Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat zijn jullie alweer actief! Ik kom net m'n bed uit, gisteren gezellige avond kermis, kids bij opa en oma. Kon ik lekker bijslapen/ uitslapen maar ja, ben alweer wakker....

MamaT, je vroeg over een tweeling wagen? Onze dochter was ook 1,5 toen haar broertje werd geboren. Ik heb haar altijd gewoon laten lopen. Moet ik wel zeggen dat ze dat ook prima deed, ze bleef altijd bij me en rende niet weg of zo. Dus als ik het dorp in ging voor boodschappen dan liep ze, gingen we een dagje weg ofzo, dan hadden we de buggy voor haar mee. Dat kon dan ook omdat we dan met z'n tweeen waren.

Knuffel voor diegene die het nodig hebben, beterschap, en natuurlijk een fijne dag!

2. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @moi nog even en dan loopt jullie zoontje er ook zo bij.:p geweldig toch..
    wat eng die hartkloppingen lijkt me.

@nedesy we eten om half6:p

@eendje leuk he als je eindelijk begint met het kamertje. en dan diem eubeltjes ook zo snel. lieve vriendin hoor:p
    ik ga samen met mijn tante een muurschildering maken.. niet origineel want je ziet het heel vaak voorbijkomen maar vind ze zoo leuk.. (een boom met groen blauwe blaadjes) (je ziet ze alleen van behang en ik wil ze zelf maken en de blaadjes van papier.

zo weer terug van de huisarts. nou daar hoef ik ook niet meer naar toe hoor... ben nog niks wijzer.
    ze luistert even ja hoor niks geks zal wel met je spieren te maken hebben...
    dus maar wachten tot de fysio terug is vrijdag..

pff boodschappen gehaald voor et eten hadden ze geen courgete en aubergine nouja dan maar zonder die 2 dingen haha.

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @toekomstigeman, jazeker, onze knul gaat in lederhosen lopen!!! mams in dirndl en kind in lederhosen, heerlijk toch!!!!

@hoofdpijn, net een halve paracetamol genomen, en ein-de-lijk zakt de hoofdpijn!!!

@verder onze gasten zijn lekker de hort op vandaag, mams is ook wat zaken doen, zo is ze de Aventa starterspakket halen, was in de aanbieding, en ik vind het wel handig!! wel weer een stap hahahaha!

4. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zo ff met me broertje en vriendin naar ikea matrasje kopen daarna toch maar naar prenatal haha rest van beddegoed kopen zodat als het bedje vanavond in elkaar zet ik het bedje voorde sier op kan maken

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    leuk is dat he!! ik krijg van mijn zus forever friends beddengoed :D

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ha meiden,

Hier druk weekend gehad. Vandaag ook. Zo eerst lekker zwemmen met manlief. Dan nog even shoppen voor wat babyspulletjes. Om daarna zo bij mijn schoonouders aan te schuiven voor het eten. Heerlijk.

@moi, heb ik ook een paar x gehad die hartkloppingen. Kan geen kwaad volgens de vk. Maar het is wel vervelend.

Meiden, ik droom weer zo heftig. Wordt bijna heel de nacht door om de 2 uur wakker van het vele dromen. Jullie ook last van?
    En nee, geen sex romen deze keer...:) gewoon over stomme rare dingen en situaties.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi gewoon een hele pare nemen hoor kan geen kwaad!
    hartklopingen is dat je hart snel gaat kloppen ineens ofniet
    ja hoord erwel bij,en tot Zondag weg zou wel ff wennen zijn voor je als je het niet gewend bent komt goed ik*wij* slepen je er wel door heen hihi

@TOekomstigemam oke tot straks :D
    pfff soms heb je helemaal niks aan ze he!

@Wen owh lekker meis zwemmen!en shoppen als ik miljonair was dan wist het ik het wel dan ging ik elke dag SHOPPEN haha

@Dromen ik droom wel vaak over sex maar dan wel met een totaal vreemde man haha

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy lief van jou *jullie* ;)

@wen, ja mijn zus zei ook dat het erbij hoorde, maar het was best eng haha

@paracetamol, ze verkopen hier geen paracetamol als in nederland, is alleen op recept verkrijgbaar en in de apotheek... dus elk nederlandbezoekje is paracetamol mee hihi! maar ik wil geen hele nemen, een halve vind ik zat, en het helpt gelukkig...

@drukte in mijn buik tsjonge, hij is vandaag zooooo drukkies in mijn buik, niet normaal meer haha!! heel de tijd woelwoelwoel!!!

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi heerlijk de drukte in je buik althans ik vind het heerlijk :D
    owwh oke dus echt alleen op recept ikke snap en iddals een halve helpt alleen maar fijn :D

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier man lief weer met de taxi terug gegaan,we hadden een afspraak vanmorgen hier thuis dus hij is wat langer gebleven.maja moet wel zeggen dat ik het steeds moeilijker vind als hij nu weer weg gaat,maja nog ff 3 weken doorbijten dan is hij hopenlijk weer thuis s'avonds etc

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hoi dames! Ik meld me weer ff na een weekend weg.

Hier alles goed. Kinderkamer vorige week met glasvezel behangen. Net alle houtwerk geschuurd en vanmiddag beginnen met schilderen...

Ik hoop aan het eind van de week zover te zijn dat de vloerbedekking erin kan en de meubeltjes de kamer in kunnen.

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    mooi die bedlakens van forever friends he!! Vind ik zelf ook heel mooi! @Nadesy nog 3 weekjes wachten meid :) Dan zal er weer veel veranderen he :) Ja zou het ook moeilijk hebben hoor als hij zo elk weekend weer vertrekt! Dikke knuffel meid!!!

Hier net lijstje aan gelegd :) Whiiiii :p alles wat ik nu nog nodig heb erop gezet want al koop je het dan zelf van je lijstje af word op het laatst allemaal bijeen geteld en krijg je 10% van de totale aankopen in aankoopbon :) Das mooi mee genomen he!! :)
    Zo zo hier ook een kleine druktemaker! Zit al de hele morgen te friemelen hahaha :) Wel leuk :)
    Zo ga nu wat opruimen hier (was weer weekend) :p :)

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy, ja logisch dat het moeilijker wordt hoor!!!! nog ff doorbijten, hou je taai!

@Mayd, druk druk druk met de kamer dus! wordt ie mooi???

14. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Mayd fijn he :) als de kamer er staat zijn we weer dat stapje dichter he :)

15. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Oh meiden, ben jaloers op jullie kamertjes! Hier nog steeds geen begin aan de verbouwing... en zolang die niet klaar is kunnen we weinig doen!

Dadelijk ff met de kids het dorp in, er moeten nieuwe spijkerbroeken gekocht worden, en wat shirt's. En ik hoop dat de schoenen van onze zoon nog passen, haha! Kosten zo veel geld.....

Daarna ff met mam en zusje de kermis over.
    Manlief zit al in de kroeg, op maandag middag is het toepmiddag! De hele kroeg vol zatte kerels die de grootste lol hebben met een spelletje kaarten, en geloof mij maar daar wil je als vrouw niet bij zijn, haha!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    wordt er bij jullie niet gewerkt op maandag dan??????

hier ook nog niet begonnen aan het kamertje hoor, je bent niet de enige ;)

17. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Ik ben supi, 29 jaar en nu 21 weken zwanger van mijn eerste.
    Het lijkt me leuk om me bij jullie op het forum te voegen en lekker te kunnen kletsen over van alles.
    Op een ander forum waar ik zit zijn de mensen niet echt actief en ik vind het toch wel leuk om te kunnen praten over de zwangerschap.
    Mijn vriend zal er ook blij mee zijn grinn.

Groetjes,

supi

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hello all!!

Buikfoto moet nog even wachten...m'n camera was leeg! :x Vanavond wel even doen, want ik ben nu 23 weken zwanger en ik vind het wel mooi om op de hele weken een foto te maken :D

@kamertjes: wat leuk om te horen hoe jullie ermee bezig zijn! En Eendje, wat super dat je het kunt overnemen van je vriendin. En Fuchsia is een mooie kleur hoor. Wij hebben net 1 muur geverfd voor onze dochter in deze kleur. Nu nog een paar mooie muurschilderingen van Bambi en Dombo erbij op. De babykamer blijft de babykamer, dus zodra dochters nieuwe kamer klaar is kan ik ook los gaan met opnieuw de kleertjes wassen en zo... :)

@Supi: welkom!!! Hier wordt soms best flink afgekletst!! En soms is het heel rustig...hahaha, meestal wanneer ik tijd heb ;)

Verder: dikke knuffel voor degenen die het nodig hebben!!! :)

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    #2059 Marije1980, 12 sep 2011
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
    1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH
    1 januari - Julia2012 - ... kindje - Meisje - .. - ..
    5 januari - Mek11 - 1e kindje -
    ??- FV - ZH
    6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH
    6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH
    7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH
    7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli)
    8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH

9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel)
    10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH
    10 januari - joyce1982 - 1e kindje - Meisje - FV - ZH
    10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH
    11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH
    11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH
    13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen - BV - ZH
    14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -?
    18 januari - Zondagskind- 3e kindje - Jongen- FV - ZH
    18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH
    20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH
    23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH
    23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH
    26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH
    26 januari - Tess - 2e kindje - ?? -
    29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen -

Jongens: 9
    Meisjes: 10
    Onbekend / geheim: 5

Afspraken

13 september
    LadyTwilight - 20 weken echo
    15 september
    LadyTwilight - controle vk
    16 september
    Joyce1982-controle Gyn,VK anesthesist
    19 september
    MiniM- pret echo
    20 september
    Doglover76 - controle VK
    29 september
    Marije - controle vk

1 oktober
    MayD - Pretecho 3D/4D
    4 oktober
    Delilah86 - controle VK
    moi78 - suikertest
    zondagskind - controle VK
    5 oktober
    MiniM - pretecho 3D/ 4D en controle VK
    Wen29 - pretecho 3D / 4D
    Nadesy - controle VK
    6 oktober
    Marije - pretecho 3D/4D
    Delilah86 - pretecho 3D/4D
    10 oktober
    eendje507 - controle gyn

Even de lijst weer tevoorschijn getoverd. Hij stond op pagina 192!! Misschien dat Supi er ook bij op wil? :)

Edit: heb Supi erbij opgezet. De jongens lopen in!!! :D

20. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    23 januari, eerste kindje word een jongetje! waarschijnlijk zh bevalling, lijkt me praktischer en als er dan wat is is alles en iedereen gelijk in de buurt.

Deel Deze Pagina