Januari 2012 mama :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bo0tjeee, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Blondy, hoe gaat het nu met je? Alweer beter?
    En met de rest ook goed?

Ik ben dinsdag 12 weken. En de week erop weer een echo. Zin in!!! :D

2. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier prima. Ben nu 14 weken en de broeken gaan steeds strakker zitten. Vriendlief is bezig met de kinderkamer en ik ben bezig met mezelf hahahaha. 's Avonds weinig trek. Al helemaal geen zin in vette bek. 18 juli naar de VK en 23 aug. 20-weken-echo.

groetjes

3. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    ben op 8 januari 2012 uitgerekend (ongeveer) het blijft weer spannend en een wonder !

4. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Het is super!
    Ik merk ook wel dat ik dikker wordt al hoor, hahaha.

5. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi jmm welkom!

@ Bo ja met twaalf weken had ik het ook al een beetje, maar toen kon ik het nog redelijk voor elkaar rkijgen met de broeken. Nu moet ik wel heeel diep inademen voor ik de broek dichtkrijg :D en ben blij als ik 's avonds thuis gewoon de broek open kan laten

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Heb 1 hele strakke broek. Daarvan moet ik echt de knoop open doen tijdens het fietsen, anders doet het gewoon zeer, haha. Verder gaat het nog best goed, omdat ik bij veel broeken toch al een riem om moest ;)

7. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha dat scheelt. Nee bij mij niet.

Heb gisteren bij de c&a wel een lekker positiejoggingbroek gekocht voor thuis en een bloesje, maar kon verder niet veel vinden.:( De collecties zijn maar klein en er is al veel weg. Best balen dus. Misschien dat ik morgen een dagje vrij neem en nog eens ga kijken en anders zelf van een oude jeans een positiebroek maken.:(

8. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Inya, je kan toch ook naar H&M en Prenatal. Daar hebben ze vaak wat meer. :)

9. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo bij prenatal een broek gehaald in de aanbieding. H&M is mer voor de dunnere dames, want de grootste maat positiebroek viel toch te klein uit :( Bij bonprix maar een broek besteld. Bij babyplanet een leuk bovendeel gekocht (ook in de sale) ;) Dus het gaat al lekker. Maar denk er toch nog over om één van mijn gewone, comfortabele broeken om te fabriceren tot een Positiebroek.

Vandaag weer bij de VK geweest. Alles prima, hartje was heel duidelijk. Ukkie lag precies onder de navel. :)

10. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Inya, wat fijn dat je toch nog bent geslaagd voor een broek. En super dat de echo ook goed was.
    Ik heb 'm woensdag weer en ben erg benieuwd!

11. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel stil hier. Hebben alle januarimoeders vakantie :D

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja, stil he. Ik heb geen vakantie hoor, haha.

Gister weer bij de VK geweest. Hartje gehoord. Was echt zo gaaf! En toch even snel een echo. De kleine was zo groot geworden vergeleken vorige keer. Toen was het nog een blubje, nu zag je er echt een mensje in. De kleine zwaaide naar ons. En het mondje ging open en dicht. Was zo gaaf om allemaal te zien.
    Ben helemaal verliefd.

Ook moest ik nadenken waar ik wil bevallen, welk ziekenhuis. Want ik wil wel in het ziekenhuis bevallen. Had nu de keuze tussen Ijsselland ziekenhuis en Erasmus MC/Sophia. Ik ben vroeger in het ijsselland geweest na een paardrij ongeluk. Door dat ziekenhuis kan ik nu met 1 oog niet meer omhoog kijken. En van veel bekende ook erg slechte ervaringen gehoord. Dus daar wil ik eigenlijk echt niet heen. Elke cel in m'n lijf gilt hard NEE! Maar ik MOET me er wel inschrijven, omdat die het dichtste bij is. Mocht ik met spoed naar het ziekenhuis moeten, dan moet ik daarheen. En ik ga me dan ook bij Erasmus Inschrijven, daar wil ik wel heen.

Helaas ben ik de laatste week wel weer zieker. Elke ochtend weer onwijs misselijk. Als ik dan probeer te eten wordt het erger. Dus ik eet dan 3 hapjes boterham in de bus. En dan een uurtje later weer verder op de zaak. Dan gaat het wel redelijk. Soms ook na het eten weer onwijs misselijk, dus eet kleine beetjes.
    En dit allemaal terwijl het juist weg was. En nu ik in m'n 2e trimester zit zou het juist minder moeten worden.

13. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ook geen vakantie. Maak je maar geen zorgen om die misselijkheid. Bij mij verdwenen de meeste kuren pas met 15 weken. En nu ik 4 maanden zwanger ben komen er weer nieuwe die net zo lastig zijn hahahaha.

Ik ken het met de zkhen. Wij hebben hier eentje in het "dorp"(vindt het gewoon geen stad hahaha) maar daar hebben ze de afdeling opgeheven dus ik kan kiezen. Of 35 km naar Winschoten of 35 km naar Groningen. Pfff hoe verzinnen ze het. Eigenlijk wel jammer want hier zat vroeger een gyn. met wie ontzettend kon lachen. Maar goed. Hopen dat uk het lang genoeg volhoudt zodat mams rustig naar het zkh kan als het zover moet wezen, want ik wil eigenlijk helemaal niet thuisbevallen.

14. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    #114 Kimmy87, 22 jul 2011
    Laatst bewerkt: 22 jul 2011
    hoooi! ik kom bij jullie aansluiten, ben 26 jan. 2012 uitgerekend ben nu dus 13 weken en 1 dag zwanger!

hebben inmiddels 2 echo's gehad, mag 1aug. weer naar de vk!

dit is mijn 2e zwangerschap heb namelijk al een (1eiige) tweeling van 4,5 jaar!

15. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Kimmy, gefeliciteerd. Gezellig dat je mee komt kletsen.

Ik hoop snel minder ziek te worden. Kon vanochtend weer niet eten. Pas om 9 uur lukte het.
    Inya, wel bizar dat je zo'n end moet rijden zeg, jeutje. En wat voor klachten heb je nu?

Hier net een tosti kaas en snijworst gegeten. Bevalt goed tot nu toe, haha.

Gisteravond lekker met m'n moeder naar de nagelstudio geweest. Nieuwe tips laten zetten van Louis Vuitton. Echt super leuk!

http://img.nobodybuy.com/2008/06/19/protoint/212x212_p377874/louis-vuitton-designer-nail-tips-french.jpg

Ben er helemaal blij mee.

16. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    hoi bootje,

ben bij deze zwangerschap gelukkig lang niet zo misselijk als bij mn meiden!! toen kon ik echt de eerste 15 weken niks binnen houden!! zelfs geen slok thee!! dus kweet hoe je je voelt!!!... nu ben ik alleen misselijk als ik niks eet... als ik dan een cracker eet gaat het wel weer! moet alleen dan het eerste uur niet teveel bewegen haha..

ik heb wel erge last van buikkrampen... mn vk zei dat dat komt om het al mn 2e zwangerschap is, en je baarmoeder dan al groter is.. dus het zal wel!:)

Ik zag dat jij ook best een jonge mama bent! ik was net geen 19 toen mijn meisjes kwamen.. ben inmiddels 23!

liefs..

17. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja jong mama, ik ben 21 :) Maar echt overgeven doe ik niet, maar wel misselijk zijn.

18. Kimmy87

Kimmy87 Actief lid

4 aug 2010
    197
    0
    0
    Tilburg
    leuk!! succes verders met je zwangerschap!! wel grappig zijn bijna even ver!;)

19. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hihi, ja ik zie het.

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hoi meiden,
    Vandaag naar de stad geweest en bij dudok afgesproken met m'n vader. Hem had ik al een paar jaar niet gezien omdat ik er een tijd geen behoefte aan heb gehad. Nu ik zwanger ben begon het toch te kriebelen contact met hem op te nemen.
    We (ik, vriend & vader) hebben lekker wat gedronken en ik wat gegeten. Het was erg gezellig. Ook kreeg ik weer de beer die ik kreeg van opa en oma (papa's ouders) toen ik geboren werd. Echt super leuk dat ik 'm nu aan mijn kleine spruit kan geven. Hij is nog helemaal mooi en heel, echt super leuk.

Verder bij de dierenwinkel nog even een nieuwe halsband gehaald voor de hond en op de markt even een telefoon voor vriendlief simlock vrij gemaakt en een nieuw hoesje voor m'n BlackBerry.
    Ga zo lekker op bed tv kijken, ben kapot.

Deel Deze Pagina