Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy fijn meid!!! Geniet maar van jou mannen he!!! :) :) En natuurlijk van je bewegende buik!! :) Hier nog steeds stampjes... Mijn meid zal dan toch zachter zijn met haar mama :p :p hahaha
    @Marco oooow goed dat het niet waar is he :p :p Amai was effe schrikken hahaha :p
    @hier deze morgen om 6u stond Noah al aan mijn bed, mama beneden? Kzeg nee nee kom nog beetje dodo doen... Wilde hij tv op zeg nee beetje dodo ventje is nog veel te vroeg, dus hij valt terug in slaap en half u later zit mama alleen beneden :p hahaha Kan niet meer in slaap geraken :p :)

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @wen mooie buik!

@honger mmmm hahah dat heb ik hier ook, wel nog met vlagen misselijk, denk dat dat tot het bittere eind zal duren, maar niet meer dat het me belemmerd... ik eet alleen nog steeds geen stukken vlees haha

@MamaT, mijn zus kreeg bij de echo ook te horen dat er maar 2 aders in de navelstreng zaten ipv 3, bij een herhaalecho werd dit gerectificeerd, en bleken het er toch 3 te zijn... ik raad je wel aan om je rust te nemen... sterkte, ik duim voor jullie!

@all, ik verwaarloos jullie allemaal een beetje, het is hier reuze druk, en ik maak best lange dagen... gelukkig voor mij wel met een tukkie tussendoor elke dag (als het uitkomt overigens) en savonds zo rond 21 uur naar boven... alleen kan ik niet altijd meteen slapen... dus dat is balen... gisteren was ik heel moe! Echt dood en doodmoe! Ben dan ook om half 2 al naar boven gegaan en heb geslapen tot half 5!!!!!!!!! was waarschijnlijk even nodig... zo net een bakje brinta op, ff een laagje leggen, vandaag weer een hele hoop te doen!!

knuffel aan allen!

oww jaa, mijn joepie moment van gisteren: ik ben 22(+1) weken zwanger!!!!!!!!!

3. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Moi geniet maar van de momenten dat je even mag slapen meid!! :)
    Hihi ja ja de weken gaan snel he!! :)
    dikke knuffel terug meid!! :)

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Moi geniet inderdaad van je rustmomenten.

Eendje, geniet jij van je lekker lange dag, vroege vogel;)

Hier echt mega verkouden, niet fijn.... Zo'n vol snot hoofd... Iemand tips? Neusspray ofzo mag niet...

5. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @MiniM ja ja kindjes hebben betekend gedaan met uitslapen hahahahahaha Wen er alvast aan :p LOL
    Oei een verkoudheid meid das ekkes he :( Hier loopt zoon-lief ook met verstopte neus rond en begint soms te hoesten, dus gisteren al spray voor zijn neus gehaald... Elka avond vicks op de borst en rug... Hopelijk is hij er snel vanaf he! En jij natuurlijk ook he!!!
    Ik kan je enkel de tip geven vicks! laat je goed inwrijven en kruip onder de dekens...

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Mogguh allemaal,

Twee uur tijdsverschil dus hier nu 09.50. Het zit ook nie echt mee. Heb last van mijn kies, maar het is een zenuw!! Ik vertik het om hier naar de tandarts te gaan voor een zenuwbehandeling alhier dus ik leef op paracetemol. Ik probeer het te beperken tot 1 maal daags 2..

Verders niets bijzonders.. De kids slapen bij oma op de kamer dus ik kan lekker uitslapen, maar mijn slaap is op.. hahaha. Maar dan kan ik straks meedoen met de siesta.

Zijn jullie al begonnen met inkopen doen? Ik heb werkelijk nog niets gekocht.. Ik moet nog even kijken wat ik allemaal nodig heb aangezien de jongste nog 14 maanden is.

Misselijkheid: Hier ook nogsteeds. Heb gisteren wel eten binnengehouden.

Kilo's: Zijn jullie aangekomen? En zo ja, hoeveel?

liefs,
    mamaT

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mamavanT, jeetje meid wat een zorgen. Ik vind het eigenlijk raar dat ze je niet verplicht bedrust geven. In zo'n situatie. Heb je al contact opgenomen met het UWV. Als er meiden met rugpijn een uitkering hierop krijgen tijdens de zwagerschap dan jij toch zeker. Sterkte meid!

@all, ff jullie mening.

Een vriendin van mij is haar studie voor huisarts aan het afronden. Nou loopt ze hiervoor ook hele diverse stages, en ze zit nu dus in een verloskundigepraktijk in Den Haag. Daar raden ze zwangere vrouwen aan dit te gebruiken. Ik had er al eerder over gehoord, maar toen zij me gister belde. En bijna gilde, Wen, dit moet je echt kopen hoor. De vk zweren hier erbij. Ga ik nu toch denken, zal ik?? :( Wat jullie??

Epino | Dé voorbereiding voor een natuurlijke bevalling :D

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Wen29: Is dat niet iets wat ze al doen in het ziekenhuis? Ik kan van een vriendin herinneren dat er inderdaad iets van een balonvormig iets werd ingebracht. Zij had het ook over een siliconenachtig-iets.

Werken: Volgensmij denkt de gyn dat ik thuiszit. Ik val namelijk regelmatig flauw en ben inmiddels doorverwezen naar de internist. Daar moet ik dezelfde dag van de echo ook heen.

Maar ik hoor graag van jullie hoeveel jullie zijn aangekomen/afgevallen tot nu toe..

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ben indd benieuwd of er meiden met ervaring zijn met dit ding. Werkt het, of verkleind het echt mijn kans wil ik het wel proberen namelijk.

Hier nu 3 kilo aangekomen, misschien nu 4 heb gister echt schaamteloos heel de dag boterkoek lopen snaaien...:p

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy fijn meis, lekker genieten met je gezinnetje!

moi gefeli met 22+1 ;) en vervelend zeg dat je het zo druk hebt! wel fijn dat je tussendoor ff bij kan slapen!

MiniM oh bah verkoudheid! hopelijk is het snel over! beterschap!

MamaT ook niet fijn zeg last van je kies, misschien toch maar beter naar de tandarts gaan :) wat inkopen betreft moet ik mezelf echt inhouden, geloof dat ik alles al zo'n beetje heb:) we gaan nu bezig met de babykamer en dan kan ik weer accessoires kopen :D
    ik poste een paar dagen terug dat ik al 10 kilo was aangekomen haha en jij? al veel aangekomen?

Wen geen ervaring met dat ding, wie weet gewoon proberen? als het geen kwaad kan?

hier ga ik zo de hort op om verf en andere dingetjes te kopen, zodat we volgende week kunnen beginnen met de babykamer! leuk leuk!

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hier al een kast vol kleren :) ook al enkele dingen gekocht zoals, wiegje, buggy, box, relax,... :) :)
    reeds 6 kg bijgekomen *bloost*

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @mamaT ik ben tot nu toe 2 kilo afgevallen... Misschien nu iets erbij, maar dat weet ik 4 oktober pas, ga niet dagelijks op de weegschaal staan...

@all dank voor jullie berichtjes, ja, het is gelukkig wel mogelijk om te rusten... dank mijn ouders komt het toch nog goed!! morgen 4 kamers poetsen en grote afreis... dus wat minder stress in het huis! de rest van de week kamers klaarmaken voor de andere arriverende gasten komende week en de omas volgende week! dus nog genoeg te doen, maar wel met mate...

kruimeltje hier laat zich goed voelen! nog geen keiharde trappen, maar de bewegingen worden per keer sterker hihi!! gistermiddag geslapen en ik werd wakker van de kronkel in mijn buik haha! fijn om te voelen!!

volgende week gaan we de kamer waar kruimeltje in komt te slapen leeg halen, en als lief dan terug is van de omas halen, dan kan hij daaraan beginnen... eerst puin maken, dan mooi maken!! en als de omas hier zijn gaan we kamers kijken enzo.. hebben we ff opzij geschoven!!

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Oehhh, lekker druk iedereen.

Moi, Delilah en Wen: Voor jullie de eerste he?

Ik ben zelf nu 3 kg afgevallen, misschien wel meerafgevallen maar dat weet ik pas als ik weer in NL ben. Maar ik moet denk ik ff aankomen nu, maar heb gekgenoeg geen maaltijdentrek.. meer koekjes enzo, hahaha.

We zien wel hoe alles loopt, ben in ieder geval blij dat ik me bij jullie heb gevoegd. Heb daardoor wel het een en ander kunnen vertellen en dat geeft me wel wat rust. Thanx ladies..:)

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Baby slaapt trouwens nie zoveel.. ik word wel paar keer per dag doorelkaar geschut, hahaha.. in mijn buik dan..:)

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mamavanT, dat is zo lekker aan het forum. Je kan hier soms heel hard lachen, maar ook gewoon je hart luchten. En dat hoef niet persee altijd over de zwangerschap te gaan.

Hier is het voor ons de eerste indd...:)

@moi, wat een heerlijk gevoel he. Ik was vanmorgen al vroeg wakker, samen met de kleine. lag echt te genieten, handen op me buik en ik voelde haar zo alle kanten op gaan. Heerlijk die duidelijke plopjes, je buik komt dan echt een stukje omhoog. Zo bijzonder.
    Voelde me gewoon een beetje schuldig naar haar, dat ik eruit moest. Het was zo fijn.

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @mamaT ja hier idd de eerste! fijn dat je je op je gemak voelt, daar zijn wij ook blij mee, we kunnen volgens mij zeggen en vragen wat er is...

@wen haha ik zit nu achter de computer en hij beweegt er flink op los!! als mams en lief straks thuiskomen, die zijn naar de harley parade kijken, dan ga ik lekker ff naar boven

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    ladies, ik heb zojuist de kids in bad gedaan. Ik ga nog ff rondhangen en nog ff op bed liggen.

Ze eten hier trouwens enorm veel bij mijn schoonma, en ze komen nie eens aan. Pfff, ik doe daar nie aan mee hoor. Ik eet zo ff wat vers brood met olijfolie (hmmmmmm) en dat is het voor vandaag.

tot straks,

liefs,
    mamaT

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hier net geslapen van 3 tot 5... Nu weer beneden maar ben kapot, heb een overvol gevoel vandaag... Net gegeten, maar het zit me hoog jak!!!

19. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Zo eindelikk terug van de verjaardag.
    Doe ik me schoenen uit zijn mijn voeten dik..oke en nu??? Ben maar op de bank gaan liggen met benen omhoog

Tv kijken word hem niet wou fabrieksinstellingen terug zetten omdat hij vaak vastloopt en nu zegt hij instalatie mislukt wat ik ook prpbeer.

@kilos hier acht kilo aangekomen
    @veel gekocht. Hier begonnen met kamertje verven volgende maand komt me tante verder helpen met muurschildrring meubels zijn er al en het eerste pakje verder nog niks hopelijk gaue maar ik las dat de mamamazzeldagen er weer aankomen einde van de maand dus miss dan inkopem doen

Wat vinden jullie van een spijkerbroek voor de pasgeborene?

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kilo's, hier ook 8 kilo aangekomen.:)

Kleding, ik heb al veel gekocht voor de kleine. Een spijkerbroekje heb ik niet, denk dat t voor een pasgeborene niet zo lekker zit. Als ze iets groter zijn vind ik t wel erg leuk en stoer!

Vandaag kwam via de wehkamp mn spijkerbroek binnen van mamalicious. Tis een aanrader! Zit lekker en staat goed! En in de sale voor 31,46...

Mn snotneus is nog niet over maar heb wel spray gevonden die ik mag gebruiken en een smeerseltje, dus voel me wel wat beter. Nies er op los en vriendlief doet lekker mee...

Deel Deze Pagina