Januari 2012 mama :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bo0tjeee, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Ik doe niet mee met moeders voor moeders dit vooral omdat ik eerst nog niet wist hoe ver ik was en tegen de tijd dat ik dat ongeveer wist enorm misselijk word van elk vies geurtje, als ik naar de wc ga spoel ik altijd het plasje zo snel mogelijk door om niet te kokhalzen of zelfs over te geven:). voel me er wel schuldig over maar het lukt me gewoon niet om het op te vangen

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik heb morgen mijn echo.
    het is heel stom maar ik ben best zenuwachtig.
    Ik bloed helemaal niets dus daar ligt het niet aan.
    Maar de laaste weken kon ik echt niet over snoep en zoetgheid en nu eet ik dat wel weer en ben dus bang dat het niet geod is.
    Misschien een belachelijke reden , maar door mijn mk en ik zo onzeker!!
    ik hoop dat alles goed is morgen om 15.45 moet ik er zijn.
    Wilde jullie even op de hoogte brengen lefs mamavand

3. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    Hai Mamavand,

Onzekerheden om wat voor reden dan ook zijn niet gek, ga je niet daar ook druk om maken :)

Ik zal morgen aan je denken, en ik duim voor een prachtige echo voor je.

Hou je taai, em neem nog een dropje en laat je morgen wat horen?

@bo0tjeee: Hoop dat alles in orde is daar.

Liefs,

4. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    MamavanD, succes vandaag! Zullen toch wel gezonde spanningen zijn. Het is altijd fijn als je de echo hebt gehad, heb je het weer even gezien :)

Picaris, hoe gaat het met jou.

Hier z'n gangetje. Wel onwijs moe en telkens draaierig. Vanmorgen een uurtje langer blijven liggen in m'n bedje, kon er echt niet uitkomen.

Gisteravond bij m'n moeder geweest, altijd gezellig. Die kon het weer niet laten en had alweer(!!!) kado's gekocht, haha. Een knuffel van lapjes zeg maar met verschillende motieven, een giraffe. Een soort van fee hanger voor boven het ledikant, die beschermt. En een boekje met allerlei info voor de 1e 4 maanden als de kleine er is. Echt super lief weer, haha.

5. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

ook ik voeg me bij jullie clubje. Ik ben volgens de VK op 11-01-2012 uitgerekend. Donderdag mijn eerste echo dus heel erg spannend.

groetjes

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Inya, spannend hoor! Ik mag morgen, hihi.

7. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Bo (ik ben lui dus ik kort af hahahah :))

jee idd spannend. Ben wel jaloers. Ik wist niet dat wachten zo lang kan duren. Gelukkig mag ik vanaf morgen de Angelsound van een vriendin lenen (ik moest wel beloven dat ik hem niet vaker dan 1x p/d gebruik) dus ik hoop morgenavond het eerste levensteken van mijn ukkie te horen

8. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Spannend Inya. Ik heet ook Bo, dus dat scheelt, hahaha.

Kan je dan nu al het hartje echt horen? Spannend hoor! Ik heb ook zooooo'n zin in morgen!

Ik merk wel dat ik soms gestrest ben. Ik heb psoriasis op m'n hoofd, en dat wordt nu erger. Irritant!

9. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

wat naar dat de psoriasis erger geworden is. Maar goed nog 6,5 maandjes en dan wordt het vast wel minder.

Als het goed is moet je het hartje nu al kunnen horen mits ik uk kan vinden, want dat is altijd de vraag bij die dopplers. Vandaar dat ik het niet vaker dan 1x p/d mag proberen anders ben ik na 5x proberen helemaal gek hahahaha. Met mijn geluk besluit ukkie om te gaan zwemmen en dan heb ik pech. Dan moet ik toch nog een dag wachten hahahaha

10. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Inya, mijn baarmoeder zou erg diep liggen, daardoor zag ze al amper wat met de 1e echo. Toen inwendig, toen was het zelfs nog zoeken, haha.
    Ik had van de week wel het gevoel dat ik 'm voorin m'n buik voelde.

11. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo:
    Hahahah

ja dat kan ook gebeuren. Ik weet het dus nog niet, omdat donderdag mijn allereerste echo is. Blijkbaar vonden ze het na 2 miskramen nog niet nodig om alles te controleren. Maar goed. Ben benieuwd of ze het dan morgen wel meteen bij je kunnen vinden. Oftewel dat je baarmoeder meer naar voren ligt

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik zou eigenlijk nu qua rekenen 11 weken zijn, maar toen ze keek heeft ze me 2 weken terug gegooid ;) Was nog een stuk kleiner.

13. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou en dan gooien ze je bij deze echo misschien wel twee weken vooruit (hopelijk niet te hard :p) het is toch wat. Ik benieuwd wat ze over mijn tijd zeggen. Hoever ik heen ben. Of ik goed gok of niet want dat is natuurlijk de vraag

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Meiden ik weet niet hoe het zit oor metd ie echo's.
    maar ik weet zeker wanneer ik wel en niet sex heb gehad
    Ik heb dus na 1 mei geen seks gehad (wat een bevruchting zou kunnen zijn geweest Met condom namelijk). 13 mei al posi getest en volgens de gyn heb ik posi getets terwijl het kindje nog verwekt moest worden heel vreemd allemaal!!
    dus ik ben ook benieuwd of ik vandaag naar voren word gezet.
    ik dacht zefl vandaag 9 weken te zijn dus even afwcahten!!
    Maar wat me banner zegt dat is volgens de gyn!

15. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamavand

k snap je verhaal niet helemaal. Je hebt 1 mei voor het laatst sex gehad maar met condoom? En daarna niet meer? Maar wel zwanger? Leg het nog eens uit. Ik ben wat dommer sinds ik zwanger ben (hersencellen gaan naar baby). Bij de echo kunnen ze aan de hand van de grootte van het kind ong. zien hoe oud het is omdat de meeste ukkies even hard groeien. (als ik het verkeerd uitleg moeten de moeders me maar even corrigeren)

16. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Je gyn zal het vast wel weten. Op de volgende echo zal het wel duidelijker worden dan. Wel apart met de manier van testen en bevruchten, haha.

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Wij hebben na 1 mei alleen nog seks gehad met een condoon dus ik heb 30 april nog sex gehad zonder bescherming.
    maar toen dachten mijn man en ik van weetje misschien beter 1 maand overslaan na me mk van 17 april.
    dus ik was de week vanaf 9 mei tot 13 mei zo ziek als een hodn dus ik getest en ja hooor positief zwanger 1-2 weken.
    dus ik 1 week later weer een test gedaan die zei zwanger 3+
    toen kwam ik bij de gyn en die zijn dat ik maar 4 weken en 3 dagen zwanger was bij mijn eerste echo heel raar ik dacht zefl toch al wel 6 weken te zijn ook na aadleiding van de tetsen.
    Dus ik zei hoe kan dat dat dan heb de 13 e al posi getest maar daar had hij geen verklaring voor!
    oh ja en het is geen oud hcg want ik 21 april uitslag bloedonderzoek en die was >1
    dus het was geen oud hcg want k hda ook al nega getest.
    en dat kon zo snel volgens de gyn omdat ik dus als heel snel een mk heb gehad ik waarschijnlijk na bevruchting al afgebroken!

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ja idd heel vreemd want ik heb 23 mei mijn eerste echo gehad en die gaf aan 4 weken 3 dagen als je dat terug rekend houd in dat ikal posi tetsn terwijl het nog gemaakt moest worden!!!
    heel vreemd dus

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

oh ja het zou dus inhouden dat ik met 2 weken en 4 dagen al posi getst zou hebben dus dat ik al met 9 dagen voor nod posi getest.
    dat is volgens de gyn ook onmogelijk noou ja we zien wel wat er vanmiddag uitkomt!!

20. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    aha nu vat ik hem. Sorry. Nou dan hoop ik echt dat ze tijdens de echo uitsluitsel kunnen geven. Maar wat vreemd dat ze zeggen dat het niet zou kunnen. Misschien maakt jouw lichaam gewoon heel vlot dat hormoon aan. In ieder geval ook spannend die volgende echo

Deel Deze Pagina