Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi ja volgens mij wel hoor meis

meiden hebben jullie dat ook dat de ene dag mega hyper is en andere dag amper?

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi!!
    Lekker rustig hier! :D

Nadesy, ja, heb ik ook! De ene dag superdruk en de andere dag moet ie bijkomen of zo.... Het wisselt lekker af in elk geval! Ik zit nu ook te laptoppen met een heerlijk drukke baby.... :D

@extra pauzes: heb ik nooit gebruik van gemaakt. Dom eigenlijk ;) Ook de controles in werktijd niet... Heeft me een boel uren gekost de laatste keer. Deze zwangerschap niet nodig, want ik heb 2 vrije dagen en plan dan de afspraken.

@spijkerbroekje, echt niet handig als ze nog zo klein zijn. Pas na een half jaar heb ik m'n dochter af en toe een spijkerbroekje aangedaan. Nu heeft ze er elke dag 1 aan! :D

@aankomen: uhm.... al 14 kilo! Zucht.....
    Morgen ga ik weer een buikfoto maken. Hij is echt groot! hihihi

@Moi: ik ben blij dat het hier niet meer zo warm is.... pfff. Wat dat betreft bevallen we in het goede seizoen hoor! :D Hoeven we straks in elk geval niet te persen met 30 graden! :D

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Dames hebben jullie ook last van vocht vasthouden? Kwam gister terug van verjaardag deed me schoenen uit en me voeten waren heel dik..

4. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Dat broekje die wij hebben is van esprit maar helemaal gevoerd en er zit een band boven lijkt mijn positiebroek wel haha.zit ook geen knopen op enzo maar tis ook meer voor de leuk.

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    T.mam: dikke voeten maar 1x gehad gelukkig.

Nadesy, hier wisselt t ook per dag. Maar voel m sowieso meerdere malen per dag.

Hier onder de wol, koorts en mega verkouden...:(
    Kan geen kwaad toch voor de kleine?

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Marije foto ben benieuwd naar je buik :D

@Toekomstigemam ik had laatst wel ff toen het bloedheet buiten was ff last van jeuk aan mijn handen en wat opgezet maar niet weer gehad,lekker met je voetjes omhoog gaan zitten

@miniM aah gats meis doe lekker rustig aan,en nee kan geen kwaad meis!dikke knuff

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Morgen komt de foto! :D Dan ga ik hem maken ;)

dikke voeten: ik had laatst wel het idee dat ik geen enkels meer had... Zo dik!! En ik kan lang niet alle schoenen meer aan, dus denk wel dat ik vocht vast houd. Maar niet zo dat het zeer doet...

MiniM, nee, kan geen kwaad. Sterkte meid!

Ik heb vanmiddag ook lekker geslapen en werd met knallende hoofdpijn wakker. Heb dus maar weer paracetamol genomen. Gelukkig nu geen last meer....

8. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    hier gelukkig geen last van vocht vasthouden, maar ik merk het wel veel bij de zwangeren om mij heen!

minim naar zeg dat je zo verkouden bent!

marije ben benieuwd naar je foto!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik zag net wel dat er al vocht uit mijn tepels komt!

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nadesy, dat heb ik ook al! En niet weinig! Het gaat echt allemaal sneller dan de eerste keer.... :)

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Met 37 weken gehaald. Dus weet niet wat dan normaal is. Maar hij woog iets meer. Als 1.5 kg.

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hi meiden,

Alles kits?

Vocht vasthouden: ik zie nog niets, maar ik ben een en al een wrak deze zwangerschap dus vocht kan misschien nog komen. Het is hier tegen de 40 graden dus we wachten het af..

Pff, ben alweer vergeten wat ik gelezen heb.. Hoop dat het goed gaat met iedereen.

En voor de zieken: dikke knuffel..

13. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    hey dames,

zo naar de huisarts maar denk dat ze gaat zeggen dat het aan mijn houding ligt dus zal ik nog weer naar de fysio moeten haha.
    heb nu zin om te gaan koken dus heb een lijstje gemaakt en g maken wat ze gister bij life 4 you maakten.

wens iedereen een fijne dag.

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen allemaal!

Nieuwe dag, nieuwe kansen! Vandaag weer de eerste schooldag hier in karinthie. Heerlijk, alle nieuwe kinderen gaan in klederdracht naar school, buurjongentje in lederhosen met knalrode sokken, en een mega grote rugzak op zijn rug haha! Mooi gezicht al die kinders!! Verder heerlijk geslapen, alleen had ik het koud vannacht brrr en dat terwijl het niet koud was, maar ik kreeg mijnzelf gewoon niet warm! Lekker samen met lief opgestaan, die nu ergens op de snelweg onderweg naar nederland zit, hij is om half 8 vertrokken... Was de eerste keer dat we het moeilijk vonden hihi!! Emoties?????? ;)

Zo, nu een bammetje hagelslag, en dan eens ff kijken wat de dag brengt!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Toekomstigemam hoelaat eten we?succes bij de ha meis!

@MamaT ben je op vakantie,of woon je in het buitenland?

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi straks loopt jullie kindje er ook tussen hihi

hoelang gaat je mannetje weg dan?

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    zondag komt ie weer thuis... dus das best lang hihi

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    trouwens, ik heb eergisteren ineens hartkloppingen gehad.. kreeg het warm, benauwd, en ben gaan zitten.. duurde best lang vind ik pfff wat eng was dat... het schijnt normaal te zijn tijdens je zwangerschap... alleen heb ik sindsdien hoofdpijn, baal!!!!

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy hier wel dat er 's morgens soms een beetje 'prut' op mijn tepels zit maar nog niet echt dat vocht uitkomt, maar goed het is voor mij de eerste en voor jou de derde natuurlijk, zal ook wel verschil maken ;)

toekomstigemam succes bij de huisarts!

moi wat grappig al die kleintjes in klederdracht! en wennen zeker dat je mannetje weg is! kan me voorstellen dat dat moeilijk is!
    oh en schrikken zeg hartkloppingen, hier nog geen last van gehad gelukkig!

vandaag vroeg opgestaan, ga zo lekker met mijn zus naar de markt lekker dingetjes voor de babykamer shoppen!
    tot vanavond!

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hehe in lederhöse :p Loopt jou kleintje straks ook zo naar school :D En jammer dat je ventje effe weg is... Zou de mijne ook missen!! Maar effe op je tanden bijten, de week zal zo voorbij vliegen he :)

Hier ook soms dikkere teentjes :p Ligt eraan welke schoenen ik aan had... Heb zo'n vlotte ballarina's en daar krijg ik dus dikke tenen in :p LOL

Zo zo kamertje is geverfd!!! Zooooo mooi!!!!! (vind ik zelf) :) :)
    Echt baby-roze (moest eerst lichter zijn maar man wilde het donkerder :) Mocht van hem zelfst roze roze of echt fuschia zijn :eek: hahaha en dan het matte chocolade-bruin erbij!! Vind het echt geslaagd!! En mijn man natuurlijk zo fier :) Heb ik goed gedaan zei hij he :D Tuurlijk schat <3 smelt smelt :D
    Nu het kamertje he... Heb (heel toevalllig) net van een vriendin een mail gekregen dat zij haar kamertje wegdoet, een wit glanzende (wilde wit) en ze wil (omdat het voor mij is) maar 60 euro voor de hele kamer!! bedje, kast en commode... Das geen geld he!! Woont hier half uurtje vandaag, ga het dus deze avond aan mijn man laten zien en misschien staat er nog vlugger een kamertje in dan ik dacht :D Whiiiiii het gaat vooruit!!!! :)

Seg kleden jullie de kamers aan met muurstickers of kadertjes? Wilde eigenlijk haar naam in hele grote letter in het roze op het bruine. Maart zou het niet mooier zijn daar een beer van noukies ofzo te kleven in het roze? :s of enkele kadertjes? Ben weer aan het twijfelen he... :)

Deel Deze Pagina