Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    dat is altijd fijn als er iemand met je mee kan.

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja had liever lief meegehad, maar die is er niet.. maja...

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi dat had ik laatst ook was denk ik wat kapot of klein adertje gesprongen,maar schrikken doe je toch wel als je bloed ziet!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @toekomstigemam leuk dat je man de baby heeft gevoeld :D

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ja, weet ik, het was alleen maar vanmorgen om half 7 bij het plassen.. daarna gaan douchen, en nu niks meer... daarom laat ik er toch even naar kijken, kan geen kwaad hoor, daar is de gyn voor vind ik...

6. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    @moi hopelijk is alles goed, maar wel fijn dat je de kleine nog kan voelen bewegen, hoef je je daar geen zorgen om te maken.

@toekomstigemam Leuk dat je man de kleine gevoeld heeft, altijd een speciaal moment voor de eerste keer.

Zo dit forum is idd lekker druk, moet heel wat bijlezen als ik hier kom zeg! Zelf ben ik nu op vakantie, maar kom zondag weer thuis en dan gaat het drukke leventje weer beginnen.

Maandag weer werken (ik werk 40 uur i/d week), maar moet het van de vk wel wat rustiger aan gaan doen en elke dag een uur extra pauze nemen.
    Hoe doen jullie dat met werken? En hoe werken de bazen mee?
    Mijnes is nou niet echt behulpzaam terwijl ik toch echt wel een redelijk zwaar beroep heb. Ik verzorg koffieautomaten, dus ik loop de hele dag, moet veel bukken/knielen en tillen doe ik ook nog veel.
    Ik zit zelf te twijfelen of ik nou nog boven de 5 kilo wil gaan tillen, want het lichtste wat erna komt is 9 kilo.

Zelf was ik er voor de vakantie erg gestresst van, maar heb besloten het advies van de vk op te volgen, als ze blijven zeuren dat ik het gewoon moet doen en een stapje harder moet gaan lopen heeft ze me aangeraden om me ziek te melden.
    Dan zie ik erna wel of het tijdelijk is of niet.
    Ik wil graag blijven werken, maar om nou s'avonds ook nog gestresst te zijn en bekaf is ook niet de bedoeling en niet echt gezellig voor mijn vriend.

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik ben eigen baas, dus ik heb mazzel... maar als de gyn zo zegt rustiger aan (wat me niet zou verbazen) dan doe ik dat ook zeker...

als het niet gaat minder werken hoor, alles voor jou en de kleine!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Toekomstigemam, leuk dt je man hem ook gevoeld heeft!

Moi, succes dadelijk!

9. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ow ik vergeet mn joepie moment; joepie! 23 weken zwanger!

En joepie, geen koorts meer (alleen nog mega verkouden)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM joepie :D

11. MiniM joepie!! haha

Nadesy goedemorgen meis!!

toekomstigemam jaa leuk he mijn vriendje heeft haar ook gevoeld bijzonder , en gsiter keken we naar de bewegende dansbuik madam had er zin in hihi

Moi komt echt goed mop maar je het gelijk lekker na laten kijken daar is de gyn voor we betalen genoeg zorgverzekering;)

zo hier weer druk dus ga weer door xx

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    moi das ff schrikken inderdaad, goed dat je de vk hebt gebeld en dat je ff langs mag komen! ben je al geweest?

Minim gefeliciteerd met 23 weken!

toekomstigemam bijzonder dat je vriend de kleine ook heeft gevoeld!

hier zijn we druk met de babykamer, nu ff pauze gaan we er zo weer tegenaan!

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hoi meiden, net thuis van de gyn... niks te zien op de echos, zowel inwendig als uitwendig... beeb was goed, hartjes, bloedtoevoer etc... bloeddruk was 160/90 dus bovendruk was weer iets te hoog, en ik was nu totaal 1 kilo aangekomen ten opzichte van mijn begingewicht... ze kon helemaal niks, nakkes nada zien... en ook heb ik geen bloed meer gezien...

wel heeft ze me iets voorgeschreven... en dat is rust... gelukkig geen algehele bedrust, maar wel rust.. dus ik ben nu aan het rusten... ik mag de komende week van mijn ouders alleen receptiewerkzaamheden doen, en het ontbijt... schoonmaken dus ff niet... en ik ga de 27e op vakantie, dus dan heb ik ook ff rust

14. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Gelukkig niks aan de hand moi en rust is ook belangrijk dus goed naar luisteren

15. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, fijn dat alles goed was! Hele opluchting. Tja, en die rust daar zul je je aan toe moeten geven, fijn dat het nu ook kan!
    Is je bloeddruk altijd wat te hoog, ik kan me voorstellen dat het nu helemaal is, je schrikt van wat bloed.
    Nou meid, doe rustig aan!!

En heir, vandaag 22 weken!! Joepieieieie!!
    Ik ga de kids uit school halen, het is weer gedaan met de rust hier, haha!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    mijn bloeddruk is sinds het begin van de zwangerschap al hoog helaas.. heb medicijnen die ik tot de 35e week moet nemen..

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @moi dacht dat je bloeddruk 150/95 was wat je naar mij schreef niet dat het uit maakt maar dacht ff ben ik nu gek haha

Hou je goed aan je rust meis!xxxx

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    het is 160 om 90, had het niet goed gelezen... ik hou me aan mijn rust.. zit achter de receptie.. te zitten...

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @moi, oohh meid wat fijn dat alles goed was. Gelukkig!1

Hier maandag en dinsdag plat gelegen, heb het ik heb een kopvolsnot stokje van minim ook gepakt..:p
    En ik slaap zo slecht, wordt er gek van. Ik droom zo vreselijk veel, wordt bijna om het uur a 2 uur wakker.

Heb een al wat mooie kamertjes voorbij zien komen, en een heel leuk geboortekaartje. En een mega mooie buik van Nadesy.

Hier binnenkort ook maar eens aan het kamertje beginnen. Het begint te kriebelen nu.

Ik heb het idee dat me buik weer in een soort groeispurt zit, hij trekt veel en is wat harder. Herkennen jullie dit?

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    moi fijn dat er niets te zien was verder! en gelukkig kan je een beetje rust nemen nu, jij en je kindje zijn nu het belangrijkst meis!

zondagskind gefeliciteerd met de 22 weken!

hier klaar voor vandaag, we hebben het plafond en 3 muren wit geschilderd, morgen gaan we de grijze muur doen en op 1 witte muur komt een grijze streep, en dan vrijdag de kozijnen schilderen en dan is het schilderwerk klaar! kunnen we laminaatje gaan leggen en dan kunnen de meubels erin!

Deel Deze Pagina