Ok, ik ga heel veel moeders nu laten lachen. Ik kom als groentje weer even door de bocht! Die dingen gebruik je toch alleen om af te drogen als de kleine uit het badje komt. Of mis ik een hoop funties nu..
Owwh ja hahahaha en voor in het bedje gebruik je ze bij het hoofdje,voor als ze moeten spugen etc heb je niet meteen je laken vies en in de kinderwagen hahaha
Ik merk trouwens echt dat de kleine meid steeds harder gaat trappen. Soms floep ik er echt een OE! uit, maar ik heb ook wel eens het gevoel dat ze laag aan het trappen is. En dat ik als het ware van die doffe trappen/trillingen voel die beetje doorstrallen naar mijn vagina. Kan het niet zo goed uitleggen. Herkenen jullie dit??
@Nadesy ja goed he!! @Wen jaaa dat herken ik, ook is onze kruimel elke dag zo tussen 12 en 13 wakker haha heb er even op gelet! @hydrofiele luiers, mijn buurvrouw die legt over het hoofdje zo een lappie, en dan valt haar kleine in slaap in de wandelwagen!!!! @rust.... ben net ff wezen shoppen, nou ja, ff bij de KIK geweest, een tshirtje voor mezelf gekocht, en bij de Spar en bij de Hofer (aldi)... en nu zit ik weer hoor
hihi jep hesp is dus ham he Sorry soms weet ik dat jullie een bepaald woord niet kennen dus neem ik een ander maar deze wist ik niet haha @hydrofiele luiers deze zijn echt ONMISBAAR he!! Had ze bij Noah in alle kleuren!! in de buggy, het bedje, de relax, eigenlijk overal waar hij lag lag er eentje onder zijn hoofdje, het is zo handig als ze beetje terug geven om even die doek weg te halen dan meteen het hele ding te verversen... Ga er nu nog bij halen en natuurlijk enkele roze he hahahaha goed dat ze die dingen in kleuren verkopen e Zo hier de helft maar gepoetst, de gang en wc doe ik morgen... Geen fut meer en er staat zoveel in de gang dat naar boven moet Morgen dan maar he Mag vant weekend ook een pakkertje kleren bij een vriendin gaan ophalen koste wel 50 maar zit nog ongebruikte kleren bij en allemaal meisjes dingen ze zei tis min 50 stuks en daarvoor kun je ze in de winkel niet gaan halen he!! Voor de rest word het een rustig weekendje, ga niet te veel plannen. Heb beetje man-tijd nodig *bloos* hij is elke avond rond 5u thuis, dan begin ik met eten, rond 6u eten, daarna rond 6.45 ga ik met Noah naar boven (bad-bed) en gaan we samen boven op bed tv kijken als hij moe is slaapt hij rond 7.30 en anders is het 8u. Dan ga ik terug naar beneden, zijn rugzakje klaar maken en zijn kleren klaar leggen. En ja dan ga ik (meestal) weer naar boven. En vind het raar maar mis soms mijn mannetje. Vroeger zaten we gezellig samen op de bank en keken tv en nu... Hij zijn pc en ik of tv, of pc of bezig met Noah... dus ja Dit weekend eens proberen samen te doen he Sorry voor het zagen hoor
@wen jep heb ik ook, maar voel heel duidelijk als ze haar draaid begint beetje pijnlijk te voelen als ze zich volledig draaid en dan voel ik de plopjes boven, maar ze draaid ook meestal terug dat de meeste trappeltjes beneden voelbaar zijn. soms zelfst echt achter het schaambeen auwtsch Wacht maar in enkele weken klagen we over onze ribben hahahahahaha
hier trapt hij ook veel aan de onderkant en dat voelt inderdaad soms zo als jij het beschrijft wen! als hij draait voel ik dat ook best wel goed, en hij trapt echt overal haha het is echt een druk ventje veel koppeltje duiken en schoppen, dan weer bij me navel en dan weer helemaal onderin, dan weer links en dan weer rechts haha vind het nu nog steeds erg gezellig, moet zeggen dat het tot nu toe ook nog geen pijn doet
Mijn meisje heeft me al 1x goed pijn gedaan... verder is ze erg druk, behalve als papa haar wil voelen want dan heeft ze geen zin meer. (vindt papa niet zo leuk). Hij voelt haar dan ook maar sporadisch.
Hier duikt ze ook aan alle kanten van me buik op. Ook al boven me navel. Als ik op me rug lig, voel ik haar soms ook liggen. Laatst voelde ik een hele bolling, en als ik met me vingers heel die bolling volgde kreeg ik op het eind een trap.. Echt pijn is het niet, maar het zijn wel seriueze stompen soms. Ben zo benieuwd hoor ze er uit ziet.....
grrrrrr kregen net van de directeur te horen dat er een kinderlokker gesignaliseerd is rond de school!! :s Blauwe auto met over de moterkap een oranje streep... Moest ik hem tegen komen grrrrrrrr