Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @nadesy, leuk meid al een begin van het kamertje. Hier is mannetje nu bezig de kamer aan het uitruimen. Vorig jaar verhuisd en alle zooi is in die kamer terecht gekomen.

Hier vanavond ook bij mijn ouders eten, speciaal voor delilah, we eten zelfgemaakte patatjes.. ;)

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @wen oh lekker zelf gemakte patat!wel fijn dat je man bezig is met het uitruimen :D

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ja lekker hè, en dan lekker net wat bruiner gebakken. Mmmmm.... Ik ga smullen zo.
    Kamertej voor de helft pas leeg, morgen weer verder.

Morgen moet ik 3 x bloed laten prikken, en de groeiecho. Ben benieuwd hoe groot ze nu precies is.

4. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    wen oh heerlijk zeg! het water loopt me alweer in de mond! hier vanavond nog snel ff langs de mac gesjeest voor een overheerlijke mac kroket!! gaat er ook goed in :D

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Spannend! Wij hebben morgen de echo. Lopen mooi gelijk he

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @wen waarom al een groei echo?succes morgen

Hier morgen bloedprikken voor suiker gelukkig gaat mijn man mee!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden

hier echt een *piep* nacht gehad maja hahaha,nu zo bloedprikken en mag niet eten dan krijg ik een suiker drankje en daarna 1 a 2 uur later weer prikken pfff ben benieuwd of ik dat vol hou want meestal eet ik wel s'morgens

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Nadesy, succes dadelijk!

Hier een drukke dag; eerst gesprek ververhuur van vriendliefs appartement, daarna naar de gemeente om de erkenning te regelen, dn de 3d echo:D, daarna naar de nieuwe huisars om in te schrijven en dan dingen regelen voor t huis voor volgende week (gas, water, licht enz)

Maar kijk natuurlijk t meest uit naar de echo!
    Die hebben we om 12 uur! Ben zoooo benieuwd!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Nadesy: succes zo!

@ miniM: wat een drukke dag. Veel plezier!

Ik ga alvast ff wat poetsen in de nieuwe kamer en daarna lekker met het avondeten bezig...

Manlief heeft geen vakantie meer, dus is het nu erg leeg in huis...

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @nadesy sterkte met glucosedrankje drinken...

@wen waren de patatjes lekker?

@minim leukkk echo foto ik heb het niet gered haha ;)

@all pfff heerlijk geslapen, mannetje is weer thuis :) zo ff met hond naar dierenarts, hij heeft lelijke plekjes op zijn voorpoot, uitslag ofzo... ff in de gaten houden..

11. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden..

Mag ik mee schrijven moet er wel ff inkomen..
    Ik ben Yvonne 32 jaar oud en 21 weken 6 dagen zwanger. Vorige week vrijdag mijn 20 weken echo gehad en alles was goed gelukkig word een meisje. Zaterdag zijn we gaan shoppen voor een babykamer en kinderwagen wij zijn geslaagd ben er helemaal happy mee.

Liefs yvonne

12. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @minim veel plezier met de echo.

vanmiddag weer werken en voor het werk ff gauw bij de fysio langs ff kijken voor mijn bovenrug. was zo gebeurt zij hij..

nu ff bezig met uiltjes,vogeltje eenkhoorns en egeltjes voor de babykamer.
    misschien morgen stof halen en daar ook uiltjes mee maken voor de mobiel.

waar halen jullie de hemeltjes voor boven de bedjes? of klamboes? ik vind ze nogal prijzig.
    of weet iemand hoe je ze zelf moet maken?

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Goedemorgen allemaal!

Weet niet of ik gemist ben ;)
    Maar ik ben een weekendje weg geweest en was zo druk van tevoren dat ik niet meer kon inloggen hier....en dus na 13 september niet meer ben geweest!
    Ik ga zo even bijlezen, zal wel veel zijn... ;)

14. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Zo hier hebben er enkele een echo vandaag he!! Veeeel plezier dames!! @Nadesy jak dat drankje is zo vies he!! Weet niet of ik het deze keer ook weer moet, maar dacht dat het standaar was?...
    Welkom Vonnie! :)

@hier zo'n k*tnacht gehad!! Heb zo veel spierpijn in mijn onderbuik :s dokter en gyn gebeld want vertrouwde het toch niet, moet nu magnesium bijnemen enkele dagen gyn dacht eerst banden pijn, maar het is een aanhoudende pijn niet enkel als ik beweeg, dus tja rusten zei hij. Vroeg of ik stress had de laatste weken (dacht meteen aan het voorvalletje van mijn broer en Luc z'n dochter)... dus jah beetje he?! Dus nu afwachten woensd. zou het moeten gedaan of toch zo goed als gedaan zijn.

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Nadesy succes!

MiniM veel plezier meis! benieuwd naar de foto's!!

Mayke poets ze!

moi hopelijk valt het mee bij de dierenarts met de hond!

vonnie welkom! fijn dat de 20 weken echo goed was, en leuk zeg dat jullie een meisje krijgen!

toekomstigemam goed bezig zo te horen! wij gaan voor een klamboe voor boven het bedje maar heb me nog niet echt in verdiept waar we die gaan halen ;) loop er vanzelf wel tegen aan hoop ik :)

Marije welcome back!! hoe was je weekendje! heb je het mooi gehad?

eendje wat naar zeg dat je je zo rot voelt! goed van je dat je de gyn hebt gebeld! hopelijk help de magnesium een beetje en knap je snel weer een beetje op!

hier weinig nieuws te melden ;) vandaag ff op pad voor laminaat en rolgordijntjes! dan kan dat alweer afgemaakt worden voor de babykamer, schiet lekker op nu!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Yvonne: welkom. WEER EEN MEISJE ERBIJ!

@ Eendje: hoop dat je krampenpijn snel over is meis.

@ Toekomstigemam: ik heb de klamboe inclufies standaard tweedahands gekocht. I.p.v. 30+60 euries heb ik 45 euries in totaal betaald (incl. verzending). Da's nog wel een verschil 90 euro of 45! Ze zijn geloof ik van Jollein (hopelijk heb ik het goed geschreven).

@ Marije: hoe was je weekend weg?

17. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel meiden..

Atoekomstigemam ik heb een hemeltje gekocht van woezel en pip ben daar helemaal weg van ja kost een hoop geld pfff maar goed vond hem zo mooi.. Maar wat MayD zegt tweedehands kan je ook kijken ziet er toch altijd netjes uit en scheelt een hoop centjes.

@Eendje meid wat vervelend zeg pff hoop dat het snel over is lijkt me niet prettig.

@Delilah leuk veel succes met shoppen.

Nou ik ga vandaag weinig doen zo ff boodschappen halen en ja de was opvouwen en strijken daarna heerlijk lui op de bank liggen heb namelijk last van bekkeninstabiliteit loop ik voor bij de fysio

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @vonnie welkom!!

@eendje, jeetje, succes! trouwens, magnesium krijg je hier in oostenrijk al vanaf het begin van de zwangerschap.. heb eerst magnosolv zakjes gekregen, maar daar kreeg ik het zuur van, nu heb ik een pilletje en dat gaat goed, dwz dat ik ook geen krampen meer heb snachts :)

@toekomstigemam ik ben benieuwd hoe jullie babykamer eruit komt te zien hoor! ik heb van mijn zus uit nederland een hele hoop babyspullen gekregen, waaronder een hemelstandaard... ga me er binnenkort in verdiepen!

@marije, lekker hoor, een weekendje weg geweest!!!

@nadesy succes vandaag, smaakt het :)

@delilah, ook al lekker aan het shoppen voor de kamer hihi!

@all hier verder alles ok, lief is gisteren thuis gekomen, en nu weer een nachtje weg :( hij heeft slaapapneu, en slaapt dus met een masker... vandaag heeft hij controle voor het masker...
    de hond heeft een of andere uitslag waar hij jeuk van heeft... zit op zijn ligplek (bij zijn elleboog) en dan loopt het naar boven richting zijn nek... hij krabbelt en bijt dus heel de tijd, daarom hebben we er even naar laten kijken... hij heeft nu antibiotica en we moeten het insmeren, maar dan mag hij 2 dagen niet nat worden, en aangezien het hier giet, mag het morgen pas gegeven worden.. ook moeten we de wond schoonmaken met speciaal spul... en hij heeft een lampekap op, dus stoot overal tegenaan... snikkerdesnik, ik kan er neit tegen om mijn woeffie zo te zien, mijn kindje ...

19. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @all dank je meiden! Tja was goed verschoten eigenlijk dacht deze nacht dat ik gewoon verkeerd lag, maar deze morgen was het er nog, en nu nog... Maar goed het is op te lossen dus no panic ;) De gyn zei de beste remedie is rust rust... Maar ja leg dat straks eens aan een peuterpuber van 3.5 uit he hahaha :) Ach ja het zal wel beteren zeker? Toch echt lief dat jullie zo allemaal mee leven met me! Hopelijk slaap ik deze avond beter want deze nacht ging het echt niet...
    @Moi oow jammer van je hond meid! Maar goed dat het met antibiothica zou moeten opgelost geraken he?! Dan maar effe op je tanden bijten voor die VERVELENDE lampekap, het zal beter zijn als hij er vanaf is he?
    Zo zo is toch maar saai zo liggen te liggen he hahaha :) tv staat op en pc staat naast me maar geen fut... Zal zo meteen eerst eens in de keuken mijn vaatwas opzetten en dan terug op de bank :) Wasmachine en droger draaien ook weer :) Was maar enkel de lakens van de bedden die ik wilde wassen, dus deze avond in een fris bedje (hou ik toch zoooo van!!) :)
    Hou jullie goed he! :)

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

LIGGEN!!!!!!! Hop hop!!! RUST houden betekend rustig aan doen..... Vooral met die pijn in je rug!!! Ik verveel me ook de hakkietakkie met niks doen hahaha!

Deel Deze Pagina