Januari 2012 mama's!!!!!!!! deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door miniM, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    okeeee, ik had het ergens gelezen vandaar....

2. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Ik heb een heleboel gemist de afgelopen dagen en 5 paginas bijlezen ga ik niet onthouden, maar dat heeft een goede reden.....

JOEPIE!!! Na 11 maanden getrouwd te zijn eindelijk op "huwelijksreis" geweest. We zijn samen een nachtje naar Brugge geweest. Hebben heerlijk genoten van de rust (ondanks dat het druk was) en vrijdag ook van het goede weer. Caitlynn is bij mijn ouders gaan logeren. Had ik het wel ff moeilijk mee, maar het is allemaal goed gegaan.

Joepie: Nog 2 nachtjes slapen voor mij 20 weken echo! Hoop alleen dat manlief vrij kan krijgen. De afspraak was verzet, dus nu moet ie maandag vrij gaan vragen voor dinsdagochtend. Lastig hoor, die 3 weken bouwvak, dan kun je dit soort dingen ook niet regelen. Als hij niet mee kan, gaat er een vriendin van mij mee. Ik wil namelijk absoluut niet alleen, aangezien ik er een vreemd gevoel bij heb (ik voel de baby namelijk helemaal niet schoppen.....).

Vandaag Caitlynn naar de grote kamer verhuizen en komende week de kleine kamer verven voor stiefje. Ben benieuwd wat Caitlynn ervan vind, is toch weer ff wennen denk ik, grotere kamer geeft weer andere geluiden enzo......

Tot zover ff mijn update....

Groetjes,
    Elleke

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Doglover lekker hoor een nachtje weg geweest wat kun je daar dan van genieten he! en idd die KL*TE bouwvak vond ik ook nooit wat ik hoop dat je man gewoon met je mee kan gaan!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Joepie! vandaag 19 weken!

Joepie mijn zoon heeft de hele nacht zonder zijn speen geslapen!hij is hem gisteravond kwijt geraakt ja weer ergens neer gelegt waar hij en wij hem niet konde vinden meestal wat het dan huilen gillen boos zijn maar nu niet en heb hem zonder speen in bed gelegt en hij heeft gewoon de hele nacht lief geslapen :D
    nu hopen dat hij hem niet als eerste vind hihihi

@Joepie wat een lekker weertje buiten!bah hihihihi

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou, ik gebruik ook een keer ander wasmiddel en er is nu een kleur uitgelopen (gebeurd normaal nooit)...

Alles wat wit was is nu off-white met een vleugje mint/lime kleur... ach ja, past wel in ons kleurenschema hahaha

straks ff hond uitlaten met dit heerlijke weer. JOEPIE

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat een rust hier meiden!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    weekend........dan is het altijd wel rustiger.

Ooh dinsdag de 20 weken echo..wie nog meer al?

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Antares het is niet ineens mooi weer hihi
    hier de 23ste! altijd leuk om je kleintje weer te mogen zien,ben je er zenuwachtig voor?

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nee en ja...maar dat snapt iedereen vast wel hahaha. Door de pretecho niet heel erg zenuwachtig meer gelukkig... Maar bijft toch altijd een beetje eng of ze niet iets vinden. Daar er down en andere afwijkingen in de familie zitten...

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja natuurlijk snap ik je! het blijft altijd ff een spannend momentje!

11. doglover..3 weken? martijn heeft 4 weken bouwvak, das wel lekker

Wij hebben de 20 weken echo vrijdag. hier ook wel zenuwen hoor, maar vrees dat we dat allemaal wel ff houden nog..

huwlijksreis leuk hoor!! als he maar gezellig was:) vast wel!

3 dagen feest hier in het dorp zijn weer voorbij was he eerste jaar dat ik ze nuchter mee maakte hihi maar goed das dan weer een andere kijk erop :)

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mayke leuk dat jullie een lamp hebben gevonden voor de kinderkamer! vervelend dat de kleuren zijn uitgelopen tijdens het wassen! hoe gaat het verder met je? kan je alles een beetje volhouden?

zondagskind leuk dat je een positiewinterjas hebt gevonden, ik moet ook nog op zoek naar een nieuwe winterjas in die ik nu heb pas ik sowieso niet meer in haha ;)

Jannie lasagna lekker :D, ben nu helemaal verslaafd aan pasta en dat soort dingen heerlijk!

moi goed dat je het zo druk hebt voor de centjes inderdaad, maar een keer wat rustiger zou inderdaad wel lekker voor jou zijn!

doglover wat heerlijk dat jullie op huwelijksreis zijn geweest! en fijn dat het mooi was! hier ook nog 2 nachtjes slapen voor de 20 weken echo! dinsdag alweer! helemaal zin in ;)

Nadesy wat goed 19 weken alweer! en wat goed dat je zoon de hele nacht zonder speen heeft geslapen! en je man is dit weekend ook weer thuis of niet? geniet ervan meis!

Antares ik heb ook dinsdag de 20 weken echo ;)

joyce voor jullie dus ook aftellen naar de 20 weken echo! spannend en leuk!

hier vandaag op de helft! 20 weken is toch wel weer een mijlpaal! 24 weken is voor mij de volgende mijlpaal dan is de kleine officieel levensvatbaar!
    en een JOEPIE hier gisteren de babykamer leeggehaald, kunnen we gaan beginnen met gordijnen bestellen, schilderen en laminaat leggen enz! toch een beginnetje!

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Jullie gaan echt hard haha, blijf moeite houden om het bij te houden. Lees dat ik niet de enige ben die zenuwachtig is voor de 20 weken echo. Pff vind het echt spannend. Heb hem volgende week dinsdag. Morgen naar controle, krijg dan ook altijd snel een echo.

Hier een buikfoto, ben benieuwd wat jullie vinden.. groot, normaal of juist klein?

14. mooi buikje al senna!
    niks mis mee hoor:D de een groeit sneller dan de ander dus er is geen te grote of te kleine buik

Deliah ja vind het zeker erg spannend , maar goed, ja jij bent nog verder hihi spannend he al die mijlpalen:D

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    delilah jij ook! vind het wel grappig, jij bent bijna een week verder als mij....mocht kiezen uit 4 datums en dacht dan maar de 1e....niet gerealiseerd dat ik dan nog geen 20 weken ben...bij ons meisje konden we pas met 22 weken terecht bijna!!

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hoi allemaal!
    Ik ben weer terug van vakantie. Redelijk mooi weer gehad, maar we moesten gisteren helaas wel een natte tent inpakken.... Gisteravond om 12 uur waren we pas thuis. Vandaag rustig aan gedaan, alles een beetje in en uitpakken. En natuurlijk die bergen met was wegwerken...pffff!!!

Ben blij dat ik weer in m'n eigen bedje lag te slapen vannacht. Een luchtbed is nu best wel vervelend... ;)

Ik heb het laatste topic helemaal gelezen, deze nog niet. Zijn er naast Eendje nog meer die het geslacht weten?? :D

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meisen, vandaag druk geweest, dus nu ff hallo, en doei! ga lekker mijn bed in, ben kapot!! vanaf morgen een iets rustiger schema :)

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delilah: Gefeli met je joepie mijlpaal van 20 weken!

Hier gaat alles wel zijn gangetje. Merk wel dat ik nodig weer aan fysio toe ben. De 29e kan het pas weer i.v.m. vakantie... Ik doe wat ik kan en vooral niet te veel. Ben nog steeds niet over de paar dagen festival heen... komt vast wel goed.

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Marije, welkom terug!

Vanavond onze kleine puk veel gevoeld, heerlijk!
    Dus nu lekker slapen.

Truste all!

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen!

Beetje bijgeslapen heb ik gelukkig! Gistermiddag een uur of 2 liggen slapen en gisteravond lekker geslapen! Nu weer vroeg op! Alhoewel vroeg niet echt waar is, want het ontbijt is vandaag een half uur later ivm een feestdag. Hier zijn vandaag dus alle winkels gesloten omdat het vandaag een feestdag is Maria Himmelfahrt. Dus pas om 8 uur het buffet open voor ontbijters... Helaas snappen mensen niet dat in het informatieboekje in de kamer alles geschreven staat, dus dan staan er opeens om half 8 mensen voor de deur... Zo staat er ook dat handdoeken op de grond schone handdoeken betekent, en dat alle kamers niet-roken zijn. En als je daar niet naar luistert dan houdt ik de deur stipt tot 8 uur dicht ;) (Ja het zijn dezelfde mensen die roken in de kamer en gisteren vroegen waarom de handdoeken niet waren uitgewisseld)

*ZEN*

Je maakt een hoop mee hoor hier, kan er zo een dagboek over schrijven! hihi

Zo, voel me al een paar dagen iets beter, minder misselijk, alleen met vlagen bij hongergevoel... Stoelgang verbeterd ook gelukkig, dus mag niet klagen... Vandaag en morgen grote afreisdag, en dan even een paar dagen wat rustiger in huis, om vervolgens volgend weekend weer iets meer gasten te hebben... Dan even helemaal rust tot de harley treffen (begin september) en daarna tot eind september doorlopend gasten.. Alleen niet meer zo druk als de laatste paar weken...

Nou ja, heb wel genoeg geschreven, heb mijn afwezigheid van gisteren weer bijgewerkt :)

*KNUFFEL*

Deel Deze Pagina