gaan de dagen dan ook niet zo ontzettend traag bij jou ?
    en heb je al veel last van kwaaltjes of valt het nog mee

groetjes

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mooi buikje kaarr!! :D

16. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    wat duurt dat ontzettend lang zeg.. pfff.. ik wil hem gewoon nu! haha! ik heb niet echt last van kwaaltjes. Beetje moe, klein beetje misselijk. En jij?

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mooie buikjes meiden... zal hier binnenkort ook komen spammen.. maar mijn buik is vooral restant van 2 zwangerschappen waar kanjers van 8,5 pond uitkwamen....

18. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    leuke topic!

hier ook januari 2012 mama van 2e kindje! hopen dat alles goed gaat!

heb vandaag een echo ivm met vorige maand miskraam.. ben nog maar 5wkn2d.. maar vind t tog spannend!!

19. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoopte op duidelijkheid, maar dat heb ik nog totaal niet :(
    Er was wel een zwart gat te zien waar een vruchtje in zou kunnen groeien, maar er was nog niets zichtbaar :(
    Kon zijn volgens de gyn dat ik toch nog maar 5 weken zwanger ben en dan is er vaak ook nog niks te zien.
    Tja zou kunnen aangezien ik geen ongi heb gehad sinds mk...dus weer afwachten.
    Krijg nu dinsdag weer een echo bij de vk en over 2 weken weer de officiele bij de gyn.
    Heb wel bloed moeten prikken dus morgen even bellen voor de uitslag van mijn waardes....
    Hmm tja wachten is het enige dat ik kan doen.

Moes was er bij jou wel al wat te zien op de echo??

20. girl21

girl21 Niet meer actief

je krijgt wel veel te verduren de laatste tijd he..
    ik ga voor je duimen hoor!

Deel Deze Pagina