Goedemorgen! Niet zo lekker geslapen, weer een mug die me het leven zuur maakte vannacht GMBRL :x Opgestaan met koppijn, dus vandaag lekker rustig aan doen... Lief is net vertrokken bij mijn zus, de auto vol, en ik heb echt zooooo veel gekregen van haar!!! Nu wordt alles tastbaar he hihi! Spannend!
zo zo weer weekend... De weken vliegen toch voorbij he?! Mijn mannetje weer gaan werken... Hopelijk heeft hij rond 13-14 gedaan... Anders is de dag zo weer voorbij he. Kleine man heeft toch tot 8.15 geslapen en natuurlijk mama ook he! Maar hij was deze nacht weer aan het schoppen en kloppen Wel vermoeiend hoor. Je neemt hem dan tss je in omdat hij dan beter slaapt en dan klopt hij je enkele keren wakker... Mijn man ook weer kwaad :s Wilde hem alweer in zijn bed gaan leggen, maar dan slaapt hij en ik natuurlijk helemaal niet! Ach ja de juf zei dat het waarschijnlijk is dat hij alle nieuwe dingen niet meteen goed verwerkt en er zo mee bezig is snachts dat het hem ''wakker'' houd... Dus ja geef het nog enkele weekjes maar dan moet het echt wel beter gaan he
@Moi ja das fijn he als je zo veel spulletjes krijgt? Hier ook al zo veel staan en nog vergeet ik het soms LOL hahaha
oohh ik slaap zo slecht. Lig hele uren wakker snachts. Puff... Snap er niks van, lig niet te piekeren ofzo. Wordt wakker om te plassen, kleine meid is dan ook vaak druk. En dan kom ik bijna niet meer in slaap. Vanacht 2,5 uur wakker gelegen. En als ik slaap droom ik alleen maar, dat als ik sochtends wakker wordt dat ik soms moet denken, is het nou echt of heb ik het gedroomd. Zou dat nou echt allemaal van de hormonen zijn? Begin ook een nieuw kwaaltje te krijgen, we noemen het 'Maagzuur', lekker joh... @eendje, het is spannend voor zo kleintje dat die straks opeens een zusje erbij heeft. Is die nu al helemaal trots? Lieve meiden, allemaal heel fijn weekend. Hier nog aan het werk. xxx
goh ik denk niet dat hij het helemaal verstaat. hij weet wel dat er een baby in men buik zit maar of hij echt de link legt met een echte baby weet ik niet Hij voelde het ook al, legde zijn handje op mijn buik en hij met grote ogen ooooh mama was dat hahaha zei aah de baby dacht hij eerst dat ze me pijn deed hahaha Wel lief he die kleine man Toen het kamertje er net stond ging hij meteen klimmen op het bed want hij wilde de baby zien hahaha Zooo lief! Ach ja hoe reageren de kindjes op een 2 of 3de baby he?! Dat kun je maar echt zien als de baby er is zeker? Hopelijk goed he Ow en hier soms ook uren wakker!! Droom soms zo raar en echt. Dan word ik wakker en moet ik plassen en ja tegen ik terug lig is die kleine meid wakker... Dan maar wachten tot ze wat rustiger word he
Zo ik schrik net, opeens ben ik me daar een partij duizelig. Heb even goed wat gegeten, maar het blijft toch wel beetje hangen. Herkenen jullie dit?
@Wen ik dacht dit ergens te lezen hebben, komt doordat je lichaam meer bloed nodig heeft en sneller moet doen stromen. Kan soms wel eens voorvallen dus maar pas wel op dat het niet te lang en te veel voorkomt anders even de dokter bellen he! Kan natuurlijk ook door ijzer te kort ofzo komen... Dus meid pas goed op jezelf he!!
grrr hier zoveel zuur de laatste tijd :s Blij dat ik zo verknokt ben op koude chocomelk waardoor het eventjes weg is...
ow meiden wat vinden jullie hiervan? Ik heb Noah zijn eerste pakje nog, en het is eigenlijk een unisex pakje, zouden jullie dit voor 2de gebruiken als eerste pakje of toch iets speciaals kopen? Eens proberen foto ervan te maken Het 2de staat dus vanvoor op het truitje. Het is maatje 0 En Noah heeft het dan ook maar enkel de eerste dag aangehad
MiniM balen zeg van de rugpijn! Moi leuk zeg dat je zoveel spulletjes krijgt! en ik ga ook regelmatig ff boven kijken, bij alle spulletjes die ik al gekocht heb, word het inderdaad wat tastbaarder van! eendje fijn dat je lekker geslapen hebt! wat leuk dat je zoontje zo leuk op zijn aankomend zusje reageert! wen balen zeg dat je zo slecht slaapt! maagzuur gelukkig nog niet mee bekend, maar erg vervelend dat je daar last van hebt! die duizeligheid kan dat niet komen door een te lage bloeddruk? dat hoor ik wel vaker namelijk.
@Wen ja je bloeddruk kan ook wat lager zijn nu,gewoon rustig aan doen hoor! @zuur al weken last van niet elke dag gelukkig komt en het gaat bah bah bah drink meestal melk ervoor en dat veracht het wel
wat een lief pakje! ik zou het wel aandoen bij de tweede... maagzuur, nee geen last van eigenlijk... slecht slapen, hier nog een, lig vanaf 4 uur wakker elke dag pff
Pff hier koppijn verkouden me lamlendig voelen heb hele tijd in bed gelegen,voelde me zo beroerd,en nog steeds bonkt me hoofd alle kanten op maja kan ook moeilijk de hele dag in bed blijven vanmorgen schoonvader geweest toen ik op bed lag en hij en Roelof hebben stabelbed uit elkaar gehaald en op de boy's hun slaapkamer neer gezet eindelijk hihihi,ben blij dat dat voor elkaar is
@Nadesy ow balen dat je je zo slecht voelt meid, wel goed dat de boy's hun kamertje af geraakt he @Moi ja het is echt een lief schattig pakje he?! vond ik ook, denk daarom ook dat ik het ga gebruiken Past ook wel bij een kleine meid he Tja zuur hier wel bijna dagelijks na het eten, maar zoals ik zei een lekkere koude chocomelk erdoor en het verminderd wat. Is wel melk met beetje poeder maar
Als ik zuur heb neem ik 2 rennies, helpen errug goed bij mij. @ Eendje: mooi pakje hoor, ik zou hem ook weer gebruiken. Mooi unisex en tijdloos. @ Wen: hoe is het nu met je duizeligheid? @ Nadesy: beterschap meid!
@nadesy, beterschappies!!!!!! *KNUFFFF* @hier, mega honger!! hadden net eters, en iemand had een pizza besteld, ikke pizza bakken (ben ik goed in ) maar die pizza zag er zooo lekker uit! dat ik nu zelf ook zit te smikkelen mmmmm lekker pizzatje joh! en vanavond komt het er niet van, dan hebben we weer eters, dus doen we het lekker zo !!
Deze hebben we toen voor Sylvano gekocht als eerste pakje, maar vind het persoonlijk zelf leuker om bij elk kind een ander 1e pakje aan te doen ook voor later leuk om te laten zien,