Bedankt voor je bericht Ukkie! Ik herken het wel een beetje. Het stomme is, na mijn echo maak ik me niet zozeer zorgen over het bloedverlies maar meer over de plaats van het vruchtje. Deze was al de weg naar de uitgang aan het zoeken zei de vk letterlijk. Eigenlijk was het nog wel wat vroeg maar het vruchtje (in de vorm van een zwarte holte dus er was nog niet echt sprake van een vruchtje) lag vlakbij de baarmoederwand in de buurt van de baarmoedermond. Ze gaf daarom aan dat er sterke aanwijzingen zijn voor een mk. Ik blijf toch nog op een wondertje hopen hoewel ik ook al vanaf donderdag elke dag bloedverlies heb gehad. Gelukkig nog wel voornamelijk bruin. We moeten elkaar maar gewoon steunen. De natuur bepaalt het uiteindelijk daar doe je niks aan en is inderdaad in essentie goed! Een virtuele knuffel van mij.
Bedankt voor je bericht Ukkie2012! Ik herken het helemaal. Het stomme is, na mijn echo maak ik me niet zozeer zorgen over het bloedverlies maar meer over de plaats van het vruchtje. Deze was al de weg naar de uitgang aan het zoeken zei de vk letterlijk. Eigenlijk was het nog wel wat vroeg maar het vruchtje (in de vorm van een zwarte holte dus er was nog niet echt sprake van een vruchtje) lag vlakbij de baarmoederwand in de buurt van de baarmoedermond. Ze gaf daarom aan dat er sterke aanwijzingen zijn voor een mk. Ik blijf toch nog op een wondertje hopen hoewel ik ook al vanaf donderdag elke dag bloedverlies heb gehad. Gelukkig nog wel voornamelijk bruin. We moeten elkaar maar gewoon steunen. De natuur bepaalt het uiteindelijk daar doe je niks aan en is inderdaad in essentie goed! Een virtuele knuffel van mij.
Kaarrr: Heel veel sterkte meid! Ona: Het kan wel hoor, maar hoeveel het gebeurd weet ik niet. Ik hoop echt voor je dat het zich verder ontwikkeld en je nog 8 maanden zwanger mag zijn.
Nou lieve januari mamma's...vandaag een wat minder bericht....toch weer bruinverlies en nu vanmorgen werd het zelfs rood. Wel donkerrood, maar ja....rood is rood. Daarna niks meer. Heb volgens mij nu ook wat 'rare' krampen. Ik heb me er al bij neergelegd....volgens mij gaat dit niet goed komen. Is dat dat ene gevoel wat je dan als moeder hebt? Dat je op de een of andere manier weet dat het mis gaat? Heb lekker ff gehuild vandaag. Mijn klein aantal collega's weet ervan. Toevallig afgelopen week het 'blije' nieuws verteld maar nu dan dikke tranen. Gelukkig zijn ze lief want die steun heb je wel nodig. Van de verloskundige moet ik nu een week wachten (mocht het niet doorzetten) en dan weer bellen. Voor nu geen echo, had zo weinig zin. Jullie vooral heeeeel blij zijn!! Want dat gevoel is zooo leuk!! Mis het nu al Liefs Ukkie
oh ukkie nee. Sterkte, maar wie weet? Meiden hoop idd dat mn buikje genoeg zegt en dat t fijn doorgroeit!
sterkte meis, en ja idd ik had ook zo gevoel vorige maand at ik wist dat het niet goed was, en tuurlijkheb ik gehuild toen ik het verloren was, maar het was heel stom net of ik wist dat het moets gebeuren ofzo, sterkte meis
Even een vraagje, wie van jullie heeft er ook last van eenbeetje witte afscheiding!! Het is niet veel af en toe een klein beetje, weet niet meer of ik dit met me zoontej ook had, volgens mij alleen wat later n de zwangerschap maar niet al zo vroeg!!
Hier ook een beetje... En mn buik? Nou ik rijg mn broeken niet meer dicht zeg! dit is het resultaat met 5 weken en 3 dagen...