@Delilah, sterkte meid! Dat is altijd moeilijk, hoe oud ze ook zijn. Wij hebben er nog 4, waarvan er drie al 93 zijn.... @Wen, wat fijn dat ze goed gegroeid is. Niet fijn dat ze je zo wakker houdt! Dan liever zo'n getrappel in de middag of zo he? @MiniM, prachtige echo hoor! Wat fijn dat je zo hebt kunnen kijken...heerlijk!! En over een paar weekjes al weer @Nadesy, ik snap je wel hoor. Ik ben ook een echte ontbijter. Als ik wakker wordt, heb ik ook gewoon honger en moet ik eten. En dat heb ik niet alleen als ik zwanger ben... Nou, hopelijk gaat het maandag dan wel goed en wordt je niet ziek van dat drankje.....
Even dit eerst kwijt pfff loop nog te shaken! nog nooit zo bang geweest voor een hond!heel leuk dat de buren een hond hebben die ze de baas niet kunnen zijn,en dat het kind er van er mee loopt,en dat beest trekt dus zo hard dat het kind gevloerd ligt en dat beest los is,ik vind het al een eng niet te vertrouwde hond,maja dat heeft zich ook wel bewezen,eerst springen op iedereen en eng blaffen totdat ik met mijn gezicht naar Roel sta en opeens een hap in mijn kont voel AUW!klote beest had mij dus gebeten ik probeerde dat beest te vangen maar wilde niet Sylvano over zijn toeren gelijk op gepakt,maar de hond bleef op ons afkomen jemig ben echt nog nooit zo bang geweest,gelukkig dat de taxi chauffeur kwam en die de hond mee kon vast pakken zodat ik naar binnen kon glippen,en daar geen lucht meer kreeg omdat ik zo geschrokken was en begon te hyperventieleren pfff,maja 1 ding is een feit heb liever dat ik nu een beet in mijn kont heb dan dat 1 van mijn kids wat was overkomen!
Delilah, veel sterkte voor jullie. Ik hoop dat jullie nog een mooi afscheid kunnen nemen. MiniM, wat een lekker ventje, haha! Fijn dat alles goed was. Wen, nog steeds een meid, pffft! Zal toch alsnog een jongen zijn geweest, haha! Groetjes!
@miniM waauw mooie echo meis! @Wen zo ging dat hier eerst ook gewoon,maar nu gaat het anders ga morgen eerst bellen of het echt zo moet ineens @Delilah sterkte meis!
Nadesy, wat ontzettend schandalig! En nu? Wat gebeurt er met die hond? Dit kun je aangeven bij de politie he? Echt doen, als de buren er niks aan doen verder....
@Marije politie doet niks,ja kan schade verhalen op hun,maar daar heb ik niks aan.maar ga morgen de dierenbescherming bellen
Moi excuus dat hoorde nog bij MiniM, maar dat was haar andere post, heb ik denk ik een beetje scheef gekeken Nadesy belachelijk zeg van die hond! ik zou me ook rot geschrokken zijn! het is wel liever jijzelf dan je kids natuurlijk, maar het is ook niet aanvaardbaar dat hij jou bijt! wat een stom beest! hier net weer van opa en oma van manlief, het gaat erg slecht met haar, manlief heeft gelukkig ff bij dr kunnen kijken, ze was ook ff wakker en ze heeft hem ook ff gezien, toch erg fijn! opa was ook helemaal van zn aprepos, erg sneu om te zijn, ze zijn zó lang samen geweest en dan deelt de arts mee dat je vrouw in de laaste fase van dr leven is en dat het een kaarsje is wat aan het opbranden is, de tranen stonden hem in de ogen, best heftig allemaal! gelukkig heeft oma verder geen pijn ofzo! het is gewoon afwachten.
Sterkte Delilah! Moi, leuk sokjes! Stuur je een paarop? Nadesy, hoe is t met je bil? Welterusten allemaal, drukke dag gehad dus op tijd slapen!
Goedenavond dames, Bij deze kom ik me gezellig aanmelden bij deze club Ik ben 7 januari uitgerekend van ons 3e kindje, een meisje is gebleken uit 2 echo's. Allemaal erg spannend maar ook leuk. Is er ook een lijst ofzo met datums en namen? Dan kan ik me even goed inlezen want volgens mij zijn jullie hier lekker actief Groetjes Wendy
Goeiemorgen meiden, Ik heb een heleboel meegelezen, maar ik weet het allemaal niet meer. Ik kan het allemaal niet bijhouden, ben er met mijn hoofd echt niet altijd bij. @ Maitestar: welkom! Zeg maar gerust "Hyperactief". Soms heel veel pagina's om bij te lezen op een dag. Leuk, wij zijn op dezelfde dag uitgerekend. @ andere nieuwe: volgens mij had ik nog geen "Welkom" gezegd, dus bij deze.... @ hier: Vandaag controle bij de vk. Ben strontverkouden, dochterlief zondag ineens, volgens mij heeft ze mij aangestoken hahaha. Vanmiddag komt onze nieuwe tv, dus zit ik vandaag zonder, zal wel veel hier zijn denk ik.... Groetjes, Elleke
@ Delilah: fijn dat je mannetje haar nog even bij kennis heeft gezien. Ik wens jullie echt enorm veel sterkte de komende tijd.
@maitestar welkom meid @Nadesy grrr terug bijten hahaha ach nee ben ook als de dood voor honden die ik niet ken! Ga er ook nooit een strelen die ik niet ken. Je weet nooit he en kijk als hij jou bijt moet eens denken een kind zijn gezicht zit zoveel dichter voor dat beest ooh mag er niet aan denken he! @Delilah ow meid das zo erg zit hier nu zelf met tranen... Mijn oma zit ook op haar laatste (jaren) en heb het er ontzettend moeilijk mee! ze woont zo'n 1u45 rijden en toch proberen we elke 6-8wk eens langs te gaan... Mij herkent ze meestal wel maar mijn echtgenoot niet, vraagt ze meestal (echt heel subtiel) aan mijn tante wie is die man Maar goed Luc zegt altijd zolang ze jou herkent Dus veeeeel sterkte voor de komende dagen en eigenlijk hopelijk weken-maanden he! Zo hier mijn kleine kerel naar school brengen hoor jullie later he!!
1 januari - Delilah86- 1e kindje - Jongen - BV - ZH 1 januari - Julia2012 - ... kindje - Meisje - .. - .. 5 januari - Mek11 - 1e kindje - ??- FV - ZH 6 januari - Antares - 2e kindje - Jongen - BV - ZH 6 januari - MayD - 1e kindje - Meisje - BV - ZH 7 januari - Hammelientje - 1e kindje - Meisje - FV/BV - ZH 7 januari - Doglover76 - 2e kindje - Geheim - BV - TH/ZH (poli) 8 januari - Nadesy - 3e kindje - Jongen - BV - ZH 9 januari - Marije1980 - 2e kindje - ?? - BV - TH (Zotel) 10 januari - Wen29 - 1e kindje - Meisje -BV - ZH 10 januari - joyce1982 - 1e kindje - Meisje - FV - ZH 10 januari - Senna - 2e kindje - Meisje - FV - ZH 11 januari - MiniM- 1e kindje -Jongen - BV - ZH 11 januari - Eendje507- 2e kindje - Meisje - BV - ZH 13 januari - Moi78 - 1e kindje - Jongen - BV - ZH 14 januari - Zwangerevrouw - ?e kindje - Meisje - ? -? 18 januari - Zondagskind- 3e kindje - Jongen- FV - ZH 18 januari - ninja2 - 2e kindje - Meisje - ? - ZH 20 januari - jannie1980 - 3e kindje - Meisje - BV - TH 23 januari - toekomstigemam - 1e kindje -Jongen - BV - TH 23 januari - Supi - 1e kindje - Jongen - ? - ZH 26 januari - Escal - 2e kindje - ?? - FV - ZH 26 januari - Tess - 2e kindje - ?? - 29 januari - LadyTwilight - 1e kindje - Jongen - Jongens: 9 Meisjes: 10 Onbekend / geheim: 5 Afspraken 20 september Doglover76 - controle VK 29 september Marije - controle vk 1 oktober MayD - Pretecho 3D/4D 4 oktober Delilah86 - controle VK moi78 - suikertest zondagskind - controle VK 5 oktober MiniM - pretecho 3D/ 4D en controle VK Wen29 - pretecho 3D / 4D Nadesy - controle VK 6 oktober Marije - pretecho 3D/4D Delilah86 - pretecho 3D/4D 10 oktober eendje507 - controle gyn dit het meest up to date lijstje dat ik kan vinden