hmmzzz.. je kan hem wel ophalen toch? dan zou ik gewoon mailen/bellen met bijv. ik wil hem (wanneer jij kunt) ophalen voor 50/60 euro? altijd afbieden! ( ik heb de quinny voor 60 euro!!! als ik hem er nu op zet heb ik er zeker 175 voor!!) echt proberen hoor! hoop voor je dat het je lukt!!
Jeej, de groene kinderwagen is van mij!!! Die mensen hebben alle tijd, dus het is goed als ik 'm volgende maand pas (volgende salaris) kom halen. Heb 'm voor 75. Dus dan met reiswieg en kan ook als kinderwagen en ook met adapter voor de Maxi Cosi. M'n moeder heeft de maxi cosi gekocht met die koeienprint Ben helemaal blij!!!
Bent er helemaal blij mee, haha. Vanochtend zowaar niet ziek. Het helpt op een of andere manier als ik 's avonds in bed een glas chocomel drink. Heel apart. Vanavond gezellig richting m'n opa & oma. M'n moeder heeft daar de maxi cosi neergezet en wat tantes hadden kado's achtergelaten. Ben benieuwd! Hoe is het met jou?
haha wel handig van de chocomel...! en lekker!! met mij gaat het ook wel goed vandaag... niet zo heel misselijk geweest! leuk!! cadeau's! veel plezier!
En als het goed is krijg ik vandaag of morgen ook m'n pakketje binnen met die schilderijtjes. En anders kan ik 'm volgende week halen bij het postkantoor
Hey meiden. Wij vanavond bij opa en oma geweest. De Maxi Cosi gehaald en kado's gekregen. Echt super leuk. Ze staan allemaal in m'n foto album. Maxi cosi ziet er super goed uit, inclusief regending, en het ruikt ook lekker fris. En dan nog gekregen: zelf gebreid vestje (tante 1), 5 delig setje met mutsje, pakje, broekje, jasje en en slabbetje en apart sokjes (opa en oma) En nog een pakje (tante 2). Echt super lief, de maxi cosi van opa en oma en m'n moeder. En van de week had ik van schoonouders al een jasje gekregen en de oude rammelaar van m'n vriend en een konijn met zo'n liedje erin.
hehe !! hoe is het met jou bootje???? ik ben maandagavond weer naar de vk geweest, hartje gehoord!! dat was allemaal prima!!! alleen was me bloeddruk ineens 85/130!!!!!!!!!! normaal heb ik altijd netjes 70/120... zelf aan t eind van me vorige zwangerschap!! de vk vond het nog niet zo erg... maar ik maak me best zorgen ben nu maar aan het zoutloos eten enzo... niet echt lekker maar wil echt dat gaat zakken.... liefs..x
Kimmy, maak je niet te druk joh! Die bloeddruk komt vast wel goed. Super dat je het hartje hebt gehoord hoor! Hier alles z'n gangetje. Gister een baaldag, alles ging fout en voelde me niet lekker en heb de laatste tijd wat meer hoofdpijn. Ik heb gister spaghettisaus uit de vriezer gehaald. Tijdje terug gemaakt van verse tomaten en uitje en andere kruiden enzo. Even pasta erbij gekookt en braaf gegeten. Lekker makkelijk en toch erg gezond. En dat makkelijk moet nu wel, heb nergens zin in. Op internet staat dat ik nu (15wkn) al 2.5 tot 4 kg aangekomen moet zijn. Ik ben tot nu toe alleen maar afgevallen. Woog van mezelf 71 kg ongeveer. Nu 68. Ik was eerst zelfs 66 kg. Vriendlief is trouwens sinds dinsdag aan het werk weer. In een stroopwafel fabriek. Erg zwaar. Maar het is voorlopig werk. Hij werk van 14.00 uur tot 23.00 uur (kwartiertje reistijd). Dus we zien elkaar niet zoveel nu,haha.
heey meis, weet dat ik me niet druk moet maken.. maja is zo moeilijk hihihi.. dat je bent afgevallen hoeft niet zoveel te zeggen hoor!! tijdens mijn tweeling zwangerschap ben ik ook eerst heel veel afgevallen en na de hand toen ik in zieken huis lag +/- 30weken was ik toen ben ik ook nog eens afgevallen... in totaal was ik aaan het eind maar 9,5 kilo aangekomen voor een tweelingzwangerschap... zolang je maar wel iets eet... het kindje snoept toch alles van jou weg... en vooral blijven drinken he!!! hoop dat je je snel weer fitter gaat voelen... ben ook zo moe en nergens zin in.... xx