Of het er maar 1 is ? Dat weet ik niet. Wel dat ik mijn ei 29 april heb gehad (dankzij ovutests en tempstijging). 10 juni pas eerste afspraak (ben dan 8 weken) maar weet niet of ik dan een echo krijg (doen ze daar pas met 10 weken )... Moet zeggen dat ik ook wel idioot vroeg al positief heb getest, weet niet of dat wat met mijn buik te maken heeft ? Op 3w0d positieve bloedtest en 3w2d duidelijk positieve k2v5 test. Geen tuurstreepje gehad, nee direct erg duidelijk...
Hoi meiden, Mag ik ook meedoen ? Ik ben op 1 januari 2012 uitgerekend, dus nu 6+5 wkn zwanger! Iedereen van harte gefeliciteerd! Dit is mijn tweede zwangerschap en ik heb het gevoel alsof mijn buik enorm hard groeit! Ik zal snel een foto plaatsen!
ladys ik eld me ook aan ik ben uitgerekend op 22 januari. Bij mij zie je nog niets hoor!!zodra ik een buikje krijg dan zien jullie een foto verschijnene!!!
wt grappig te zien dat jullie echt al buikjes hebben en selena jij hebt ook al een heel buikje he!!! Wat leuk, nu is mijn vraag hoeveelste kindje is dit voor jullie !!! Wij verwachte de 2e en ze zeggen dat het met een 2e ook vaak sneller gaat he!!!
wouw jullie buikjes zijn echt al mooi zeg! Ik heb nog een vetbuik haha maar volgens mij wel al iets opgezet. Hopelijk gaat het allemaal wat sneller als bij de eerste toen had ik pas bij de 30 weken een buik
Wat een mooie buiken hebben jullie al! Zodra hier een mooie buik verschijnt dan volgt er een foto, merk al we dat broeken strak gaan zitten. gaat erg snel deze keer.
Wow echt al mooie buikjes te zien zeg. Hier nog niks, heb helaas genoeg overblijfsel van mijn vorige 3 zwangerschappen Dus ben bang voorlopig nog niet echt een mooi rond buikje te krijgen.