Januari 2012 mama :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bo0tjeee, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Gezellig Blondy!
    Wij schelen 1 dag van elkaar zie ik, hihi. Ik ben 9 weken en 5 dagen :) Gaat al best snel eigenlijk.

Hier al meiden die dingen hebben aangeschaft?

2. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    Bootjee,

ja op zich gaat het snel, het leek als of het nooit 10 weken zou worden, maar dan nu echt bijna.
    dan nog twee weekje en het eerste trimester is voorbij.
    dan geloof ik valt er wel wat last van me af hoor.
    Heb je al geshopt?
    Ik wel hoor, een heel zacht lichtblauw babypakje gekocht, gestreept tshirtje erbij, maatje 50!
    En een slab waar op staat: mijn papa is toevallig de allerliefste. Gekocht voor mijn vriend.
    Wil eigenlijk wel meer kopen.alleen neutrale kleertjes vind ik minder leuk.

3. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

Hier alles oke, behalve s avonds helemaal versleten. heb vandaag ff wat in huis gedaan maar nu half gaar op de bank.

Hebben jullie ook enorme drang als je ergens bent om wat leuks te shoppen voor de kleine?
    Ik moet me echt inhouden anders zou ik alles al kopen

Donderdag afspraak bij de verloskundige en maandag 4 juli een anfspraak voor een echo, spannend, ik kijk ernaar iot

4. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    #84 bo0tjeee, 26 jun 2011
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
    Bijna iedereen weet het al dat ik zwanger ben. Ik kon het echt niet voor me houden. En mocht het ooit fout gaan, dan zijn ze tenminste op de hoogte. Vind ik wel een fijn idee.

Ik heb al een ledikant en commode. Verder ook al een bad-standaard. En al cadeaus gekregen. Een pakje en mutsje, wat knuffels, een geluks-fee om boven de wieg te hangen, boekje enzo. Echt super lief.

Verder zijn we vandaag naar de Apenheul geweest. Het is zo'n gek idee dat we daar de volgende keer waarschijnlijk met een kleintje lopen :p Ik ben wel snel helemaal kapot. Normaal stelt zoiets niets voor, aangezien je lekker relaxed loopt. Ik ben gebroken, haha.
    Maar dat merk ik met winkelen ook. Ik ben zoveel sneller moe. Over een paar weekjes wordt het als het goed is minder lees je op internet :)

Bijna 10 weken al zwanger. Kan het soms nog steeds niet bevatten. Vriendlief soms ook niet. Ik dan net wat meer omdat ik natuurlijk al die gekke kwaaltjes heb, haha. Ook al heb je alles op de echo gezien.

5. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb niets gekocht maar al wel het één en ander gekregen. En kinderkamer is al meer of minder compleet omdat mijn moeder nog veel had staan van mij als baby. Ze heeft wel een nieuw bed besteld. Verder heb ik van een vriendin al 5 rompertjes 50/56 gekregen. Van mijn broertje (15jr) een rompertje 62 van mijn moeder nog een paar kleertjes die vroeger van mij waren. Van mijn schoonzusje een thermometerspeen en een badthermometer. En mijn vriend heeft een knuffeldoek gekocht.

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ook leuk hoor Inya.

7. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach ja. Ik heb het bij veel vriendinnen gezien. Allemaal nieuw spul gekocht alleen al voor kinderkamer €1000,- uitgegeven en na 2/3 jaar kan het kind niet meer in het wiegje. Dure investering. Dat geld doe ik liever op de spaarrekening van de kleine. hahaha. Ons ben zuunig :D

8. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik ben ook zuunig hoor!

Ik heb m'n commode en ledikant van marktplaats voor 150 euro ipv 1000 euro nieuw. Likje verf en het is als nieuw.
    En heb de badstandaard voor 10 euro ipv 40 euro nieuw, nooit
    gebruikt door die mensen.
    En ik krijg de kinderwagen te leen van m'n nichtje. Dus dat scheelt al iets van 1000 euro ;) En het is net zo mooi en leuk!

9. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zo denk ik er ook over. Bovendien, als ik bedenk dat ik ook al op die commode gelegen heb hahaha. Dat ding is 40 jaar oud maar oerdegelijk en lekker hoog. Ik heb wel geluk dat ik niet hoef te verven, dat doet mijn vader hahaha. Alleen kinderkamer verven en alles binnen laten brengen. Kinderwagen en maxicosi krijg ik 2dehands van mijn tante. Die had ze nog staan.

10. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Kijk, da's ideaal he!

11. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heerlijk. Ach ja. Nog eventjes. Een klein halfjaartje. Wat gaat dat eigenlijk snel als je bedenkt dat in bv mijn geval de eerste drie maanden al om zijn.

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Gaat best hard inderdaad. Ik al op een kwart :D

13. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen. Allemaal lekker geslapen? Ik wel prinsheerlijk. Vijf uurtjes achter elkaar. Dat is voor het eerst in 3 maanden. Heeerlijk. Gisteren heeft vanaf vijf uur de airco op de slaapkamer gedraaid, dus toen ik naar bed ging was het verrukkelijk koel. Vanmorgen pas om 5 uur wakker daarna kon ik nog lekker 2,5 uur slapen. Heerlijk. Nou ik ben weer aan het werk op deze snikhete dag. Ik wens iedereen sterkte pffff

14. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Inya, wat lekker dat je zo hebt geslapen!
    Ik heb verschrikkelijk geslapen, veel wakker en maar draaien. Heb geen arico. En toen ik vanmorgen wakker werd was ik helemaal draaierig en ziek.

Dan flikken ze me ook nog een naai-streek op de zaak, ben er ff helemaal klaar mee!

Ik werk bij een transportbedrijf, en de ritten die worden gereden worden op een lijst gezet met de auto die het heeft gereden. Ik heb ik het gister bekeken dat er een verkeerde auto staat, hebben ze heel sniekie het uit mn la gehaald en stiekem veranderd. En als ik dan vraag of ze het al hebben veranderd, zegt die persoon, "nee hoor, dat heb je zelf erop geschreven". Terwijl het heel mijn handschrift niet is en ik gister nog gekeken heb. Gister stond er "7" en vanochtend opeens "h3".
    Eng gedoe.

15. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo, ahh gedver. Dan heb je er meteen geen zin meer in. Fijne collega's. Nee dan zou ik ook geen zin meer hebben. Ik vraag me dan ook af wat het nut ervan is. Geef gewoon eerlijk toe dat het fout was en dat je het veranderd hebt. Is toch geen schande? Fouten maken is menselijk. Nou doe maar lekker rustig aan en laat de boel de boel wezen.

Airco heb ik vorig jaar 2de hands op de kop getikt voor €25,- via marktplaats. Ideaal voor dit soort nachten.

16. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Zooooooooo! Dat doe je goed zeg met die airco, haha.

Ik heb wel een collega nog achter me staan hoor. Had ook nog op een post it gezet dat ik het moest nakijken en dit erbij geschreven, dus ik heb genoeg bewijs dat het stiekem is veranderd.

17. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat scheelt dan weer. Als je er maar niet alleen voorstaat.

Gewoon marktplaats in de gaten houden na de zomer, dan doen veel mensen hun oude (goede) weg

18. Blondy30

Blondy30 Actief lid

18 apr 2010
    432
    0
    0
    ha mama´s!

Hoe gaat het met jullie?
    Hier gaat het goed, tenminste met de baby wel.Ik lig ziek in bed, zwaar hoofdpijn, moe, misselijk. Deze week echo gehad en het was al een mooi mensje! Wauw wat is dat mooi!

19. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Blondy, fijn dat het met de kleine goed gaat. Maar wat vervelend dat jij je zo rot voelt! Hopelijk ben je snel beter.

Ik kots ongeveer 1 keer in de week. Vandaag erg moe en opgestaan met hoofdpijn, die is nu wel weg, af en toe nog een steek.

Van de week mezelf verwend en laarzen besteld in de aanbieding bij Dolcis, die komen vandaag via de pakketpost binnen als het goed is.

20. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blondy: goh wat rot dat jij je ziek voelt. Tis ook niet eerlijk he. Gelukkig dat het met ukkie goed gaat.

Deel Deze Pagina