nadesy sterkte en via pb weet je me te vinden.... Moi hoe was het met de hartkloppingen? was ik ff benieuwd naar hier zijn die ook aanwezig namelijk maar vooral snachts in bed en dan rust ik toch echt.... naam ja moeten wij ook nog...kaartje nog niet eens aan toegekomen
Heb helaas geen woorden voor je om deze situatie te verzachten meid. Maar wel een hele dikke knuffel lieverd!!
@Wen nee maakt niks uit meis tis gewoon kut lopen 2 maanden achter met de hypotheek,maar door het ongeluk etc ben ik het vergeten om er achter aan te bellen etc,maar heb nu gebeld de vrouw van de incasso gaat bellen naar waar wij de hypotheek vandaan hebben en kijken of ze nog akkoord gaan met een betalingsregeling,want het was best ver zat al beslagnamen op ofzo,maja ik ga mijn best doen
Yes ze gaan mij papieren versturen en daar moet ik de inkomste invullen en uitgave etc en daar uit kijken hoeveel wij hoeven te betalen,dus ben hier wel erg blij mee,eerste stap is gezet,nu de rest pfff
@Nadesy dikke knuffel meid, hopelijk komt het allemaal in orde he meid!! Maar als de eerste stap gezet is volgd de rest wel
ow seg effe vraagje, heb enkele kleren van Noah uitgespit en nog enkele kleine mooie dingetjes gevonden, niet veel maar dacht 4 broekjes licht blauwe van gymp staat op our favourite boy op 2 dacht ik en ja die doe ik onze meid niet aan he en enkele t-shirts enzo... Bijna alles is 62-68... Kan ik iemand voor een klein prijsje een plezier mee doen? Moet wel kijken wat de verzending kost enzo maar denk niet dat dat meer dan 2 is ofzo Indien er iemand intresse heeft laat iets weten dan maak ik er een foto van, wil nu niet nodeloos hier foto's van kledij plaatsen
he meissie toch...... ik kan je niet echt omarmen, maar bij deze een dikke knuffel!!!!! ik denk aan je
@joyce sinds ik rust neem heb ik ze niet meer... heb ze vooral gehad toen het zo warm was een paar dagen geleden... nu eigenlijk niet... het is alsoof je aan het hardlopen bent... echt kedengkedeng...
Nadesy wat k*t zeg meis, dit kan je er niet bij gebruiken, maar wel erg fijn dat er een regeling getroffen gaat worden! hopelijk valt het allemaal een beetje mee! dikke knuffel meis! het moet nu wel ophouden hoor! vanaf nu aan alleen maar leuke en positieve dingen op je pad! eendje ben erg benieuwd naar de kleertjes! zeg wel vast van tevoren dat ik een erg specifieke smaak heb, maar wie weet! moi kan je de dag een beetje doorkomen?
@delilah het zijn gewone blauwe broekjes Niks speciaals aan, wel heeeeeel schattig (vond ik dan) en enkele echte jongens shirts Maar zal deze avond eens een foto maken he 1 foto zal de boel nu niet verzieken he
@delilah, ik heb een computerspelletje gedaan en nu ben ik aan het tekenen... heb bijna de rand af van mijn nieuwe mandala...nu de binnenkant beginnen...
Zo even paar boodschapjes gehaald, lekker aardappels eten kids met appelmoes en ikke met totmat en komkommer en stukje vlees
ik eet lekker macaroni, mmmm gisteren had paps gemaakt en extra voor vandaag! ik kan dat wel elke dag eten ineens!!! hihi
Meiden! Daar zijn we weer, helemaal kapot na een dag werken. Zal blij zijn als ik straks in bed lig. Maar goed, Voor MiniM, Nadesy en Moi een dikke knuffel. En als ik iemand vergeten ben dan natuuuurlijk ook voor diegene!! Even over de hartkloppingen, daar heb ik altijd al last van, en nee, ik ben er nog nooit mee naar de huisarts geweest. Maar nu heb ik er meer last van. Ik voel wel dat ze komen, ik krijg dan een soort van opvlieger. En dan slaat m'n hart op "hol". Verder de hele dag ons manneke gevoeld, eindelijk.....
Hoi allemaal, Wen, dat branderig gevoel heb ik juist rechts in mn rug... Ben benieuwd of je kunt slagen voor een kaartje daar. Wij hebben een kei leuke! Past helemaal bij ons vind ik. Kan je wel ff pb'en welke. Niet hier vertellen ivm ons Hellie he Delilah, gaat goed met dat buikje! Nadesy, sterkte! Moi, en eigenlijk alle anderen, rustig aan doen is lastig. Maar doe het voor je kleine, Hou dat in je achterhoofd. Dan heb je er al wat meer vrede mee, althans voor mij werkt dat zo beter! Zondagskind, fijn dat je de kleine eindelijk voelt! Hier gaat t gelukkig ook wat beter. Voel me nog niet 100% maar al veel beter dan afgelopen dagen. En jaja, thee smaakt me weer goed en zo ook spaghetti!
@alle lieve meiden!!!! Wow wat zijn jullie lief voor me zeg!! ik weet het, ik doe het voor beeb en mijzelf... gelukkig kunnen we het zo oplossen, alleen werkt de rest wat harder en meer...
zondagskind wat fijn dat je jullie mannetje de hele dag gevoeld hebt! hier ook een lekker druk mannetje! Minim fijn dat het wat beter gaat! hier vanavond ook al spaghetti gehad hier net 18 hydrofiele luiers gekocht! 6 witte, 6 grijze en 6 aqua! en 6 washandjes in dezelfde kleuren, kan ik dat ook afstrepen! blijft weinig te kopen over haha