Januari 2012 buikjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Delilah86, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    haha ik heb geen enkele zwangerschap gehad, maar gewoon een dikke buik, ben namelijk VOLslank... daarom durf ik ook niet echt een foto te plaatsen....

2. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal straks eens foto's laten zien van 1e buikfoto laatste kind en de laatste buikfoto. Die was al groot ben benieuwd hoe groot hij nu dan word. Elke zwangerschap lijkt hij steeds groter te worden ;)

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    moi, ik heb het toch ook gedaan....heb je mijn buik gezien? Ik ben ook...heel erg volslank hahaha...en beetje rolletje van de zwangerschap van ons meisje.

4. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 1e buikfoto vorige zwangerschap met 14.5wk

5. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier laatste foto van vorige zwangerschap 37wk

6. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    #146 Ona, 14 mei 2011
    Laatst bewerkt: 14 mei 2011
    Wow Berdje jij had een mooie zwangere buik tijdens je vorige zwangerschap.

Ik moet zeggen dat er bij mij ook nog niet echt veel te zien is. Hoewel ik er niet zeker ben of ik nog wel zwanger ben.

Ik was gisteren bij de verloskundige voor een vervroegde echo na kramp en (bruin)bloedverlies. Waar ik me eerst zorgen maakte over het bloedverlies, maak ik me nu vooral zorgen over het vruchtje. Ten eerste was er nog niet echt iets te zien aangezien ze het schat op 5 weken en een paar dagen. Er was enkel een lege holte zichtbaar wat vermoedelijk het vruchtje is. Ik had diezelfde ochtend nog een test gedaan van Clear Blue en kwam op 4 - 5 weken dus lager dan haar inschatting wat ik dus niet helemaal vertrouw (mogelijk is mijn HCG wat gezakt). Ze heeft toch de echo gedaan om het bloedverlies te traceren. Ze zag verdikt baarmoederslijmvlies wat een teken is van zwangerschap en uiteindelijk de lege holte (van 4 mm). Dit lag echter heel erg laag, vlakbij de baarmoederwand en was op weg naar de uitgang. Ze gaf aan dat dit geen goed teken is en een aanwijzing kan zijn voor een (vroege) miskraam. Omdat het nog te vroeg was om het vruchtje te zien alsook hartactie moet ik over 2 weken terugkomen voor de herhaalecho. Het is dus afwachten. De kans dat het misgaat is vrij groot. We hopen maar op een wonder! Wel lastig hoor die onzekerheid. Ik probeer er maar niet al te veel aan te denken maar als de hormonen door je lijf gieren is dat toch niet zo makkelijk. Wordt vervolgd dus... Ik hoop voor jullie dat jullie lekker zorgeloos kunnen blijven genieten van jullie wondertje(s) in jullie mooie buiken!! :)

7. Berdje

Berdje Actief lid

9 mei 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ona: Jeetje meid, nog steeds onzeker dus.
    Ik hoop echt voor je dat het vruchtje zich laag genesteld heeft en dat het idd te vroeg was voor een echo.
    Dikke knuffel.

8. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Dankjewel Berndje inderdaad nog steeds geen zekerheid. Het is heel moeilijk om de duur van de zwangerschap te bepalen vanwege mijn zeer onregelmatige en lange cyclus. Dit kan pas als er een vruchtje is. Ik hoop maar dat het zich ontwikkelt tot een vruchtje. Weet jij of dat vaak voorkomt (in een vroege zwangerschap) dat een een vruchtje zich laag nestelt? En kan dat geen kwaad?

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik maak er vandaag wel een hihi!

10. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Hoi meiden, helaas moet ik dit clubje verlaten omdat ik vandaag een miskraam heb gehad. Had al twee dagen last van (bruin) bloedverlies maar vandaag heeft het doorgezet met erge buikpijn en veel rood bloed met stolsels. Heel veel succes met jullie zwangerschappen!

11. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Jeetje meis. Heel veel sterkte!

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    sterkte kaarr...

13. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0
    #153 ukkie2012, 15 mei 2011
    Laatst bewerkt: 15 mei 2011

Hey Ona,

Ik heb me net aangemeld op de site ivm vragen over mijn eigen bruinverlies. Ben nu vandaag precies 6 weken zwanger maar als sinds afgelopen woensdag wat bruinverlies. Het is bij mij vooral 's ochtends. Wat kan het je onzeker maken he. Ik heb toch ook veel goede berichten gelezen. Toen ik gister onder de douche stond liep het er zo uit, ik heb dan ook de hele dag zitten huilen. Toen toch even tot mezelf gekomen. Wat niet goed is...geeft je lichaam aan...en zal het ook afstoten. Wat natuurlijk alleen maar goed is maar zo ontzettend verdrietig!! Je bent juist zo gelukkig nu! Zet wel een domper op je gevoel he. Maar ik ik de verloskundige gebeld en mag langskomen voor een vervroegde echo. Zal je wel een beetje meer zekerheid geven. EN ....wat ik heeeel veel heb gelezen: bruin is oud! Het is pas erg met helder rood, klontjes en erge krampen. Dan is het net als een kraan open staat heb ik gehoord. Er gebeurt gewoon veel nu van binnen en met het minste op geringste gaat het bloeden. Het zal niet veel zijn maar een beetje lijkt soms al veel! Ik heb gelezen dat sommige vrouwen het de hele zwangerschap hebben. Mijn zus had zo iemand op haar yoga, 9 maanden lang bloeden (niet eens bruin). Je baarmoeder groeit snel...kan scheurtjes geven in de haarvaatjes....
    Nou...ik ben stiekem blij dat ik niet de enige ben en hoop je nu ook een beetje een hart onder de riem te hebben gestoken!!! Zet hem op...ik doe met je mee ok;)????

Ukkie2012

14. ukkie2012

ukkie2012 Lid

15 mei 2011
    45
    0
    0
    jeetje Kaarr....wat erg...veel sterkte...

15. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    ooh Kaarr :(:( wat een jammer nieuws! heel veel sterkte voor jullie en een hele dikke pletknuffel! :(:(

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kaarr heel veel sterkte! Vreselijk dit bericht te lezen.

17. girl21

girl21 Niet meer actief

@ kaarr heel veel sterkte hoor!

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Kaar sterkte weet hoe je je volet ik heb vorige maand een miskraam gehad gelukkig be ik meteen weer zwanger maar de angst heb ik nu ook wel hoor, dus ik zal blij zijn als ik deze week door ben dan ben ik een stuk geruster,
    maar we wcahten af hier geen bloed of dergelijke wel af en toe last van me onderbuik maar ja dat hoort ook weer bij een zwangershap, dus we zien wel ik wens je veel stekte en hoop voor je dat je net zo snel zwanger bent als mij!!!

19. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Oh wat vreselijk om te horen heel veel sterkte Kaarr!!

20. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Dank jullie wel meiden voor alle steunbetuigingen. Ik ben er echt van slag van. Mijn eerste zwangerschap. Gisteren aan mijn (schoon)ouders en beste vriendinnen verteld en vandaag het vruchtje verloren..:(

Deel Deze Pagina