Maitestar meis wat een verhaal zeg, lijkt me inderdaad vreselijk! heb er gewoon geen woorden voor! dat hoopt toch niemand mee te maken! Tjee sterkte ermee meis! Jade mooi buikje heb je al zeg! hier net weer van zwemmen, heftig lesje dit keer, denk dat ik morgen wel spierpijn heb en krijg na de tijd echt erg trek in lekkere dingen,zit alweer met een zak chips op de bank
Jeetje wat heftig! Toch fijn dat ze langer bij jullie is gebleven dn gedacht. Maar t verlies is denk ik niet voor te stellen.
@ Delilah: zwemmen maakt hongerig he? Ik ga maandag weer zwemmen met een vriendin van me (die ook zwanger is) Vind het heerlijk in het water, alleen naderhand altijd zo'n honger! Effe btw: heb jij ook dat je veeel vaker moet plassen tijdens het zwemmen? Ik moet echt 6 keer in 2 uur tijd als ik in het zwembad ben.
Maitestar: Poeh, wat erg zeg.. Maar inderdaad mooi dat Kylie het zo lang heeft volgehouden, een sterke meid! MiniM: Goed zo, stress is slecht voor de kleine Nadesy: Ooooww, dat ziet er lekker uit!! Mag wel voor een keertje toch? Jade: Jeetje wat een buik zeg. Ik geloof dat ik nie eens de helft heb. En dit is nog wel mijn derde zwangerschap. Zijn er ook meiden onder ons die juist geen eetlust hebben? Net als ik?? Heb vandaag een poging gedaan om weer iets te eten.. Vers brood met olijfolie (klein beetje dan). Nou, alles uitgekotst!!! Ik heb nie meer op de weegschaal gestaan maar als ik zo doorga is er aan het einde van mijn zwangerschap niets meer van me over. Normaliter hoor je in dit stadium toch al iets te zijn aangekomen?
Hihi, ik mag dus ook wel aankomen. Ik ga straks (jaja, tis hier nog geen etenstijd.. met twee uur tijdsverschil) gemarineerde vis eten. Mijn schoonzusje is het nu aan het bereiden. Kijken wat ik daarvan binnenhoud.. en morgen ga ik nog ff naar de MacDonalds als ik in de stad ben aangekomen, want toen ik daar laatst was had ik een big mac gegeten en die is gek genoeg ook binnengebleven, hahahaha..
Owwh wat vreselijk meis!pfff krijg er tranen van in mijn ogen,het is idd mega oneerlijk als je je kind op zeer jonge leeftijd moet verliezen!ik zou niet weten wat ik zonder mijn kinderen moet,laat staan jij pffff
Nou het genieten van mijn ijs was voor korte duur, heb de wc pot weer gezien van binnen nooooit meer ijs voor mij!
Hihi, Nadesy: bekijk het van een positieve kant.. de rest van de zwangerschap zal je er nie meer naar verlangen
Maitestar, wat vreselijk meid, dikke knuf voor jullie! Nadesy, wat jammer, heb je er wel een beetje van kunnen genieten? Gelukkig hoef je die dure ijs nu niet meer te kopen. Toch iets positiefs aan het hele gebeuren, haha... Óok hier zo af en toe ( vind ik dan...) een behoorlijk zeur. Mijn man vroeg laatst hoe lang dat nog ging duren, ik zei nog zeker een half jaar en met een beetje pech voor jou nog 1 jaar!! Toen was zijn antwoord, ik geloof dat ik dan bij je weg ga . Haha! Ik heb er maar om gelachen Welterusten meiden, kruip lekker mijn bedje in, morgen om half 8 weer op het werk zijn!
Die mannen hebben wat te verduren met ons. Maarja ook zij moeten er maar wat voor over hebben. Mijn man vindt dat het allemaal nog goed meevalt met mij en mijn gezeur en chagerijnige buien. Alleen mijn emotionele buien vindt ie zielig, hahaha. Dan wil hij me altijd troosten, terwijl ik niet verdrietig ben maar gewoon effe moet janken. Moeilijk voor de mannen, die moodswings soms. Ik kruip ook onder de wol meiden. Weltrusten en tot morgen!
@Maite ow meid heftig hoor!!! zit hier ook met krop in m'n keel... Maar hier mag je er gerust eens je hart over luchten. Moet moeilijk zijn he... Hopelijk blijven jullie nu van ALLE ellende gespaard he! @Nadesy ooooooow al dat lekkere dure ijs in de wc hahahaha heb het er ook niet op voor de moment, soms eens een bolletje maar dan eet ik de helft en de rest balant ook in de vuilbak. @Hier ooow mensen wat een morgen!!! Al die dierenvrienden lees effe niet verder :s Werd wakker van Noah die riep mama de poes is boven dat mag niet he. dus ik zeg nee maar we zullen opstaan en de poes beneden brengen was 6.45. En net voor ik opsta hoor ik een plof en luid gegil eerst de poes dan begon Noah histerisch te roepen en huilen ik natuurlijk lopend naar de trap en ja hij had de poes naar beneden gegooid (want ze mag niet naar boven van ons) en hij was zo verschoten dat hij daar gillend stond te kijken en in zijn broek te plassen van het verschieten... Meteen Noah genomen en naar beneden gelopen, Noah opt wc gezet waar hij bleef histeris huilen en de poes genomen, eens goed betast ze stopte toen met janken :s Heb ze eten gegeven, nog eens goed gestreeld en toen begon ze eindelijk terug te ronken. Noah van de wc gehaald, boven gaan wassen en gekleed... Was hij ook eindelijk gekalmeerd en ikzelf ook. Man wat een morgen!! pfff de poes valt Noah nu van elke kant aan alsof ze wil zeggen hier krijg ik je voor. Zelf 2 serieuze krabben op mijn hand van ze meteen te willen pakken, maar ik denk dat ze (gelukkig!!) niks heeft. Zo zo sorry voor het dier-onvriendelijke verhaal! Nu me klaar maken en vertrekken richting school Tot later meiden!!
@Eendje aaah wat zielig voor de poes zeg!gelukkig komen ze vaak op 4 poten terecht maar toch,ik zou je zoon en de kat samen goed in de gaten houden,een kat vergeet ook niet zomaar dingen
@eendje, kan noah toch niets aan doen, hij dacht gewoon, hoppa naar beneden die kat!!! en als het goed is komt de kat altijd op 4 poten terecht @hier gisteren druk geweest, lekker dagje gehad, mamma heeft nieuwe wasmachine en droger gekocht, die waren beide kassiewijlen hihi! @vandaag gaan we op zoek naar de babykamer @van andere oma gaan we een babyfoon kopen.. tips?? mijn zus heeft de digitale van aventa, die is volgens mij erg goed???
@ Maite: wat een heftige gebeurtenis met jouw kleintje zeg! @ Jade: mijn buikfoto is iets meer van de voor-/zijkant gemaakt, daardoor zie je niet goed wat voor toeter het is... hij lijkt m.b.t. de grootte aardig op die van jou! Bij mij vragen ze ook hoelang ik nog moet en of het er geen 2 zijn dan... ik neem het bet humor en loop met mijn buit mooi trots naar voor.
We waren allemaal goed verschoten denk ik en denk ook dat hij op zijn pootjes terecht kwam, want heeft echt niks. Hou ze beide heel goed in de gaten hoor. Noah word meteen berispt als hij iets mis doet nu... Stel je voor ze donderen met 2 de trap af he... Misschien heeft de poes nu wel geleerd echt niet meer naar boven te gaan... Pfff weer zo misselijk, is weer iets voor elke morgen. Dan voel je het kleintje en denk je dit allemaal voor jou he Zo vandaag al wat opruimen (straks) want morgen poets-dag morgen avond gaan we bij vrienden mossels eten (ik iets anders, verassing) en daarna is het avond-markt gezellig met z'n allen eens naar gaan kijken
@moi, wij hebben deze Alecto - DVM 70 beeld - babyfoon? Bestel nu bij wehkamp.nl vorige keer met z'n 2e thuis uitgeprobeerd hahahahaha,werkt prima.. @eendje, sorry hoor, maar ik moest best ff lachen. Zie het helemaal voor me, zo kleine mannetje. Hey poes, jij hoort beneden. Hopa, ik help je wel een handje. Hop, van boven naar beneden.