Zo dames, na jullie de afgelopen dagen verwaarloosd te hebben ben ik er weer redelijk. Mn koorts is over, nog niet helemaal bter maar als een stuk beter dan afgelopen dagen gelukkig!
Thanx! Maar voel me nu iets minder goed... heb nu dikke vette ruzie met de bank... Zij hebben alles via internetbankieren geblokkeerd omdat ik een virus op de pc zou hebben. 10 dagen geleden zou dit al opgelost zijn maar tot op heden is er nog niets verandert! Ik kan helemaal niets! Niet bij mn eigen geld! En dinsdag a.s. is het passeren van ons huis/ hypotheek bij de notaris. Ik moet nu dus met mn zieke hoofd naar de bank... T ging wat beter maar door t druk maken (zwaar gefrustreerd ben ik en dan jank ik van kwaadheid) voel ik me weer mooi klote.... Sorry voor dit verhaal maar ik moet t ergens kwijt!
alles goed met iedereen? lees vaak mee maar heb dan geen tijd om te reageren dus sorry sorry maar vergeet jullie niet hoor! Nadesy alles goed daar? trek je alles weer een beetje? of laat jeje leven? Eendje hoe is het met poes?? MiniM ielch beterschap dacht al ik zit ook ergens tegenaan te hikken , maar kan me niet permiteren ziek te zijn dus ga door...grr
@miniM owh meen je niet door een virus hebben ze je geblokkeerd wel vaag allemaal hoop dat het snel opgelost is!want dit is niet leuk @Joyce ja gaat wel goed hoor Enne denk jij ook een keer aanjezelf? Knuff
Minim fijn dat je je wat beter voelt! maar wat kl*ten zeg dat de bank alles geblokkeerd heeft! hopelijk is alles snel weer opgelost! hier vandaag de proefdruk van ons geboortekaartje binnengekregen zal ff kijken of ik hem aan jullie kan showen ik heb wel ff alle info weggehaald
mijn joepie momentje!! een dinnetje van het forum is eindelijk weer!! zwanger. Het is al paar keren mis gegaan..en nu zonder IUI!!! van vakantie kadootje mee genomen verder, kan de kleine goed zien bewegen van buiten af...en manlief heeft het eindelijk goed gevoeld!!! iemand leuke ideeen voor weigdekentje en lakentjes? (is een raar model wieg) Maar niet te duur.......
Hoi meiden! MiniM, laat je niet gek maken, succes bij de bank en beterschap! Antares, wat fijn zeg! Hoop dat alles goed blijft gaan voor ze. Wat voor ideeen zoek je voor je wieg? En wat is een raar model? Joyce, ook voor jou beterschap! Manlief kwam gisteren rond half 11 thuis en volgens hem viel het wel mee ... Had vanmorgen wel koppijn. Tja, en dat krijg je van een hoop bier, haha! Geen medelijden mee Ga zo ff een tukkie doen, vanmorgen weer vanalles gedaan en merk dan toch dat ik het tukkie hard nodig heb. Maar ja, ben ook al oud he, haha!
vierkant achterkant en rond aan voorkant...afmetingen zijn ook groter als normale wieg vooral breedte. HIj is geloof 110 bij 80.....(zoiets) dus denk dat ik ledikant lakentjes enz moet gaan gebruiken of niet? Wat ik zoek...heb totaal geen inspiratie..maar denk aan felblauw aqua ofzo.... (had ik bij dochterlief ook....)
@MiniM verzorg je meid!! Laat niet op je kop zitten he, laat anders je hormonen eens aan het woord Doe ik hier ook hoor Als iets me niet aan staat hormonen naar boven, *grote bek* open en word zo opgelost hahahaha @Nadesy goh de kitten, waarom wilde ik ook weer een kitten vraag ik me nu af hahahaha hij gaat heel flink op de kattenbak maar strooid alles rond *grrr* denkt dat je een menselijke krab-paal bent Zat echt onder de vlooien!! al 2x zo'n pipetje gebruikt en deze morgen maar in bad gestoken, waren echt grote vlooien ekkes!! Maar goed nu is hij weer mooi donzig Zien nu hoe het verder gaat he. anders eens bij de dierenarts langs gaan, zij hebben waarschijnlijk wel beter spul he? Hier net bij de kapper geweest mooi stukje haar af weer voel me herboren haha Hopelijk bevalt het mijn man! Heb vanvoor een pony nu, en de ene kant is ietsje meer opgeknipt Vind het zelf wel passen Zo nu komt mijn broer me halen, gaan we samen eten halen en dan de kleine dan wachten we bij hem thuis op mijn man en gaan we de slaapkamer samen halen JOEPIEEEMijn kleine meid haar kamer!!! sorry ik vind dit echt wel leuk! Seg eens een psychisch vraagje... Vergeten jullie soms dat je zwanger bent? Ik heb mijn zoon na 6j proberen gekregen met beetje medische hulpt (clomid) en doordat ik nu weer 2.5j bezig was had ik echt al gezegd tegen mezelf en mijn man hebben wondertje das genoeg en nu merk ik soms dat ik het nog niet besef dat het nu zonder hulp gebeurd is... Ook al voel ik ze en zie ik nu de veranderingen hier, toch sta ik soms voor de spiegel en denk goh wat word je dik en dan besef ik ineens dat er een klein wondertje inzit... Sorry wilde dit eens aan jullie vertellen mijn man zei overlaatst dat het wel komt... Maar toch zijn nu bijna 23wk he, seffes lig ik te bevallen en besef ik het nog niet hahahaha
delila leuk kaartje! minim beterschap! rest, een dikke knuffel en hier, nu lekker naar de pedicure, lekker mijn voetjes laten doen... wat voor kleur nagellak zal ik doen?? hihi ik ga voor blauw
Antares fijn zeg dat je vriendin zwanger is, vind het sowieso speciaal als iemand zwanger is, maar als het op een speciale manier is is het natuurlijk helemaal een wondertje! eendje wat een kapper al niet kan doen he? ik vind het ook altijd fijn als ik bij de kapper ben geweest! en wat bijzonder dat je nu op natuurlijke manier zwanger bent geworden! en dat je het niet beseft dat herken ik ook wel een beetje hoor! ik moet mezelf bij tijd en wijle ook ff influisteren dat het niet zo heel lang meer duurt voor dat hier gewoon een klein baby'tje in huis is! moi de pedicure heerlijk zeg geniet er lekker van! Nadesy mooi buikje! je groeit mooi of niet? ik ga vanaaf ff weer een nieuwe buikfoto maken
@ Delilah: mooi kaartje @ Moi: Ik hoop dat jullie kamertje mooi op gaat schieten. Ik zal een pica posten zodra het kamertje klaar is... @ Nadesy: mooie buik Gister een oude bekende tegen gekomen en ze vroeg me : "Goh, jij hoeft ook niet lang meer? Wanneer komt het, half oktober?" WTF!! Ik heb nou eenmaal een echt buik. Sommigen vragen ook of het toch geen tweeling is... Dat zou wat zijn... tadaa verrassing!!! hahaha Mijn buikfoto volgt echt snel.