Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @eendje dat klinkt lekker wat je hebt gegeten!

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hihi, mooie buikfoto's inderdaad. Nou mijne is nie zo groot..We beginnen net iets te zien. Maar de grootte van een buik zegt helaas niets over de grootte van de baby.. hihi. Ik zal in NL een buikfoto maken:)

Ik ga zo maar ffkes koffers pakken, want anders komt het er nie van.

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Vanavond ga ik lekker aan de

4. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy oooowja het was lekker :D hahaha
    ow ijs, eet ik normaal best graag maar nu eet ik het niet zo graag :p geef mij maar een stukje kaas of salami :D mmm
    en soms heb ik ineens zoo zin in chocolade... At daarjuist wel 3 kit-kats... grrr niet goed voor de kilo's he :p Ach ja, we doen achteraf ons best voor ze weer kwijt te geraken he :)
    Tot nu toe zo'n 6-7kg erbij, hopelijk nu niet meer dan 8kg dat ik niet over het gewicht ging dat ik bij Noah's bevalling had... En was maar 7-8kg kwijt na de bevalling, dus moet opletten he ;)

5. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Nadesy: Mmmmmmmm lekker!! Ben&Jerry's ijs!

Mooie buikfoto's meiden!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @jade ja eerste keer dat ik het ga eten hahaha,vorige zwangerschap wilde ik het ook zo graag was iedereen in het topic erzo verslaafd aan maar tis zo duur,maar nu dacht ik 1 keer moet kunnen :D

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Zo, was ik weer! :D

@MamaT: nog nooit van Argan olie gehoord

@Maite: hier ook hoor, ze vragen regelmatig hoe lang ik nog moet (uhm, nog 4 maand... ;) ) en of het er echt geen 2 zijn...
    Mag ik vragen wat er met jullie Kylie is gebeurd? Of vind je dat te pijnlijk, gewoon zeggen hoor!

@Nadesy, lekker ijs hoor!! :D

8. Jade86

Jade86 Bekend lid

Mijn buik. :) De foto is net gemaakt.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Jade waaaauw heel mooi!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Zo! Al die buiken vandaag! Leuk hoor!

Marije, ik krijg die vraag ook al best vaak, hoe lang ik nog moet? Nou ik moet nog wel ff;)

Hier, voel me weer een stuk beter. Vandaag lekker rustig aan thuis gewerkt en morge van 09 uur tot 14.15 uur werken. Dan begint mn weekend! Dus jullie zien het, ik neem alle adviezen ter harte en doe rustig aan.

11. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ miniM: Fijn dat je vandaag rustig aan hebt kunnen doen meis. Morgen nog effetjes en dan lekker weekend vieren! Ga je nog wat leuks doen dit weekend? Of heb je een rustig relax weekendje voor de boeg?

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    MiniM, goed zo meid! :) Voelt al wat beter he?

Jade, wat een mooie grote buik heb je al zeg! :D

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Pfff, die dochter van ons heeft zo'n goede dag gehad op het KDV, thuis is ze niet te genieten! Ze staat nu te krijsen onder de douche. Ik kon er niet meer tegen en ben weg gegaan (manlief was haar aan het douchen hoor :) ). Mijn tolerantiegrens ligt vandaag duidelijk wat lager waar het haar betreft...pffff!

Maar verder alles goed hoor ;)

14. Jade86

Jade86 Bekend lid

Lijkt me heel anders, zwanger zijn als je al een kindje rond hebt lopen. Is veel drukker denk ik. Snap wel dat je tolerantiegrens dan soms lager ligt. Fijn dat je man je helpt dan he.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Marije hier ook een dag dat ik weinig tot niks kan hebben!gelukkig dat je man je nog kan helpen!

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ik heb vrijdag een hele leuke dag. Mn beste vriendin gaat trouwen! Wel een mega lange dag... Worden al om 09.30 uur verwacht en dan tot s nachts uurtje of 2. Maar zaterdag en zondag hoeven we niets...
    Hoop dat mn snotneus dan wat minder is (zal toch wel snotteren, ben altijd erg goed in tranen op bruiloften) en dat mn wallen wat minder zijn. Tis zo vervelend om er steeds over te struikelen:D

Morgen om 10.30 uur ook nog naar de bekken fysio, met name voor mn rug. Ben benieuwd!

@Marije, ja voelt echt goed!

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @miniM aah nog steeds verkouden meis

18. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Zeker fijn dat man dan kan helpen :) Hij was alleen ook een beetje boos op mij...hahaha, hij kan soms ook nog niet echt weer wennen aan mijn buien :D

Ik merk wel dat ik nu veel vermoeider ben dan bij m'n dochter. Je kunt ook geen dag uitslapen he? Het is gewoon elke dag 6:30 uur, ook op zondag....
    Daarom maar altijd weer vroeg naar bed :)

MiniM: wat leuk een bruiloft. En daarna gewoon lekker uitrusten! :)

19. Komt me heel bekend voor, krijg vooral veel geschokte reacties als ze horen dat ik eigenlijk nog maar net over de helft ben....

Bij Kylie is vorig jaar oktober een zeer zeldzame en agressieve tumor gevonden. Ze heeft geknokt als een grote en heeft het langer vol gehouden dan de meeste andere kinderen met deze tumor, maar ook zij heeft helaas de strijd verloren begin dit jaar.

20. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Maite: ooh wat vreselijk! :( lijkt me het ergste wat je kan overkomen als moeder/ouder. *dikke knuffel!*

Deel Deze Pagina